abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69114518
Als hij aangeeft dat ze een van die spelers nodig hebben brengt Bayern wel ene bod uit hoor.
  zondag 17 mei 2009 @ 17:27:05 #177
176521 Grulez
rasgroninger
pi_69122995
quote:
Op zondag 17 mei 2009 12:57 schreef Chadi het volgende:
Als hij aangeeft dat ze een van die spelers nodig hebben brengt Bayern wel ene bod uit hoor.
Daar is toch ook niks mis mee
pi_69414624
quote:
Duitsland smult van details Louis van Gaal
Datum: 26-mei-2009 11:58

Door Mark van den Heuvel

In het nieuwe, glossy magazine van Bayern München wordt de nieuwe trainer Louis van Gaal (foto) uitgebreid geportretteerd én geďnterviewd. ‘Discipline is de basis van creativiteit,’ zou de lijfspreuk zijn van de oefenmeester. Als zijn hobby’s worden ‘countrymuziek en de mediterrane keuken’ genoemd. En de thermostaat stond op zijn AZ-kantoor altijd op achttien. Nooit een graadje meer, nooit een graadje minder. Het zijn details waar ze in Duitsland van smullen. Nog een paar? Aan tafel mag van Van Gaal niet gelezen worden en er wordt pas begonnen met eten als iedereen zit.

In bijgaand interview noemt Van Gaal zijn transfer van Alkmaar, waar hij tot 2010 onder contract stond, naar München ‘een geschenk’ van voorzitter Dirk Scheringa. “Als hij me aan m’n contract had gehouden, dan was ik in Alkmaar gebleven,” zegt Van Gaal. En: “Het doet me goed dat AZ me na vier jaar nog wilde behouden. Maar het doet me nog veel meer, dat een club als Bayern München me wilde hebben.”

Op de vraag of Van Gaal spelers van AZ mee wil nemen naar Beieren, zegt hij: “Nee. Technisch directeur Marcel Brands van AZ vroeg meteen aan me: ‘moet ik nu bang zijn dat wij onze beste spelers gaan verliezen?’ Daarop heb ik gezegd: ‘nee’.” Van aanpassingsproblemen zal Van Gaal geen last hebben, zegt hij. “Ich liebe die bayerische Kultur, die Lebensart und die Stadt München.”
  woensdag 3 juni 2009 @ 12:48:28 #179
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_69662115
quote:
Van Gaal op huizen- en spelersjacht

MÜNCHEN - Hoewel zijn contract bij Bayern pas op 1 juli ingaat is Louis van Gaal nu al druk bezig in München. Met zijn Truus ging hij op huizenjacht in de Beierse hoofdstad, sprak met de leiding van zijn nieuwe club en is hij ook op spelersjacht.

Oud-Ajacied Sören Lerby, tegenwoordig zaakwaarnemer van een aantal voetballers, werd eveneens gesignaleerd in München. Dat was de reden voor het Duitse dagblad Bild Zeitung om te speculeren over de komst van een Nederlandse vedette naar Bayern.

De namen van Rafael van der Vaart (Real Madrid), Wesley Sneijder (Real Madrid) en John Heitinga (Atletico Madrid) werden genoemd, maar Lerby onthield zich van elke vorm van commentaar.

Van Gaal nam wel zijn eerste besluit: Assistent-trainer Hermann Gerland blijft ook onder hem die rol vervullen.
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_69662278
Een Sneijder bij Bayern? Dan mogen die Duitsers wel hun vingers erbij aflikken want toch een maatje te groot voor die competitie (net zoals Ribery)
X
  maandag 8 juni 2009 @ 23:29:16 #181
142495 vitessezuid113
voetbaljunkie
pi_69847083
quote:
Louis van Gaal opent eigen website

MUNCHEN - Voetbaltrainer Louis van Gaal heeft maandag zijn eigen website gelanceerd. De Nederlandse coach wil als nieuwe trainer van Bayern München op de site zijn mening ventileren over alles dat hem interesseert.

Ook geven anderen hun visie op Van Gaal. Een gastenboek waarin bezoekers met en over de trainer kunnen communiceren, ontbreekt echter. Wel staat er een selecte lijst met YouTube-filmpjes op de site waarin Van Gaal te zien is.

De 57-jarige trainer hoopt de bezoeker van zijn homepage bovendien lekker te maken voor zijn biografie, die dit najaar verschijnt.

Telegraaf.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 07:01:11 #182
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_69850939
Die biografie moet ik idd hebben, leuke website overigens.
Wel wat karig maar ja moet je dan 50 pagina's over jezelf schrijven?
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 08:40:37 #183
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_69851723
De site is nu all offline, alhoewel tijdelijk
pi_69851806
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 12:54 schreef Alulu het volgende:
Een Sneijder bij Bayern? Dan mogen die Duitsers wel hun vingers erbij aflikken want toch een maatje te groot voor die competitie (net zoals Ribery)
doe gewoon gozer, Sneijder mag zn handen dichtknijpen als Bayern hem wil hebben. En Ribery is idd een maatje groter nog dan Sneijder hoor.
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
pi_70115750
quote:
Van Gaal: elke dag Duits van 9 tot 6
Door MAARTEN WIJFFELS

ALKMAAR - Louis van Gaal bereidt zich minutieus voor op zijn nieuwe baan als coach van Bayern München. ,,Elke dag van 9 uur ’sochtends tot 6 uur ’savonds zit ik op les in Den Haag,’’ vertelde hij woensdagmiddag tegenover een zaal met zo’n 400 managers uit het Nederlandse bedrijfsleven.

Van Gaal vindt het ‘heel belangrijk om de taal te doorzien’, zoals hij het noemde. ,,Een buitenlandse taal spreken lukt altijd wel als je in het betreffende land leeft, maar een taal doorzien is nog wat anders. Let maar op: na mijn eerste persconferentie zal het gaan over hoe mijn Duits was. Het zal niet gaan over wat ik zeg, maar hoe ik het zeg. Ik wil niet de stomste fouten maken. Dus stort ik me vol op de lessen.’’

Van Gaal begint op 1 juli in München, waar hij in de kern niet anders zal werken dan bij al zijn vorige clubs. ,,Ik ben vanaf 1 juli de referentie van Bayern,’’ aldus Van Gaal. ,,De club haalt mij vanwege een visie en een persoonlijkheid en die visie wil ik graag overbrengen op de spelers. Dat zal ik ze meteen op dag één duidelijk maken.

,,De eerste weken zal ik niet alleen trainen, maar tijdens trainingen ook observeren. Hoe gaat alles? Hoe reageren spelers? Observeren en met spelers praten over mijn en hun verwachtingen is heel belangrijk in mijn aanpak. In Nederland is inmiddels wel bekend dat ik me als coach richt op de totale mens. Dus ben ik veel met het hoofd, met de geest van mijn spelers bezig. Duitse coaches richten hun aanpak over het algemeen meer op fysiek.’’ Op Duitse les heeft Van Gaal al een vertaling voor ‘het totale mensprincipe’ geleerd. ,,Dat wordt das ganzheitliche Prinzip.’’

In het stadion van AZ zat Van Gaal aan tafel met vijf andere Nederlandse topcoaches aan tafel: Henk Kraaijenhof, Toon Gerbrands, Joop Alberda, Cor van der Geest en Robert Eenhoorn.

Hun onderlinge discussie werd het levendigst toen het ging over de vraag of, en in hoeverre je een sporter (of in het bedrijfsleven een werknemer) kunt veranderen. Van Gaal greep het seizoen van AZ’s eredivisietopscorer Mounir El Hamdaoui aan om aan te geven wat zijn visie op dit punt is. ,,Heel veel mensen zeggen: Van Gaal heeft El Hamdaoui veranderd. Daarom is Mounir bij AZ gaan presteren.

,,Maar El Hamdaoui heb ik juist níet veranderd, wel zijn omgeving. We hebben ervoor gezorgd dat zijn medespelers El Hamdaoui zijn gaan accepteren zoals hij is. Die jongen heeft een aantal negatieve aspecten, maar hij bezit ook bepaalde kwaliteiten die de teamprestatie op een hoger niveau brengen. De kunst is om zo iemand zijn gang te laten gaan, terwijl anderen accepteren dat hij is wie hij is.

,,In mijn hele carričre heb ik nog altijd maar één speler uit de selectie moeten verwijderen. Dat was Stoichkov bij Barcelona. Die lapte elke regel aan zijn laars. Uiteindelijk werd hij ook door de spelersraad onder leiding van Guardiola niet meer gedoogd.’’
  donderdag 18 juni 2009 @ 12:30:16 #186
28609 Veerboot
Mensoverbrengschuit
pi_70126995
,,Elke dag van 9 uur 'sochtends tot 6 uur 'savonds zit ik op les in Den Haag,'' vertelde hij woensdagmiddag tegenover een zaal met zo’n 400 managers uit het Nederlandse bedrijfsleven.

pi_70213800

dat 2de plaatje
pi_70216096
quote:
Op zondag 21 juni 2009 04:44 schreef DJ_Ryow het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

dat 2de plaatje
Twinning = boring
  donderdag 2 juli 2009 @ 00:22:12 #189
121310 venomsnake
El Saltador
pi_70567327

Die zit daar wel op de goede plaats.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_70567942
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 00:22 schreef venomsnake het volgende:
[ afbeelding ]

Die zit daar wel op de goede plaats.
Kan die wel duits praten?
Twinning = boring
pi_70568588

.
  donderdag 2 juli 2009 @ 01:43:04 #192
176521 Grulez
rasgroninger
pi_70568838
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 01:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
[ afbeelding ]

.
Deze is te makkelijk...
  donderdag 2 juli 2009 @ 14:45:23 #193
28609 Veerboot
Mensoverbrengschuit
pi_70580326
Mooie foto met Ribery
pi_70580752
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  donderdag 2 juli 2009 @ 15:11:16 #195
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_70581103
Die beteuterde bek van Ribery en die wijzende arm van Louis.
Top, zal hem zeker missen in Alkmaar!
pi_70581169
Ribéry loopt weg bij training Bayern
Door MARCEL VAN DER KRAAN

MÜNCHEN - Trainer Louis van Gaal heeft binnen twee etmalen zijn eerste probleem bij Bayern München al te pakken. Donderdagmorgen liep sterspeler Franck Ribéry weg van de training.
afbeelding vergroten Louis van Gaal in conclaaf met Franck Ribéry, woensdag tijdens de eerste training van de Nederlander bij Bayern München. FOTO PIM RAS

Hoewel Van Gaal de Franse aanvaller tot twee keer toe bewoog te blijven - de trainer greep Ribéry zelfs een keer bij zijn bovenarm - was hij niet te vermurwen.

Ribéry wekte de indruk zijn laatste training bij Bayern te hebben afgewerkt. Hij flirt al weken met Real Madrid. In de Franse sportkrant L'Equipe liet Ribéry optekenen dat hij zo snel mogelijk wil verkassen naar de Spaanse club.

Na de training beweertde Ribéry dat hij stopte vanwege een blaar op zijn voet. Woensdag bij de eerste training van van Gaal deed hij kort na het begin van training al demonstratief zijn schoenen uit.
  donderdag 2 juli 2009 @ 15:17:39 #197
6941 APK
Factual, I think.
pi_70581272
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  donderdag 2 juli 2009 @ 15:21:26 #198
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_70581380
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 15:13 schreef versteegrob het volgende:
Ribéry loopt weg bij training Bayern
Door MARCEL VAN DER KRAAN

MÜNCHEN - Trainer Louis van Gaal heeft binnen twee etmalen zijn eerste probleem bij Bayern München al te pakken. Donderdagmorgen liep sterspeler Franck Ribéry weg van de training.
afbeelding vergroten Louis van Gaal in conclaaf met Franck Ribéry, woensdag tijdens de eerste training van de Nederlander bij Bayern München. FOTO PIM RAS

Hoewel Van Gaal de Franse aanvaller tot twee keer toe bewoog te blijven - de trainer greep Ribéry zelfs een keer bij zijn bovenarm - was hij niet te vermurwen.

Ribéry wekte de indruk zijn laatste training bij Bayern te hebben afgewerkt. Hij flirt al weken met Real Madrid. In de Franse sportkrant L'Equipe liet Ribéry optekenen dat hij zo snel mogelijk wil verkassen naar de Spaanse club.

Na de training beweertde Ribéry dat hij stopte vanwege een blaar op zijn voet. Woensdag bij de eerste training van van Gaal deed hij kort na het begin van training al demonstratief zijn schoenen uit.
Dan heb je als Ribery zijnde toch wel een flink mentaliteitsprobleem.
pi_70581435
Die jongen weet ook niet wat hem overkomt natuurlijk.
  donderdag 2 juli 2009 @ 15:23:49 #200
6941 APK
Factual, I think.
pi_70581440
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 15:21 schreef Prosac het volgende:

Dan heb je als Ribery zijnde toch wel een flink mentaliteitsprobleem.
Ik denk dat hij van Hiddink gewoon wel even zijn schoenen uit zou mogen trekken zonder toegeblaft te worden als een vmbo-scholier.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')