SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 03:34 schreef Maisnon het volgende:
Eten is dan niet zo nuttig
Je krijgt eigenlijk niet echt honger door gebrek aan eh, energie ofzo.
Maar meer door het feit dat je ongeveer elke 6 uur eet normaal... 's ochtends, tussen de middag, 's avonds, en dan krijg je rond middernacht weer een signaal.
Leuk om te weten he
Nja, ik geloof dat het niet echt meer nuttig verbruikt wordt dan, eerder omgezet in vet enzo.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 03:36 schreef IHVK het volgende:
[..]
uiteraard.
Maar het is dus beter niet te eten, ook al heb je zin in een lekker boterham met kaas ofzo.
ben wel een beetje mager.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 03:38 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nja, ik geloof dat het niet echt meer nuttig verbruikt wordt dan, eerder omgezet in vet enzo.
Als je dat kan hebben, vooral eten
In de woorden van Ruud:quote:Op zaterdag 9 mei 2009 03:39 schreef IHVK het volgende:
Over een uur ongeveer beginnen de vogels te fluiten en rond kwart over 5 is het al soort van licht.![]()
Leuk om te weten of nie.
Neuken en over negen maanden heb je een dikke buikquote:
Dat met die vogels begint hier om ongeveer 5.30 ofzo, het licht ook rond 5.15.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 03:39 schreef IHVK het volgende:
Over een uur ongeveer beginnen de vogels te fluiten en rond kwart over 5 is het al soort van licht.![]()
Leuk om te weten of nie.
Of niet etenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 03:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Neuken en over negen maanden heb je een dikke buik
Dat zou toch wel raar zijn.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 03:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Neuken en over negen maanden heb je een dikke buik
Zorgt voor een vergrote kans van terugvloed van je maagzuur naar je slokdarm. Dit kan dan leiden tot een reflux oesofagitisquote:Op zaterdag 9 mei 2009 03:40 schreef Sapstengel het volgende:
Maar hoezo is eten voordat je gaat slapen slecht? Ik doe dat echt al jaren. Even eten en een uurtje later slapen.
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 03:43 schreef Seam het volgende:
[..]
Zorgt voor een vergrote kans van terugvloed van je maagzuur naar je slokdarm. Dit kan dan leiden tot een reflux oesofagitis
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |