quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:53 schreef kadoter het volgende:
Beltegoed, was dat van vóór of na de invasie van Duitsland?
geen idee,, mja dat is zeker wel optie ja..quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:56 schreef ouderejongere het volgende:
Waarom niet je btg via i-deal opwaarderen?
Ja ik ken dus mensen die bewaren hun bonnetjes een jaar lang en gebruiken het opnieuwquote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:57 schreef delano.888 het volgende:
Moet je ook maar eens doen, nummertje gokken, heeft me 1x 50 euro opgeleverd
Kan me niet voorstellen dat dat werkt, zou wel erg dom zijn.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:59 schreef journeyoflife het volgende:
[..]
Ja ik ken dus mensen die bewaren hun bonnetjes een jaar lang en gebruiken het opnieuw
yepp.. maar mense zoals ik willen niet vast zitten aan een abbo ..quote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:02 schreef Multivitamine het volgende:
Sad, maare, providers hebben wat nieuws op de markt gebracht, het abbonoment! Pas sinds een jaartje of 10 bestaat dat.
En mensen zoals jij zijn...quote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:04 schreef journeyoflife het volgende:
[..]
yepp.. maar mense zoals ik willen niet vast zitten aan een abbo ..
De winkel dacht dat ik dus het verhaal verzon want ja hoe vaak komt dat nou voor.. en toen hadden ze KPN gebeld... lolquote:
Goede vraag!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:04 schreef Rijpie het volgende:
Wat vondt de winkel ervan?
Waarom? Als je niet veel belt ben je goedkoper uit met prepay dan met een abo.quote:
Dat inderdaad... zo'n abo waar je, als je ervan af wilt, 80 aangetekende brieven moet versturen, je vervolgens niet meer kan bellen, maar wel geld van je rekening word afgeschrevenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:04 schreef journeyoflife het volgende:
[..]
yepp.. maar mense zoals ik willen niet vast zitten aan een abbo ..
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:04 schreef Rijpie het volgende:
Wat vondt de winkel ervan?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |