Vaste bezoekers:quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand oons mooie en neerige Twèènte 't Laand van katoen en 't laand van d'n es den greun is in wéénter en lèènte. Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
OP is te vinden via: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Tukker_Topicquote:-_Guitarist_- = David ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry Blawh = Bas Bob-B = Bob Drizzt_DoUrden = Justin Fems = Femke Lamzak_ = Timo Lastlivingsoul = Tamara MinderMutsig = Kirsten drumstickNL = Matthijs Oldenzaal = Daniël Ratelslangetje = Selma ReMcOrE = Remco Rikketik = Bart Robinhoo = Robin Roycooooo = Roy rulerofdeath = Wouter Rumille = Peter Samzz = San TheGirlNextDoor = Nathalie Konami = Metin Intelligence = Patrick MarkoAlmelo = Marko Chr1st1aan = Christiaan
hee, een kloonquote:
ik zie wel een ava UIquote:
ja dat idee had ik ook alquote:
Nathquote:
ik heb liever die lijst onder mekaar en de UI's eruit. daar klopt onderhand geen zak meer vanquote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik vind de lijst met user + echte naam wel fucked up btw
pinnen?quote:
volgens mij heb ik ook nog niet geklaagdquote:
nog plannen voor vanavond/weekend?quote:
quote:
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:36 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik heb net een goeie daag verricht![]()
1 euro aan de collectant gegeven die aan het collecteren was voor het Astma fonds !![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oepsdat vloog er zo uit.
ik ga denk ik zo naar een kameraad. die had me nog uitgenodigd voor avondje pokeren.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
Manon is bij mij. En die blijft bij mij tot morgenavond. We gaan uiteten, en daarna ga ik uit met mn chickies, en zij met een vriendin van dr. En dan blijft ze daarna weer bij mij slapen, en zondag gaat zij dan weer naar huis, en ik ga naar familie.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:33 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nog plannen voor vanavond/weekend?
kijk aan, dik feest dusquote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Manon is bij mij. En die blijft bij mij tot morgenavond. We gaan uiteten, en daarna ga ik uit met mn chickies, en zij met een vriendin van dr. En dan blijft ze daarna weer bij mij slapen, en zondag gaat zij dan weer naar huis, en ik ga naar familie.
Uiteraardquote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:05 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
kijk aan, dik feest dus
ik nu naar een kameraad pokeren en morgen waarschijnlijk markvelde
doe haar de groetenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Uiteraard![]()
Maar nu ga ik, ze word vervelend
Stinkerd.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:37 schreef Rikketik het volgende:
Wat ruik ik toch?
Oh ja, ik moet nog douchen.
Neuh, gewerkt.quote:
Viespeukquote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:54 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Neuh, gewerkt.
Maar ik stonk vanochtend ook al.
Beterschap en slaap lekkerquote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:03 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ziekjes, nu wel wat beter, veel geslapenprecies datgene wat ik nu verder ga doen
mooi, met mij moaghquote:
quote:
Wat is er aan de hand meid?quote:
Omdat je normaal tegen elkaar doet?quote:
Neequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee![]()
Er zit een spanning tussen jullieAls jij 't zegtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je hoort hoe het klokje thuis tikt, zit je niet in het café.
Oh okquote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:55 schreef Cuegirllie het volgende:
Sorry, was even douchen.
en verder niks aan de hand, gewoon niet vrolijk.
Hmmm vanwaar zo'n kut humeur?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:02 schreef Cuegirllie het volgende:
het wordt volgens mij ongezelliger als ik blijf, dusja, makkelijke keuze
tnx. jij ook
Toch nog een paar min. weten te rekkenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:10 schreef Cuegirllie het volgende:
dat blijkt maar weer he. Maar is gelukkig niet altijd een directe link te zien.
maar ik ga nu echt slapen
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:50 schreef ReMcOrE het volgende:
goedemiddag
heb kaartjes voor de bekerfinalevanmorgen samen met 2 kameraden in Aalten bij Primera geregeld
wordt zeker wel een feestje volgende week zondagquote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:55 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, wordt een feestje daar
!
[ afbeelding ]
F5!
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:55 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, wordt een feestje daar
!
[ afbeelding ]
F5!
heb er veel vertrouwen in, gezien het spel van de laatste wedstrijden; al is het nog even afwachten hoe er morgen gespeeld wordt...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |