U2 was ook ooit in de Harmonie in Tilburg, *btw paar jaar eerder ook nog Sex Pistols in Posjet meegemaakt.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 02:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dan wasik er bij met U2 in de melkweg. Of was jij in Kampen. Of all places ?
Gey, ik ook!! In de Harmonie. In de Stationsstraat geloof ik, of was dat de Willem II straat?? Haal ik altijd door elkaar.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 02:34 schreef sig000 het volgende:
U2 zag ik in een zaaltje met 200 man , Laibach ongeveer 100, nog geflipperd samen met de Theatre of Hate.
Owquote:Op dinsdag 21 juli 2009 02:39 schreef sig000 het volgende:
[..]
U2 was ook ooit in de Harmonie in Tilburg, *btw paar jaar eerder ook nog Sex Pistols in Posjet meegemaakt.
Met mijn vrienden van The Nozems in De black Cave geweest. Zo heette die tent toch ?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 02:39 schreef sig000 het volgende:
[..]
U2 was ook ooit in de Harmonie in Tilburg, *btw paar jaar eerder ook nog Sex Pistols in Posjet meegemaakt.
Daar was ik ook jaquote:Op dinsdag 21 juli 2009 02:43 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ja,was je daar ook?. En die foto's zijn apart.
quote:
Bikse Fiste ben ik wel een paar keer geweest ja, maar ik heb geen idee meer wie er waren. Ik kan me wel Jango Edwards zijn naakte piemel herinneren, en Massada, en Doe Maar, en uiteraard de Veulpoepers.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 03:00 schreef sig000 het volgende:
[..]
Was wel prima concert toen, nog onbevangen, de Simple Minds heb ik daar ook gezien in die tijd.![]()
Ook nog op de Bikse Fiste geweest met Medium Medium, Urban Dance Squad enzo?
Ja al die versies ben ik daar jarenlang geweest, vaste prik elk jaar. Mijn maat woonde op 30m vanet terrein.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 03:04 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Bikse Fiste ben ik wel een paar keer geweest ja, maar ik heb geen idee meer wie er waren. Ik kan me wel Jango Edwards zijn naakte piemel herinneren, en Massada, en Doe Maar, en uiteraard de Veulpoepers.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 01:07 schreef Wickedangel het volgende:
Dus eh... Lamon, jij bent Upskirtman?
Waar ligt Groningen eigenlijk?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 01:07 schreef Wickedangel het volgende:
Dus eh... Lamon, jij bent Upskirtman?
Geen idee, nooit geweest. Ik weet wel dat jij daar niet woont.quote:
Geen idee, maar ik kon het lezen, dus anderen ook, en dat is afdoende reden om ze even op hun ongezonde insteek te wijzen, qua internetgedrag.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 01:17 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Geen idee, nooit geweest. Ik weet wel dat jij daar niet woont.
Hoe lang heeft het op de site gestaan
Heel goed, ben benieuwd naar hun reactie. Sowieso bizar dat ze bij jou uitkwamenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 01:31 schreef Lamon het volgende:
Geen idee, maar ik kon het lezen, dus anderen ook, en dat is afdoende reden om ze even op hun ongezonde insteek te wijzen, qua internetgedrag.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 01:31 schreef Lamon het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik kon het lezen, dus anderen ook, en dat is afdoende reden om ze even op hun ongezonde insteek te wijzen, qua internetgedrag.
Dan wordt de soap alleen maar mooier.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 02:00 schreef ElizabethR het volgende:
Is het erg als ik er niets van begrijp???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |