De fabrikant wil zijn artikelen graag in winkels hebben. Dus waarom zou het niet de fabrikant zijn, maar de MM, die 'flink gek is'?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:29 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Omdat de eigenaar toch anders flink gek is om dat ding daar neer te pleuren aangezien hij continue aanstaat en dus over een tijdje dood is en hij dan de prullenbak in kan?
Dat er een extra apparaat aan je laptop hangt?quote:
Die bedoelde ik dus ookquote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:31 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
De fabrikant wil zijn artikelen graag in winkels hebben. Dus waarom zou het niet de fabrikant zijn, maar de MM, die 'flink gek is'?
Je zegt iets totaal anders.quote:
De fabrikant is niet de eigenaar?quote:
Precies waarom ik een numpad net zo lief los erbij heb. Gebruik ik toch voornamelijk als ik in spreadsheets zit te werken. En ik wil graag een kleine laptop (12" is prima).quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:32 schreef Omniej het volgende:
Hell, zelfs een losse muis sluit ik alleen aan als ik hem écht nodig heb, of langer op één plek zit.
Wie de eigenaar nou is weet ik ook niet echt, ik dacht dat de schermen na een tijd weer terug gaan naar Panasonic, maar helemaal zeker ben ik daar niet van.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:34 schreef delano.888 het volgende:
[..]
De fabrikant is niet de eigenaar?
Wie is eigenlijk de eigenaar van dat ding
Jij beweert dat de eigenaar 'flink gek is'. Dat geldt dan waarschijnlijk als de MM de eigenaar is, als de fabrikant de eigenaar is of elke andere willekeurige derde. Waarom ga je er dan van uit dat de MM eigenaar is?quote:
Ik ging er ondertussen vanuit dat de fabrikant de eigenaar is, en dus gek is om zijn tv daar weg te laten rotten tegen een vergoeding die minder is dan het aankoopbedrag, want want kunnen ze er nou mee als ze m terug krijgen?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:36 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Jij beweert dat de eigenaar 'flink gek is'. Dat geldt dan waarschijnlijk als de MM de eigenaar is, als de fabrikant de eigenaar is of elke andere willekeurige derde. Waarom ga je er dan van uit dat de MM eigenaar is?
Dat ding is gebruikt als promotiemiddel, niets meer en niets minder. Dat heeft hij aan de eind van de rit gedaan. Die tv's worden waarschijnlijk gewoon vernietigd. Dat kost voor de Panasonic natuurlijk geen 80.000 euro ehquote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:38 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik ging er ondertussen vanuit dat de fabrikant de eigenaar is, en dus gek is om zijn tv daar weg te laten rotten tegen een vergoeding die minder is dan het aankoopbedrag, want want kunnen ze er nou mee als ze m terug krijgen?
Publiciteit. Dat is toch echt heel wat waard, al blijft het moeilijk om er een prijskaartje aan te hangen. Maar als zelfs ik zonder 'm ooit te zien al wist dat die er is (ik ben totaal niet op de hoogte van dat soort dingen), dan hebben ze toch echt aardig publiciteit gekregen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:38 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik ging er ondertussen vanuit dat de fabrikant de eigenaar is, en dus gek is om zijn tv daar weg te laten rotten tegen een vergoeding die minder is dan het aankoopbedrag
quote:Ik heb er geen krracht meer voor.
Het is te merken dat je van discussiëren houdt, zodra je eruit geluld bent ga je slapen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:45 schreef delano.888 het volgende:
Ik zal je eens wat vertellen, ik ga slapen
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:33 schreef delano.888 het volgende:
Wat een heerlijk topic btw, ik hou van discussiëren, maar mn vriendin niet, dus kan even lekker los hier
Juist. Ben jij even lekker los gegaan.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:45 schreef delano.888 het volgende:
Ik zal je eens wat vertellen, ik ga slapen
Tsja, ik vind het dus gedoe om losse spullen mee te slepen, maar dat zal wel een kwestie van smaak zijn. (waarschijnlijk gebruik ik het numpad ook gewoon veel vaker dan de gemiddelde persoonquote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:34 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Precies waarom ik een numpad net zo lief los erbij heb. Gebruik ik toch voornamelijk als ik in spreadsheets zit te werken. En ik wil graag een kleine laptop (12" is prima).
Vind je 't gek als jij de discussie afkapt met "Hé weet je wat, ik ga slapen"quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:47 schreef delano.888 het volgende:
Edit: had niet verwacht dat t ineens stil zou worden![]()
Ga maar eens een aantal uren in een spreadsheet werken, dan raak je wel gehecht aan je numpad.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 12:44 schreef Xaverius1337 het volgende:
Ik heb een 15.4 inch en geen numpad, zo'n ding gebruik je toch amper. er staan ook nummertjes aan de bovenkant van me toetsenbord, daar kan het ook wel mee
Maar dan lijkt het me niet dat je een 15,4" neemt als je weet dat veel met dit soort programma's moet werken?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 12:51 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ga maar eens een aantal uren in een spreadsheet werken, dan raak je wel gehecht aan je numpad.
Ik werk zelfs op een 12". Thuis voorheen 17", tegenwoordig 24". Maar ik wil gewoon een kleine laptop om mee te nemen, dus dan maar wat meer scrollen. Weergave op 80% of 75% en dan is het vaak best te doen.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 12:52 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Maar dan lijkt het me niet dat je een 15,4" neemt als je weet dat veel met dit soort programma's moet werken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |