Morgenavond manquote:Op zondag 10 mei 2009 19:21 schreef Breach het volgende:
Is trouwens je nieuwe mix al gearriveerd Houniet? Kan hem nog niet vinden in dit of het het house-topic...
East Side Hoes And Moneyquote:
Every Sucker Has A Moment.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:07 schreef toma het volgende:
Waar staat ESHAM nou voor?
Dat is wel...quote:Op zondag 10 mei 2009 20:10 schreef Breach het volgende:
@Houniet, die hele cd man. Kan verdomme bijna elk nummer op mezelf toepassen
ik zou maar eens naar de dokter gaan voor de zekerheid als het heel erg wordt.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:19 schreef RayMania het volgende:
Wéér hoofdpijn trouwens, snap er geen reet van. Lijkt wel of ik een tumor heb ofzo.
Al hoop dat het gewoon komt door combinatie pet, zon, lenzen en slecht Ajax.
quote:Op zondag 10 mei 2009 20:22 schreef toma het volgende:
[..]
ik zou maar eens naar de dokter gaan voor de zekerheid als het heel erg wordt.
quote:Op zondag 10 mei 2009 20:15 schreef RayMania het volgende:
Helemaal niets in Madrid, helemaal niets, helemaal niets!.
Denk dat ik een soort van oververmoeid ben. Lijkt me niet handig om een jaar lang 40 uur per week te werken, 15 uur te reizen per week, zonder vakantie, en om daarnaast ook een shitload aan wedstrijden te bezoeken in het weekend. Was al van plan om elke dag om 22:00 naar bed te gaan vanaf nu. Komt wel goedquote:Op zondag 10 mei 2009 20:22 schreef toma het volgende:
[..]
ik zou maar eens naar de dokter gaan voor de zekerheid als het heel erg wordt.
Ik vond jullie boycot nog wel redelijk gelukt.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:41 schreef Breach het volgende:
Heb trouwens weer net even een hapje rook mee moeten pakken vanmiddag op het vak
Die zooi is echt niet best voor je
Ik ook, heb een matig rood hoofd staanquote:
Heb er nog weinig van meegekregen, op de sfeer in het stadion na dan. Zo maar eens wat beelden terugkijkenquote:Op zondag 10 mei 2009 20:43 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik vond jullie boycot nog wel redelijk gelukt.
Goed spandoek de eerste helft, en feesten de tweede helft.
De boycot van de fside was matig.
De F-side was he-le-maal leeg. Dat is toch een boycot? Ik vond het uitermate geslaagd.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:43 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik vond jullie boycot nog wel redelijk gelukt.
Goed spandoek de eerste helft, en feesten de tweede helft.
De boycot van de fside was matig.
Nee volgens die ajax gast was het zweervak vak 423, ik zat in het uitvakquote:
Ja ze hadden het erover om daarna de 2e helft het team volledig te steunen? en dat deed alleen 410.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:47 schreef RayMania het volgende:
[..]
De F-side was he-le-maal leeg. Dat is toch een boycot? Ik vond het uitermate geslaagd.
Niet alleen in het stadion, maar ook langs het trainingsveld hingen veel doeken.
Jong Ajax schoot bij de huldiging in de rust kleine balletjes naar Zuid. Die werden overgegooid.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:51 schreef Robinhoo het volgende:
Wat deden ze trouwens op de fside met die bal ?
quote:Op zondag 10 mei 2009 21:19 schreef Palmboom313 het volgende:
Tijd voor weer een leuk KLB topic Kerel die ik tegenkwam in de kroeg (met PAINT!!!)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |