Dat de Cup maar in Utrechtse handen mag belanden.
quote:
Op donderdag 11 april 2002 00:41 schreef CAZZO het volgende:
Dat de Cup maar in Utrechtse handen mag belanden.
Laat Utreg maar komen!
We gaaaaaaaaaan naar Rotterdam! We gaan naar Rotterdam!
Simpele 3-0 voor ajax.
quote:Niet te makkelijk denken na vanavond he?
Op donderdag 11 april 2002 01:06 schreef Merkowitz het volgende:
Kansloze zaak voor Utrecht, dat zonder Kuijt gewoon een lamgeslagen ploeg is.Simpele 3-0 voor ajax.
Utreg is een gek ploeggie hoor , helemaal met die supps erbij
quote:Utrecht thuis is gevaarlijk, utrecht uit is 'like taking candy from a baby'.
Op donderdag 11 april 2002 01:08 schreef Armageddon het volgende:[..]
Niet te makkelijk denken na vanavond he?
Utreg is een gek ploeggie hoor , helemaal met die supps erbij
Realiseer je je trouwens hoe dicht we bij Ajax-ajax2 waren geweest. Als Nando die bal nou in de verlenging erin gekopt had zeg. Maar goed, zo blijft het nog ff spannend.
20.000 supporters, in het rood-wit, (on)gezonde rivaliteit ... Alle ingredienten voor een mooie bekerwedstrijd
Anywayz, ik ga pitten... zzz...
quote:Dat kan nog een hele tour worden na wat er bij Ajax 2 - FC Utrecht is voorgevallen. Zeker als je bedenkt dat de dan inmiddels uitgespeelde en zwaar teleurgestelde Feijenoord supporters dit om de hoek op bezoek krijgen
Op donderdag 11 april 2002 01:08 schreef Armageddon het volgende:[..]
helemaal met die supps erbij
Daar hoort een krankzinnige uitslag bij : 5 -3 voor Ajax (na 90 minuten voor de mierenneukers).
J.
Fantastisch dat Utrecht met veel mannen zullen komen....maar neuzen in hetzelfde stadion + nog een paar honderd supporters van Feyenoord buiten het stadion?
Daar kan je gewoon een affiche van maken
Utrecht gaat dit gewoon winnen. Het liefst met dikke cijfers, maar het zullen wel penaltys worden
quote:Kan me bij alles hiervan wel aansluiten ja....
Op donderdag 11 april 2002 08:26 schreef Cart_man het volgende:
En ik verwacht dus wel rellen....Fantastisch dat Utrecht met veel mannen zullen komen....maar neuzen in hetzelfde stadion + nog een paar honderd supporters van Feyenoord buiten het stadion?
Daar kan je gewoon een affiche van maken
Utrecht gaat dit gewoon winnen. Het liefst met dikke cijfers, maar het zullen wel penaltys worden
quote:^
Op donderdag 11 april 2002 13:20 schreef Duiveltja het volgende:
Het zelfvertrouwen na de overwinning op PSV is nu arrogant hoog, dat kan ze in de competitie alleen maar duur komen te staan.
Die neuzen gaan snel genoeg weer met hun smoelwerkjes op hun bek.
quote:en ik ben erbij
Op donderdag 11 april 2002 13:30 schreef zjroentje het volgende:
Ajax pakt dit jaar gewoon de dubbel. Simpel zat.
en ook ik ben bang voor nieuwe rellen....de f-side, de bunnik side en de s-side in 1 stad....
maar ik zit ook in de kuip en ik ga er dit keer gewoon een groot feessie van maken. Ik teken voor een 3-1 einduitslag (voor ajax uiteraard)
quote:ben ik het helemaal mee eens
Op donderdag 11 april 2002 13:30 schreef zjroentje het volgende:
Ajax pakt dit jaar gewoon de dubbel. Simpel zat.
Ajax2 verdiende te winnen haha....right....
1 Ding is zeker, UTREG wint de beker
quote:In het jaar 2012..
Op donderdag 11 april 2002 16:43 schreef PBateman1978 het volgende:
Duiveltja : ben jij wel bij Ajax2 - FCU geweest ? FCU had makkelijk met 2-6 moeten winnen, maar er stond een superkeeper in de goal bij die reserves van jullie....Ajax2 verdiende te winnen haha....right....
quote:2-6? Sorry hoor, maar je maakt jezelf hier wel even erg belachelijk...
Op donderdag 11 april 2002 16:43 schreef PBateman1978 het volgende:
Duiveltja : ben jij wel bij Ajax2 - FCU geweest ? FCU had makkelijk met 2-6 moeten winnen, maar er stond een superkeeper in de goal bij die reserves van jullie....Ajax2 verdiende te winnen haha....right....
quote:
Op donderdag 11 april 2002 00:41 schreef CAZZO het volgende:
12 Mei in de Kuip aanvangstijd 18.00 Live op SBS6 met Hans Kraay zenuwenlijer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |