Vraag even aan remlof of hij me even rechten kan geven.quote:
Jawel hoor, alleen maar in BUG en DEVquote:
wat gek dat dat niet forumbreed is, ik kan overal sluiten, ook in bug en devquote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:44 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Jawel hoor, alleen maar in BUG en DEV
Nie hier
En ik wil jullie juist zo graag de moeite besparen door het gewoon zelf te sluiten
Vind ik ook gek jahquote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:48 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
wat gek dat dat niet forumbreed is, ik kan overal sluiten, ook in bug en dev
Ook nietquote:
ja wat is dat voor dom ietsquote:
Het is wel handigquote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:06 schreef Rijpie het volgende:
[..]
ja wat is dat voor dom ietsDanny geeft zelf ook aan dat hij daar last van heeft. het wordt tijd dat daar eens iets aan gedaan wordt!
niks vervelends aan hoor, soms wil je een colega nog even bijvallen in een sluitpostquote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:06 schreef Rijpie het volgende:
[..]
ja wat is dat voor dom ietsDanny geeft zelf ook aan dat hij daar last van heeft. het wordt tijd dat daar eens iets aan gedaan wordt!
Maar ik heb geen rechten, of je moet hem naar bug schoppenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:15 schreef swarmahoer het volgende:
je mag deze dichtdoenmaar we hebben geen mods meer nodig extra
haha precies waar ik het over hebquote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:11 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
niks vervelends aan hoor, soms wil je een colega nog even bijvallen in een sluitpost
eigelijk alleen bij snelle reeksen kan het gebeurden dat je ergens doorheen post zoals de cos van tbo
sinds wanneer ben je trouwens blauw? ten tijde van de hoogtijdagen van "het sleutelwoord" in MEN was je nog zwart.quote:
post door slotjequote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:31 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ah kak, ik dacht ben te lezen
ben sinds 2 maanden blauw
ah kak, ik dacht ben te lezenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:25 schreef Rijpie het volgende:
[..]
sinds wanneer ben je trouwens blauw? ten tijde van de hoogtijdagen van "het sleutelwoord" in MEN was je nog zwart.
en dentaal zit in je mond en niet in je nek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |