neequote:
was dat dan voor bullshit?quote:
Wij zijn zo armoedig dat we eerst een voorronde moeten spelen om door te gaan.quote:Op zondag 10 mei 2009 17:19 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
was dat dan voor bullshit?
moet iedereen (ook elk land) voorronde Europa league spelen?
en wel 1 CL en vCL plaatsquote:Op zondag 10 mei 2009 17:21 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Wij zijn zo armoedig dat we eerst een voorronde moeten spelen om door te gaan.
Verschil zit hem in een 2e of 3e ronde als ik het goed heb.quote:Op zondag 10 mei 2009 17:22 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en wel 1 CL en vCL plaats
doe dan minimaal 1 EL plek.
quote:Op zondag 10 mei 2009 15:43 schreef rulerofdeath het volgende:
ik kom net een foto tegen waar cuegirlie en Remco op staan.
Krijgen we dát weer?quote:Op zondag 10 mei 2009 18:56 schreef Bob-B het volgende:
Voor een tukkers topic gaat het wel verdacht veel over voetbal.
Heracles heeft historie geschreven.quote:Op zondag 10 mei 2009 18:56 schreef Bob-B het volgende:
Voor een tukkers topic gaat het wel verdacht veel over voetbal.
wat is dat nou weer voor bullshitquote:Op zondag 10 mei 2009 17:34 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Verschil zit hem in een 2e of 3e ronde als ik het goed heb.
Jaja en dan komt het internationale geneuzel en nacompetitie enz enz enzquote:Op zondag 10 mei 2009 18:59 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Krijgen we dát weer?
Het was vandaag de laatste speelronde, na vandaag/morgen is het voetbal gezeik afgelopen
quote:
Twente heeft CLquote:Op zondag 10 mei 2009 19:04 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Jaja en dan komt het internationale geneuzel en nacompetitie enz enz enz
de clubs uit dit topic doen niet mee aan nacompetitie. alleen volgende week FCT voor de beker nogquote:Op zondag 10 mei 2009 19:04 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Jaja en dan komt het internationale geneuzel en nacompetitie enz enz enz
Alleen heb je dat dus niet gedaanquote:Op zondag 10 mei 2009 19:07 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ik had ook gister foto van je kunnen nemen en die posten
quote:Op zondag 10 mei 2009 19:07 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ik had ook gister foto van je kunnen nemen en die posten
Zolang je ze niet post, mag je er best op rukken hoorquote:
Nee daar heb ik pics van andere singles voorquote:Op zondag 10 mei 2009 19:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zolang je ze niet post, mag je er best op rukken hoor
ik weet het.. ik ben lelijkquote:Op zondag 10 mei 2009 19:26 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Nee daar heb ik pics van andere singles voor
Bekerfinalequote:Op zondag 10 mei 2009 19:06 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Twente heeft CL
Ajax is derde
Heracles is veilig
Er valt hier niets meer te discussieren over voetbal hehe
quote:Op zondag 10 mei 2009 20:10 schreef Samzz het volgende:
Ik heb vandaag m'n nichtjes meegenomen naar m'n paard. Grote mond, maar ze durfden haar niet te aaien. En op de terugweg in de auto wel zeuren dat ze erop hadden gewild...
Iedereen een leuke moederdag gehad?
oud speelkameraadje?quote:Op zondag 10 mei 2009 20:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Plannen zijn een tikkie gewijzigd, ik ga de 17e met een oud speelkameraadje uit Borne naar de Veste
en gay, vergeet dat vooral niet...quote:Op zondag 10 mei 2009 20:40 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
oud speelkameraadje?
klinkt wel raar
Whehehhequote:Op zondag 10 mei 2009 21:11 schreef Fems het volgende:
Ik ging expres niet in dit topic kijken, want jullie zetten hier altijd voetbaluitslagen in!
Femkequote:Op zondag 10 mei 2009 21:11 schreef Fems het volgende:
Ik ging expres niet in dit topic kijken, want jullie zetten hier altijd voetbaluitslagen in!
Oud als in van vroegâhquote:Op zondag 10 mei 2009 20:40 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
oud speelkameraadje?
klinkt wel raar
Meikevers zijn gaaf hequote:Op zondag 10 mei 2009 20:52 schreef Samzz het volgende:
Ik heb een meikever z'n leven gered vandaag. Hij heeft heerlijk over m'n hand gelopen en toen heb ik m op een mooie bloem gezet
das wel mooi kloten.quote:Op zondag 10 mei 2009 21:37 schreef Fems het volgende:
[..]
Rudolf!
Ik heb me een middag moeten vermaken zonder TOF!
Heb je die nou nog steeds niet!quote:Op zondag 10 mei 2009 21:38 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
das wel mooi kloten.
stuur volgende keer anders je msn
neuh, maar ook nooit om gevraagd hoor.quote:
Haha, Zal ik doen.quote:Op zondag 10 mei 2009 21:38 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
das wel mooi kloten.
stuur volgende keer anders je msn
Heb je speciaal voor mij msn genomen?quote:Op zondag 10 mei 2009 21:49 schreef Fems het volgende:
[..]
Voel je je nu trots? Dat jij de enige hier bent die mij op msn heeft?
Lees eens goed!quote:Op zondag 10 mei 2009 21:59 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Heb je speciaal voor mij msn genomen?Wat lief
ik/we zien welquote:Op zondag 10 mei 2009 21:49 schreef Fems het volgende:
[..]
Haha, Zal ik doen.
Alleen duurt dat weer tot volgend seizoen he!
(grapje)
joah.quote:
Bier is altijd een goed onderwerpquote:Op zondag 10 mei 2009 23:03 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
joah.
ik heb alleen nooit zoveel om over te lullen
Welke richting nu uiteindelijk?quote:Op maandag 11 mei 2009 00:11 schreef MarkoAlmelo het volgende:
morgen beginnen met niveau 4. T zal me benieuwen...
geen ideequote:
Davidquote:Op maandag 11 mei 2009 08:31 schreef MarkoAlmelo het volgende:
David & Femke
Ik heb kats geen zin in school![]()
ben nog te moe
blijft bewolkt met een middagtemperatuur van ongeveer 17 gradenquote:Op maandag 11 mei 2009 08:35 schreef Fems het volgende:
[..]
Hmm, maar even voor mijn kast staan wat ik aan ga doen
quote:
Ik heb geen idee, ik begin vandaag met mijn niveau 4. Kwart voor 10 ergens melden en dan zie ik t welquote:
okquote:Op maandag 11 mei 2009 08:38 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik begin vandaag met mijn niveau 4. Kwart voor 10 ergens melden en dan zie ik t wel![]()
Ieje da?
Begin regelmatig om 7 uurquote:Op maandag 11 mei 2009 08:14 schreef rulerofdeath het volgende:
hoezo ben jij zo vroeg op? werk/school?
quote:
neequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
quote:Op maandag 11 mei 2009 08:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
WouterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
goed weekend gehad?Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
mooi geld verdienenquote:
kun je weer plectrums voor halenquote:
joah, dat kost waarschijnlijk iets meerquote:
Mag ik wel hopen, een plectrum kost 50 cent.quote:Op maandag 11 mei 2009 09:37 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
joah, dat kost waarschijnlijk iets meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |