Ik ben altijd liefquote:
quote:
Lol, op wat voor plek moet hij komen dan dat je het huis uit 'geschopt' wordtquote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:44 schreef Samzz het volgende:
Ik wil graag nog een piercing. Maar als ik dat doe, word ik meteen het huis uit geschopt
Tong. Maar nu is dat niet geheel serieus te nemen, het is meer dat pa en ma er niet erg blij mee zouden zijn. Wat dan ook weer een understatement is.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:48 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Lol, op wat voor plek moet hij komen dan dat je het huis uit 'geschopt' wordt?
Juist, soms snap ik ouders niet, waarom zo moeilijk doen over zoietsquote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tong. Maar nu is dat niet geheel serieus te nemen, het is meer dat pa en ma er niet erg blij mee zouden zijn. Wat dan ook weer een understatement is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heel cryptisch omschrevenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:00 schreef Samzz het volgende:
Nou ja, ik heb an sich ook nog een andere in gedachte, maar ik weet niet of dat mooi is in combi met die wat er al zit... Denk het niet namelijk.
Juist, had je de volgende keer wel even mogen vertellen in welke categorie die piercings vielen, zit rustig op de keukentafel de foto's te bekijkenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:04 schreef Samzz het volgende:
Oh ja... heel slim idd
Ik bedoel een Christina. Maar ik denk niet dat die mooi is in combi met VCH, kan namelijk geen plaatjes vinden die het tonen.
Mama dacht niks want die was er nietquote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:10 schreef Samzz het volgende:
En toen dacht mama, wtf?
Sorry... niet aan gedachtMaar goed, dat dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:11 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Mama dacht niks want die was er niet, maar voor het geval dat....
Anyway....ze doen dus moeilijk over een tongpiercing maar niet over zoiets?
Daarvan weten ze nietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Haha, dat verklaard hetquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |