Ik kom je er vanavond wel tegen in een duister steegje, om wat moonsugar te kopenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:46 schreef RickoKun het volgende:
Hmmmm okay, thanks drizzt! Dan ga ik weer even terug in de wondere wereld van morrowind
Dat kan ja, je kan van elke fix/tweak kiezen of je hem wil of niet.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kan ik dat silt strider-gedeelte niet uit de patch slopen en ervoor zorgen dat alleen unarmored gefixt wordt?
Nice dudequote:Op zondag 10 oktober 2010 15:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Lock openen (eentje beneden in de guild verkoopt master keys), gewoon doorgaan tot ie unlocked is, daarna kerel doormeppen die je aanvalt, naar de guard lopen, boete betalen, teruggaan, artifacts pakken en wegwezen!
Kijk wel uit voor die Nord op de brug, gast is sterk
No problemoquote:
Gebruik ik ook nauwelijksquote:
Nee hoor, nooit van gehoord en dus ook nooit gebruikt.quote:Op zondag 10 oktober 2010 12:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Voor dualwield heb je sowieso Assassin's Armory nodig
Hmm ja, die mod heb ik ook gehad, zal hem wel tegelijkertijd met die Armory-mod gedownload hebbenquote:Op zondag 10 oktober 2010 20:25 schreef Hathor het volgende:
Moet er trouwens wel bijvermelden dat het offhandzwaard alleen maar gebruikt kan worden als schild, dus mee uithalen kan je niet. Is niet echt dual wield natuurlijk, maar dat maakt de katana's niet minder cool.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |