hartstikke lullig dat jij je programmatjes moet missen, maar so be it.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:46 schreef Eisoep het volgende:
harstikke lullig al die mensjes die nu dood zijn maar zo be it !
er gaan 1890378934789357834789 mensen per dag dood en nu moet ik mijn programma's missen door die staatsmongool met een suzuki swift.
Klacht: ga me vervelen tot ik uitga.
klacht 2: 2 dodenherdenkingen achter elkaar.
alsof dooie mensen er wat aan hebben dat we aan ze denken.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:48 schreef HeldenHart het volgende:
[..]
hartstikke lullig dat jij je programmatjes moet missen, maar so be it.
er zijn MENSEN DOOD!.
klacht:
staatsmongool op FOK vind kutprogramma's belangrijker dan dode mensen!
Een herdenking doet niks af aan het feit dat ze dood zijn, sterker nog het is opgedrongen weemoedigheid.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:48 schreef HeldenHart het volgende:
[..]
hartstikke lullig dat jij je programmatjes moet missen, maar so be it.
er zijn MENSEN DOOD!.
klacht:
staatsmongool op FOK vind kutprogramma's belangrijker dan dode mensen!
Alsof het ons wat boeit, dat jij een kutavond hebtquote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:54 schreef Eisoep het volgende:
[..]
alsof dooie mensen er wat aan hebben dat we aan ze denken.
Jij snapt er echt weinig van he?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:54 schreef ehqo het volgende:
[..]
Een herdenking doet niks af aan het feit dat ze dood zijn, sterker nog het is opgedrongen weemoedigheid.
Ik begrijp je punt. Ik vind het allemaal zo overdreven. Er gaan elke dag wel mensen dood, en nu opeens moeten ze het zo overdreven gaan herdenken.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:46 schreef Eisoep het volgende:
harstikke lullig al die mensjes die nu dood zijn maar zo be it !
er gaan 1890378934789357834789 mensen per dag dood en nu moet ik mijn programma's missen door die staatsmongool met een suzuki swift.
Ooit bij nagedacht dat de nabestaanden van de slachtoffers zich gesteund zouden kunnen voelen door een herdenking?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:54 schreef Eisoep het volgende:
[..]
alsof dooie mensen er wat aan hebben dat we aan ze denken.
dat bedoel ik .quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:56 schreef JamFlava het volgende:
[..]
Ik begrijp je punt. Ik vind het allemaal zo overdreven. Er gaan elke dag wel mensen dood, en nu opeens moeten ze het zo overdreven gaan herdenken.
Dan heb je dus totaal geen idee wat 4 mei inhoudt, en waar het vanavond over gaat.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:58 schreef Eisoep het volgende:
[..]
dat bedoel ik .
heb de 4e nog 2 minuten stil gestaan op de dam. en toen heeeeeeeel erg herdacht.
en dat vond ik wel weer mooi voor het komende jaar.
als er een bekende/familie overleden is dan is het laatste wat ik wil dat 27263479477 mensen aan me gaan hangen van aggg gaat ut en oooh wat erg en blegh!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:57 schreef HeldenHart het volgende:
[..]
Ooit bij nagedacht dat de nabestaanden van de slachtoffers zich gesteund zouden kunnen voelen door een herdenking?
fijn dat jij dat mooi genoeg vond.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:58 schreef Eisoep het volgende:
[..]
dat bedoel ik .
heb de 4e nog 2 minuten stil gestaan op de dam. en toen heeeeeeeel erg herdacht.
Wees maar niet bang, bij jou zal ik dat ook zeker niet doen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:59 schreef Eisoep het volgende:
[..]
als er een bekende/familie overleden is dan is het laatste wat ik wil dat 27263479477 mensen aan me gaan hangen van aggg gaat ut en oooh wat erg en blegh!
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:55 schreef Duderella het volgende:
Jezus. Weirdo.Ik mag hopen dat je een grap probeert te maken.
je moet JOUW gevoelens en gedachten niet gaan projecteren op anderen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:59 schreef Eisoep het volgende:
[..]
als er een bekende/familie overleden is dan is het laatste wat ik wil dat 27263479477 mensen aan me gaan hangen van aggg gaat ut en oooh wat erg en blegh!
quote:al al die mensjes
doorquote:en die staatsmongool met een suzuki swift
enquote:stomme zelfmoordenaar die voor mijn intercity springt
doorquote:
quote:Klacht1 Ik miste mijn trein.
Klacht 2 Te laat thuis het A team was al afgelopen.
Doen die herdenkerts ook niet, hij mist zijn favoriete tv-programma! Wat voor een NIETSONTZIENDE ASO ben je dan?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:03 schreef HeldenHart het volgende:
[..]
je moet JOUW gevoelens en gedachten niet gaan projecteren op anderen.
Jij weet niet wat deze mensen willenn, dus neem je het zekere voor het onzekere en respecteer je hun herdenking.
Hoefde het niet dan is er geen man overboord, vonden ze het wel mooi. nou dan heeft het hun een beetje geholpen met de verwerking![]()
erg he een beetje rekening houden met andere mensen?
Nee dat komt niet he. Als er zo veel mensen per dag dood zouden gaan, zou na 1 dag de hele wereldbevolking dood zijn.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:46 schreef Eisoep het volgende:
er gaan 1890378934789357834789 mensen per dag dood
Met zo'n karakter als jij hebt hoef je je daar echt geen zorgen om te makenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:59 schreef Eisoep het volgende:
[..]
niet iedereen met respect en emoties zijn moraalridders.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:05 schreef Penisbaard het volgende:Ik dacht dat we eindelijk van al dat gemoraalridder af waren
okee iets minder danquote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:07 schreef Lort het volgende:
[..]
Nee dat komt niet he. Als er zo veel mensen per dag dood zouden gaan, zou na 1 dag de hele wereldbevolking dood zijn.
Niet iedereen die vindt dat je respect en emoties niet overduidelijk uit hoeft te spreken, omdat ze in dit soort gevallen vanzelfsprekend zijn, hebben geen respect en emoties.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:08 schreef easyphp het volgende:
[..]
niet iedereen met respect en emoties zijn moraalridders.
Misschien draait de wereld wel niet om jou en wat jij allemaal leuk en belangrijk vindt (neem gerust even de tijd om dit tot je door te laten dringen, ik wacht wel even)quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:58 schreef Eisoep het volgende:
[..]
dat bedoel ik .
Maar SBS crap doet er toch niks aan?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:46 schreef Eisoep het volgende:
en nu moet ik mijn programma's missen
Jawel.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:08 schreef easyphp het volgende:
[..]
niet iedereen met respect en emoties zijn moraalridders.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:14 schreef Duderella het volgende:
[..]
Misschien draait de wereld wel niet om jou en wat jij allemaal leuk en belangrijk vindt (neem gerust even de tijd om dit tot je door te laten dringen, ik wacht wel even)
...
En hebben nabestaanden en betrokkenen, die iets ontzettend verdrietigs en indrukwekkends hebben meegemaakt, behoefte aan deze herdenking.
Kutkind.
Dat met die tv-show en alles daar gelaten vind ik wel dat hij een punt heeft. Relatief genomen zijn deze doden niets 'belangrijker' dan elke andere die valt. Als je dat wél vindt begin ik me af te vragen wie er nou eigenlijk een gebrek aan respect heeft.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:14 schreef Duderella het volgende:
[..]
Misschien draait de wereld wel niet om jou en wat jij allemaal leuk en belangrijk vindt (neem gerust even de tijd om dit tot je door te laten dringen, ik wacht wel even)
...
En hebben nabestaanden en betrokkenen, die iets ontzettend verdrietigs en indrukwekkends hebben meegemaakt, behoefte aan deze herdenking.
Kutkind.
Dat is niet aan jou om te bepalen. Sommige mensen houden niet van voetbal, en dat komt ook op TV. Live with it, mietje.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:17 schreef Eisoep het volgende:
[..]
doe chill man denk an je bloeddruk.. misschien hebben de nabestaande hier wat aan maar daar hoeft heel nederland niet mee doodgegooit te worden
Stel je niet aan. De herdenking is geen dagelijkse TV-soap hoor. Het gaat verdulle om één uitzending van de herdenking. Kennelijk heeft dat wat in Apeldoorn is gebeurd, indruk gemaakt op mensen. Is één zo'n avond in je leven nou zooooooo'n offer?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:18 schreef ehqo het volgende:
[..]
Dat met die tv-show en alles daar gelaten vind ik wel dat hij een punt heeft. Relatief genomen zijn deze doden niets 'belangrijker' dan elke andere die valt. Als je dat wél vindt begin ik me af te vragen wie er nou eigenlijk een gebrek aan respect heeft.
Hiermee zeg ik dus niet dat ik de hele herdenking onzin vind, schijnbaar is er behoefte aan. Maar rationeel wil ik deze, welhaast, massahysterie niet noemen.
Heb je het tweede deel van mijn post ook nog gelezen, of dat niet?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:23 schreef Duderella het volgende:
[..]
Stel je niet aan. De herdenking is geen dagelijkse TV-soap hoor. Het gaat verdulle om één uitzending van de herdenking. Kennelijk heeft dat wat in Apeldoorn is gebeurd, indruk gemaakt op mensen. Is één zo'n avond in je leven nou zooooooo'n offer?Dat zou pas triest zijn.
Leven en laten leven. Zet een leuk DVD'tje op.
Jawel, maar dat vind ik altijd van die gedoe-posts, waar ik nooit zo veel mee kan. Een beetje in de sector 'Mijn beste vrienden zijn allochtoon': "Ik vind het ook stom!! Ja niet dat ik me niet kan inleven hoor, blablabla, maar eigenlijk vind ik het ook wel stom!"quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:24 schreef ehqo het volgende:
[..]
Heb je het tweede deel van mijn post ook nog gelezen, of dat niet?
Welke lui??? Noem ze eens bij naam dan?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:25 schreef Rubber_Johnny het volgende:
Al die lui die normaal schelden op zelfdodingen die hun trein vertragen, gaan nu de moraalridder uithangen..
Hilarisch
quote:
Dat iemand voor de trein springt is zijn/haar eigen keuze. Het was volgens mij niet echt de keuze van die 6 mensen die zijn geschept door die ene mongool in die Swift.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:25 schreef Rubber_Johnny het volgende:
Al die lui die normaal schelden op zelfdodingen die hun trein vertragen, gaan nu de moraalridder uithangen..
Hilarisch
Die zes mensen waren een menselijk schild om Hare Majesteit te redden. Zonder deze zes offers had Nederland nu een republiek geweest. Ik ben deze zes mensen dankbaar dat zij hun leven gaven voor het Vaderland en ik ben op 4 mei twee minuten stil geweest voor hen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:33 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Dat iemand voor de trein springt is zijn/haar eigen keuze. Het was volgens mij niet echt de keuze van die 6 mensen die zijn geschept door die ene mongool in die Swift.
Triest dat jij het verschil niet ziet
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:28 schreef N.icka het volgende:
[..]
Welke lui??? Noem ze eens bij naam dan?
Ik wed om 10 euro dat je er nog geen 3 kan noemen.
quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:18 schreef Rucebo het volgende:
De zoveelste keer in de afgelopen paar maanden dat ik uren in een stilstaande trein zit, omdat iemand zelfmoord wil plegen. Doe het op een andere manier in plaats van steeds andere mensen lastig te vallen!
En dan nog niet dood zijn ook...
quote:
quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:41 schreef Quyxz_ het volgende:
Ja beter gaan die mensen dood ofzo.![]()
sorry doodsverwensing
quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze beide armen af heeft en toch nog leeft.
Groetjes !
quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:04 schreef Silentalarm het volgende:
Zo'n trein moet gewoon door rijden, de restjes verteren vanzelf.
quote:Klacht/Samenvatting: Wil naar HCC -> man springt voor trein -> NS zegt bussie maar doet geen bussie -> zit 3,5 uur vast in Heiloo -> ben nu verveeld naar huis gegaan.![]()
Foto\'s volgen nog
quote:Op zondag 26 november 2006 19:33 schreef thedude0 het volgende:
mensen die zelfmoord plegen zijn paupers
quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:57 schreef Loontjah het volgende:
Waarom moeten mensen nou juist op het traject Deurne-Eindhoven zich voor de trein gooien??
Ik snap best dat Helmond kut is, maar laat ons dan met rust ja.
Ik moet fucking door jou een uur in de kou staan, omdat jij te egoistisch bent...
quote:
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:28 schreef N.icka het volgende:
Ik wed om 10 euro dat je er nog geen 3 kan noemen.
Ehm, volgens mij is het een NOS-hype hoor.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:17 schreef Sjonnjoop het volgende:
Eensch met TS en heel veel kudo's dat je net als de minderheid van de hollandsche bevolking nog niet als een hersendood schaapje achter de SBS6 hype aanloopt
Nah ik zat net bij niet nader te noemen personages op de bank en daar ging het op sbs minstens een half uur nergens anders over. Heb zelfs de oude vissenbak van die "terrorist" nog op straat zien liggenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:20 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ehm, volgens mij is het een NOS-hype hoor.
Een links complot. En zo voort und so weiter.
Toch?
Ik dacht nét dat ik FOK! snapte.
Maar wat heeft dat precies met een uitzending van een herdenking te maken dan?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:22 schreef Sjonnjoop het volgende:
[..]
Nah ik zat net bij niet nader te noemen personages op de bank en daar ging het op sbs minstens een half uur nergens anders over. Heb zelfs de oude vissenbak van die "terrorist" nog op straat zien liggen![]()
Vroeg me vooral af wat die op ebay zou doen
Helemaal niets .quote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:26 schreef Duderella het volgende:
[..]
Maar wat heeft dat precies met een uitzending van een herdenking te maken dan?
Dat was de sneak preview om iedereen in de mood te krijgen he.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:26 schreef Duderella het volgende:
[..]
Maar wat heeft dat precies met een uitzending van een herdenking te maken dan?
Sterker nog, als dit op koninginnedag in Delfzijl was gebeurt was het nu ook al nieuws van vorige week, maar goh op 30 meter na bijna een deukje in een ouwe busquote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:31 schreef delano.888 het volgende:
Oh god hij mist gtst hoor
Overigens wel gegronde klacht, er gaan iedere dag meer mensen dood door overreden te worden dan op die dag.. (En daar hoor je niks van)
Inderdaad. Ik zie het licht.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:31 schreef delano.888 het volgende:
Oh god hij mist gtst hoor
Overigens wel gegronde klacht, er gaan iedere dag meer mensen dood door overreden te worden dan op die dag.. (En daar hoor je niks van)
Ik hoor al deze moraalridders niet als er iemand een trein gekopt heeft met (uitzondering van jou)quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:44 schreef N.icka het volgende:
En waar zijn ze dan nu ineens de moraalridders dan?
^Wat hij zegt. Het is wel meer dan genoeg geweest zo, zeker nu de officiële herdenking is gehouden. Kunnen we (inclusief de media) het aub weer over iets anders hebben nu?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:02 schreef ouderejongere het volgende:
Hoe lang gaat deze poppenkast nog door? Kom op zeg, het is al meer dan een week geleden. Morgen zeker ook nog de hele dag samenvattingen in alle actualiteitenprogramma's.
Sorry dat je je verveelt, met je korte spanningsboog. Maar het leven is geen game, geen actiefilm en geen doorzap-programma. De dingen om jou heen ontspinnen zich wellicht in een ander tempo dan jouw vurige hartje zich wenst. Maar het leven is geen amusementsshow en geen real life soap waar je iemand wegstemt. Het echte leven is er niet om jou te vermaken, te bedienen of om tegemoet te komen aan jouw korte kicks. Vanwaar denk je eigenlijk dat je je een dergelijke houding mag aanmeten?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:07 schreef Nepthys het volgende:
[..]
^Wat hij zegt. Het is wel meer dan genoeg geweest zo, zeker nu de officiële herdenking is gehouden. Kunnen we (inclusief de media) het aub weer over iets anders hebben nu?
quote:Kunnen we (inclusief de media) het aub weer over iets anders hebben nu?![]()
uhuhquote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:07 schreef Nepthys het volgende:
[..]
^Wat hij zegt. Het is wel meer dan genoeg geweest zo, zeker nu de officiële herdenking is gehouden. Kunnen we (inclusief de media) het aub weer over iets anders hebben nu?
Ja maar laten we er nu vooral over ophouden zeg!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:01 schreef Sjonnjoop het volgende:
[..]
uhuh
http://www.vkmag.com/maga(...)_eist_achtste_leven/
Sow, is dat even Volkomen Kut. Hebben we net met zijn allen voor de buis gekluisterd gekeken naar 6 mooie kaarsen die symbool stonden voor de levens die Karst Tates op Koninginngedag op zijn naam heeft geschreven toen hij dacht met een oude Suzuki een bus te rammen, is de herdenking net afgelopen of er had eigenlijk een zevende kaars bij gemoeten. Inderdaad, Karst Tuut Tuut Tates kan weer een leven toevoegen aan zijn verschrikkelijk lijst met slachtoffers, want vandaag is een achtste slachtoffer (inclusief Karst), overleden. Het betreft hier een 46 jarige vrouw uit Moergestel.
Ik zeg volgende week nog een herdenking maar dan met de juiste hoeveelheid kaarsenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:03 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ja maar laten we er nu vooral over ophouden zeg!
Ik stel voor om vanaf nu dagelijks een herdenking te houden voor ieder dodelijk verkeersslachtofferquote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:03 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ja maar laten we er nu vooral over ophouden zeg!
Ach mens, zeik toch niet zo. Hetzelfde zou ik aan jou kunnen vragen.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:01 schreef Duderella het volgende:
Vanwaar denk je eigenlijk dat je je een dergelijke houding mag aanmeten?
Nee mens, integendeel, ik heb het Apeldoorn-nieuws nauwelijks gevolgd en de herdenking ook niet gekeken. Daarentegen vind ik dat een ieder dat vooral wél moet doen, als hij/zij daar behoefte aan heeft. Wie ben ik om daar iets van te vinden?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 15:18 schreef Nepthys het volgende:
[..]
Ach mens, zeik toch niet zo. Hetzelfde zou ik aan jou kunnen vragen.
Mensen herdenken is één ding, maar iedereen constant doodgooien met gruwelijke beelden en eindeloze analyses is heel wat anders. Of ben jij soms een van die ramptoeristen die maar geen genoeg kunnen krijgen van het leed van anderen?
Okquote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:23 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ik stel voor om vanaf nu dagelijks een herdenking te houden voor ieder dodelijk verkeersslachtoffer
Tevens staan we iedere ochtend 2 minuten still bij alle slachtoffers die gevallen zijn door zinloos geweld
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |