Wat ik eigenlijk wilde zeggen: Ze is niet erg aantrekkelijk, maar dan kan ze zich ook in niet strakke en niet witte kleren over straat begeven toch?quote:
Vraag of ze wil dansen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:25 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dan vertel ik het haar zelf wel, lijkt me beter, maar ja, ze zal het zelf ook wel weten
Denk je nou echt dat het slim is om nou naar buiten te gaan? Ik nietquote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:40 schreef MaJo het volgende:
Word net weer wakker![]()
![]()
![]()
eerst maar weer wat schaften en dan even met de hoenen naar buiten. Het liefst slaap ik door
Zou het liever ook niet doen, maar mams is voorlopig nog niet thuis en de hoenen hadden rond 8 uur al uit gemoetenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat het slim is om nou naar buiten te gaan? Ik niet
Goeiemorgen avond.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:40 schreef MaJo het volgende:
Word net weer wakker![]()
![]()
![]()
eerst maar weer wat schaften en dan even met de hoenen naar buiten. Het liefst slaap ik door
Eén voordeel. Nu ben ik niet de persoon die de fout maakt.quote:
Dan moet het maarquote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zou het liever ook niet doen, maar mams is voorlopig nog niet thuis en de hoenen hadden rond 8 uur al uit gemoetenheb weinig keus dus helaas
Zag het jaquote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Goeiemorgen avond.
btw, je staat in de Eppo.![]()
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:17 schreef Cobra4 het volgende:
En een blije fan van Nem.![]()
[ afbeelding ]
En stop ik met die foto's.
15C !? Geen denk ik.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:16 schreef Nembrionic het volgende:
Die is oud zeg
Zag net een TV-reclame van Dreft(dacht ik) waarbij ze reclame maken voor wassen op 15C. Welke wasmachine heeft nou een 15C-stand?
Lijkt me dus ookquote:
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:18 schreef Whiteguy het volgende:
Als jullie nou even een iets lagere versnelling er in gooien, dan ga ik misschien de tijd nemen om bij te lezen.
Op deze manier kunnen jullie dat wel vergeten. Ik heb wel meer te doen
Nee, sorry. We geven plankgas waar mogelijk, we rijden overdrive als het kan. Misschien moet jij ook volgen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:18 schreef Whiteguy het volgende:
Als jullie nou even een iets lagere versnelling er in gooien, dan ga ik misschien de tijd nemen om bij te lezen.
Op deze manier kunnen jullie dat wel vergeten. Ik heb wel meer te doen
Gatsie. Denk ik.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:28 schreef Whiteguy het volgende:
Van de zakken chips die ik heb mee teruggenomen uit het buitenland (lays stix doner kebab, lays krab, en lays rode kaviaar) heb ik de doner kebab smaak zojuist maar aangebroken.
Had er meer van verwacht, maar smaakt wel oke
Heb 15 euro geboden gekregen op Hugo Boss maar wil er eigenlijk meer voorquote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:59 schreef Nembrionic het volgende:
Heb je al succes op marktplaats trouwens? Als we een spookbod moeten doen moet je het maar zeggen he
1. PM even een linkje, dan kan ik 20 bieden.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heb 15 euro geboden gekregen op Hugo Boss maar wil er eigenlijk meer voor
Zit iets meer smaak aan dan aan naturel chips, iets minder smaak dan paprika chips. Ik had juist hele sterke (vlees/knoflook oid) smaak verwacht.quote:
Ik PM het jequote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
1. PM even een linkje, dan kan ik 20 bieden.
2. je bent niet verplicht te verkopen he? Via eBay wel, via MP niet. Dus als je de prijs te laag vindt, neem je het bod gewoon niet aan.
Weet ik niet. Ik weet dat Mininova ging filteren, stond zelfs in de 3voor12 mailing. Dus dat zou best kunnen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik PM het je
Is het downloaden trouwens al aan banden gelegd? Als ik via mininova zoek naar Grey's Anatomy krijg ik maar 24 torrents in plaats van honderden zoals normaal?
Ah ok. Wel balenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ik weet dat Mininova ging filteren, stond zelfs in de 3voor12 mailing. Dus dat zou best kunnen.
quote:
Kan zijn dat ze er al mee bezig zijn, maar alleen als de producenten erover klagen dus. Ik denk eigenlijk dat ze wel blij zijn ermee.quote:Mininova gaat torrents filteren op illegaal materiaal
Torrentbedrijf Mininova begint een proef met het filteren van videocontent op zijn website. Een externe partij gaat de komende twaalf weken alle content checken. Auteursrechtelijk beschermd materiaal zal op verzoek van rechthebbenden bij voorbaat door Mininova geblokkeerd worden.
Het gekke is dat ik me soms beter voel als ik eenmaal bewogen heb, als ik ziek ben.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:55 schreef MaJo het volgende:
Voel me eindelijk een beetje wakker trouwensNet toen ik met de hoenen liep voelde ik me zo slap als een vaatdoek. Werd zelfs bijna omver getrokken door Vito
Hij weegt 10 kilo
Net toch maar even een Ritalin ingenomen in de hoop even wakker te kunnen blijven en volgens mij werkt het
Avondquote:
Het wordt steeds leuker. En ook moeilijk.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:26 schreef Etcetera het volgende:
Naar de kroeg
Plants vs Zombies is coolSoort Towerdefense
Ja dat ken ik ook welquote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het gekke is dat ik me soms beter voel als ik eenmaal bewogen heb, als ik ziek ben.
Nou moet ik het ook proberenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:12 schreef Soempie het volgende:
[..]
Het wordt steeds leuker. En ook moeilijk.
Dat is gek toch?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:13 schreef MaJo het volgende:
Ja dat ken ik ook welMaar voelde me eigenlijk helemaal niet beter. Pas toen de Ritalin in kickte zeg maar
In het begin lijkt het heel kinderachtig makkelijk, maar dat is het echt niet.quote:
Ik dacht dat het een Flash spelletje was maar niet dusquote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:20 schreef Soempie het volgende:
[..]
In het begin lijkt het heel kinderachtig makkelijk, maar dat is het echt niet.
Drie maal is scheepsrecht. Een succes in wording dus.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:51 schreef Nembrionic het volgende:
Broodpoging 3: dit is nog ONgebakken. De oven is nu aan het voorverwarmen
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een Flash spelletje was maar niet dus
Niet zo heek gek, het blijft natuurlijk gewoon speedquote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou moet ik het ook proberen
[..]
Dat is gek toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |