Dit krijg ik door van mn vriend:quote:Op maandag 15 juni 2009 21:46 schreef Hpzone het volgende:
Kan je lieve vriend 'm niet gewoon even hier neergooien?
Dat was ook aangekondigd hoor, dat het gratis op internet te zien was. Waarom je er nu voor moet betalen, is me een raadselquote:Op maandag 15 juni 2009 21:38 schreef LieveJuf het volgende:
[..]
Mijn vriend heeft hem van internet gejat... Geen idee hoe...?
Op vrijdag was het namelijk om de een of andere manier gratis te bekijken, de website was toen geloof ik nog niet helemaal klaarMijn vriend zoekt alleen nog een manier om hem met een goede kwaliteit op dvd te zetten
Nicequote:Op maandag 15 juni 2009 22:17 schreef jappas het volgende:
De kans wordt overigens al steeds groter dat ik volgend jaar weer ga.
Lukt het...? Met de video...?quote:Op maandag 15 juni 2009 22:22 schreef Hpzone het volgende:
Ik heb zojuist kaartjes gekocht, ga met twee vrienden op vrijdag 11 juni.
We gaan weer Jappas!! MOET!quote:Op maandag 15 juni 2009 22:17 schreef jappas het volgende:
blabla
De kans wordt overigens al steeds groter dat ik volgend jaar weer ga.
Dat was inderdaad een prachtig moment!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:31 schreef jappas het volgende:
luister nu naar Het is een nacht door 34.000 man, dat was overigens best gaaf vrijdag.
Goh, wat toevallig, ik ook netquote:Op woensdag 17 juni 2009 14:33 schreef Reflectionne het volgende:
Kaartjes voor volgend jaar zijn besteld! Joehoe!
da's aardig van jequote:Op woensdag 17 juni 2009 08:49 schreef jappas het volgende:
[..]
Wie een linkje wil, stuur maar een PM.
Is het ook mogelijk om die met ons te delen??quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:23 schreef appie24 het volgende:
Hm.. is dit IP-adres nog niet langskomen hier?
http://91.142.245.41/
Ik ben overigens zaterdags bij het concert geweest, en ja, ik lag met m'n vriendin om 15.00 al voor het poortje. Lekker in de zon samen met nog tig anderen. Flink rennen en een mooie plek in het podium bemachtigd. Verder was het weer een mooi concert, zowel de trage liedjes van het nieuwe album als de echte feestnummers wat ook weer de nodige douche op leverde![]()
Ik heb het concert proberen te rippen met flv, maar dat lukte niet. Uiteindelijk was Snag-it de oplossing. Delen van 20min opnemen, weer aan elkaar plakken met een video-bewerkings-programma en binnenkort de hele hap nog even in 1x uitvoeren als WMV. Enig nadeel, de resolutie van 640x360, maar goed genoeg om van na te genieten
Verbazing (1996)quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:56 schreef thefreakje het volgende:
Ik gebruik dit maar als centraal meeuwis topic.
Weet iemand op welke cd het nummer blij dat ik je niet vergeten ben stond?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |