Napoli? Of zit daar nog een andere. Damn ik herken die voetballers ook nooit.quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:58 schreef Prosac het volgende:
[..]
Wat te denken van die studentes-pizzeria bij de Mediamarkt.
Eens.quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:56 schreef Prosac het volgende:
Poulsen en Holman mogen vertrekken bij AZ, Holman mag zo komen als vervanger van Lovre, Poulsen kan best wel op links.
Volgens mij heeft Lovre dat ooit gezegd. Althans, van hem en Sankohquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:18 schreef Garudo het volgende:
Waar staat dat? Of waar heb je het gehoord...?
Napoli is dat inderdaad. Eigenlijk is dat naast de Euroborg en de &Zo de beste plek om Goran tegen het lijf te lopen. Over het algemeen haalt hij af trouwens.quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:59 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Napoli? Of zit daar nog een andere. Damn ik herken die voetballers ook nooit.
Met z'n Marokkaanse vrienden?quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:00 schreef The_Verve het volgende:
Hehe. Lovre heeft waarschijnlijk hetzelfde sportdieet als Piet Velthuizen.
Ik zag Holla vanmiddag nog op zijn 'Holleeder-scooter' bij het Centraal Station.
Moest waarschijnlijk z'n smatje even afhalen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:16 schreef Grulez het volgende:
[..]
Met z'n Marokkaanse vrienden?
Zoals je praat, is met wie je omgaat, toch?
Ik neem aan dat je hiermee doelt op de clausules. Nijland heeft wel eens gezegd dat er niemand meer een clausule in z'n contract heeft. Bijvoorbeeld op de Open Dag begin dit seizoen. Later was er ineens toch een speler met een clausule. Nou, Lovre is dus al één, Sankoh heeft het van zichzelf eens in Mijn Club gezegd en Granqvist ook, zo is ergens in dit topic te lezen. Dat zijn er dus al drie... En dan zullen er vast wel meer zijn.quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:18 schreef Garudo het volgende:
Waar staat dat? Of waar heb je het gehoord...?
Granq is alleen een vermoeden volgens mij.quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:11 schreef Grunner het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je hiermee doelt op de clausules. Nijland heeft wel eens gezegd dat er niemand meer een clausule in z'n contract heeft. Bijvoorbeeld op de Open Dag begin dit seizoen. Later was er ineens toch een speler met een clausule. Nou, Lovre is dus al één, Sankoh heeft het van zichzelf eens in Mijn Club gezegd en Granqvist ook, zo is ergens in dit topic te lezen. Dat zijn er dus al drie... En dan zullen er vast wel meer zijn.
de Kachel is altijd wel gezellig, FC Groningen fans als eigenaar. Wordt ongetwijfeld uitgezondenquote:Op donderdag 14 mei 2009 22:22 schreef Koffz het volgende:
Kan door omstandigheden niet naar Utrecht zaterdag, weet iemand of de wedstrijd ergens op (groot) scherm word uitgezonden in Groningen?
Maar dat is dan toch de 'abnormaal' hoge waar Nijland het over had, neem ik aan?quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:12 schreef The_Verve het volgende:
Granqvist heeft er daadwerkelijk één in zijn contract.
Ah ok. Dat is waar ook.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:22 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Maar dat is dan toch de 'abnormaal' hoge waar Nijland het over had, neem ik aan?
Daarnaast hebben beide spelers AZ ook de nodige miljoenen gekost (ik meende in de VI te hebben gelezen dat Poulsen zelfs 3,6 mln kostte). Daar zal DSB toch ook wel wat van terug willen zien..quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:45 schreef Runselpink het volgende:
Ik denk dat 't halen van Poulsen en Holman uitgesloten is. Die salarissen ...
quote:Du Chatinier moet schipperen met defensie FC Utrecht
In de aanloop naar het play-offduel met FC Groningen kent trainer Ton du Chatinier veel onzekerheden. Vooral in de verdediging is de spoeling dun.
Over de invulling van de achterste linie breekt Du Chatinier zijn kop. Sander Keller en Francis Dickoh kampen met kleine pijntjes, terwijl Tim Cornelisse en keeper Wesley de Ruiter door griep zijn geveld. Het viertal is onzeker voor de ontmoeting van zaterdag in de Galgenwaard.
Loïc Loval mag dan fit zijn, de aanvaller is tegen FC Groningen ook niet van de partij. Door zijn twee gele kaarten in de play-offs van afgelopen seizoen is hij geschorst voor het eerste barrageduel met FC Groningen. Du Chatinier kan evenmin een beroep doen op de geblesseerden Michel Vorm (ziekte van Pfeiffer), Ali Boussaboun (enkel), Simon Cziommer (bovenbeen) en Alje Schut (knie).
VI
Groningen speelt in uitwedstrijden nou ook niet denderend. Het zal in elk geval een pot vol strijd worden.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:10 schreef De_kromme het volgende:
Groningen gaat utrecht van de mat spelen. Utrecht heeft zo'n kutteam.
Daar heb je wel gelijk in. Maar Utrecht vind ik toch een zeer, zeer matig ploegje hebben. Had sowieso al niet verwacht dat ze de play-offs zouden halen. Groningen heeft mijns inziens veel meer kwaliteit.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:18 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Groningen speelt in uitwedstrijden nou ook niet denderend. Het zal in elk geval een pot vol strijd worden.
Klopt, maar Utrecht richt zich dan gewoon meer op het vechtvoetbal en wij hebben wel een aantal jongens die zich daarin kunnen laten meeslepen (Holla, Lovre) en dat komt dan vaak de wedstrijd niet ten goede.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:25 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in. Maar Utrecht vind ik toch een zeer, zeer matig ploegje hebben. Had sowieso al niet verwacht dat ze de play-offs zouden halen. Groningen heeft mijns inziens veel meer kwaliteit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |