ja en stel.. niet alleen dat maar ook ..verloren mobieltje en als maar je abbo door betalen..quote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat inderdaad... zo'n abo waar je, als je ervan af wilt, 80 aangetekende brieven moet versturen, je vervolgens niet meer kan bellen, maar wel geld van je rekening word afgeschreven![]()
Ik heb meer geld aan telefoons uitgegeven dan aan bellen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:11 schreef N.icka het volgende:
Ik heb beltegoed , ik bel ongeveer voor 30 euro in een jaar
Mobiel gebruik ik ook alleen voor noodgevallen of door te geven wanneer ik vast sta in de file of nou ja, in ieder geval in zeer uitzonderlijke gevallen. Verder bel ik gewoon met de vaste lijn en ja, dan is prepay voordeliger.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:08 schreef Jajong het volgende:
Dat er nog mensen zijn met prepaid. Dat is alleen voordelig als je 2 minuten per maand belt ofzo
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:53 schreef kadoter het volgende:
Beltegoed, was dat van vóór of na de invasie van Duitsland?
Er zijn sim-only abonnementen van 2,50 en daar heb je meer belteminuten voor dan de 90 die jij verbruikt per jaar. Dus tja.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:11 schreef N.icka het volgende:
Ik heb beltegoed , ik bel ongeveer voor 30 euro in een jaar
Beperk je dan tot handgebaren en oergeluidenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:42 schreef Rijpie het volgende:
[..]
precies, dus mijn Frans is nog slechter dan mijn Nederlands.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:43 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Beperk je dan tot handgebaren en oergeluiden
Is dat incl naar het buitenland bellen ?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:43 schreef TimKuik het volgende:
Voor 7 euro per maand kan je 250 minuten bellen (waar 1 minuut gelijk staat aan 1 SMS). Wil je het nog goedkoper dan kan je voor 5 euro 100 minuten bellen.
Beltegoed...!
Als je Friesland een ander land noemt wel jah.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:54 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Is dat incl naar het buitenland bellen ?
lol hoor!!11quote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:05 schreef journeyoflife het volgende:
[..]
De winkel dacht dat ik dus het verhaal verzon want ja hoe vaak komt dat nou voor.. en toen hadden ze KPN gebeld... lol
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:53 schreef kadoter het volgende:
Beltegoed, was dat van vóór of na de invasie van Duitsland?
heb jij geen vrienden dan ofzo die je wel eens belt?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:07 schreef Jawzz het volgende:
Ik kwam er laatst achter dat ik mijn beltegoed niet meer kon gebruiken, omdat ik 1 jaar geleden 20 euro beltegoed had gekocht en het nu nog steeds niet opgebruikt had.
Bellen doe je met VOiP man.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:43 schreef TimKuik het volgende:
Voor 7 euro per maand kan je 250 minuten bellen (waar 1 minuut gelijk staat aan 1 SMS). Wil je het nog goedkoper dan kan je voor 5 euro 100 minuten bellen.
Beltegoed...!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |