Nou,
Ik was toestraks gaan sporten. Daarna ging ik even in de sauna en na 5 minuten kwamen er twee oudere dames ook de sauna binnen.
Het waren van die dames die je bijna altijd in de supermarkt tegen komt en over iedereen de roddels weten. Ze gingen allebei tegenover me zitten en keken constant naar me, maar dan ook echt de hele tijd. Van top tot teen. Ik voelde me er nogal ongemakkelijk bij en na 5 minuten vluchtte ik de sauna uit. Toen ik me ging douchen, kwamen zij ook douchen. Ze gingen bij de douches tegenover me staan en ook in de douche vonden ze het normaal om te staren terwijl ze zagen dat ik me nogal ongemakkelijk voelde. Dus ik vroeg aan hun: Heb ik soms wat van jullie aan ofzo? Toen keken ze beledigd en zeiden: We keken niet naar jou:s. En toen draaiden ze zich om. Toen ik de douche uitliep mompelde een van de 2: Bah, de jeugd van tegenwoordig.
Klacht: Mensen die je overduidelijk aanstaren, daar niet mee ophouden en ook nog beledigd zijn als je er wat van zegt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Zeroth Law: " A robot may not harm humanity, or, by inaction, allow humanity to come to harm."