Je kunt niet zomaar alles op bestelling doen hè. Als Nadal je simpelweg overpowert kun je wel nog meer risico gaan nemen met als gevolg dat alles uitvliegt maar dat heeft weinig zin lijkt me.quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:24 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Dat dacht ik lang ook. Maar toen hij defensief ging spelen tegen Nadal () begon ik daar een beetje aan te twijfelen. Vooral dat hij er 3 en een halve set, verdeelt over twee partijen, voor nodig had om erachter te komen dat dat toch niet zo heel best werkte... (slimste speler op de tour
)
Volgens mij speelt hij gewoon altijd defensief, op hoge uitzondering na. Dat noemt men dan aanpassen.
Tja, dat is waar, maar hij probeerde het niet eens in IW en MC, het was niet dat hij grote risico's nam en dat dat mislukte, hij deed gewoon fucking niks.quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:44 schreef Tim86 het volgende:
er is ook geen tactiek meer te noemen waarmee je rafa op gravel kan pakken. Op een snellere ondergrond wil het helpen om veel naar het net te komen en vooral zijn backhand daarbij te bestoken, maar op clay is dat zinloos. Daarnaast is die backhand flink verbeterd.
Maar in Indian Wells was de wind wel heel erg in het Nadeel om aanvallend te spelen. Dat ging dus niet.quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:55 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Tja, dat is waar, maar hij probeerde het niet eens in IW en MC, het was niet dat hij grote risico's nam en dat dat mislukte, hij deed gewoon fucking niks.
Maar Wawa stond ook *3-1 voor met 40-15.quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:01 schreef Tim86 het volgende:
Wawa komt terug van 0-40 op 3--5 en geeft Delpo nog een kans om nerveus te worden op eigen service..
Schakel pas net inquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:02 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Maar Wawa stond ook *3-1 voor met 40-15.
Ik zal dan maar vragen: En wie was dat dan?quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:26 schreef Vector_SLD het volgende:
Wisten jullie trouwens dat het nog maar één keer gebeurd is bij de profs dat iemand een golden set won?
was het martin?quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:29 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ik zal dan maar vragen: En wie was dat dan?
Is dat 0 punten tegen ?quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:26 schreef Vector_SLD het volgende:
Wisten jullie trouwens dat het nog maar één keer gebeurd is bij de profs dat iemand een golden set won?
quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:32 schreef Szura het volgende:
Kohlschreiber geeft een walk-over, zeker te bang om tegen Nadal te spelen![]()
Davydenko geeft een walk-over aan Roddick
Over Simon, geen idee
Djokovic pakt de zege met 6-4 6-4.
Het lijkt erop dat we weer een clash tussen Nadal en Verdasco gaan krijgen. Berbascoe zal er onderhand ook wel genoeg van hebben![]()
Maak er maar 6 op rij vanquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:44 schreef Ambrosius het volgende:
Simon. *2-4 achter in de tweede, Simon nog geen enkel BP tegen. Vervolgens 4 games op rij naar de Ljub en dus een derde set
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |