Welke opleiding?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:05 schreef Lombat het volgende:
Hey mensen,
ik heb een 1GB USB stick gevonden in Leiden dichtbij het LUMC.
Nu heb ik gekeken of ik de eigenaar kon achterhalen door te kijken naar de informatie die op de stick staat.
Ik heb nu een goed vermoeden wie het is.
Hij is een student van de Hogeschool Rotterdam.en ik weet zijn studenten nummer, voornaam en achternaam.
Bij hogeschool Leiden is het zo dat het studenten email adres er zo uit ziet: < S+studentennummer > @student.hsleiden.nl
Nu wil ik ook zo contact nemen met deze student, maar voor de Rotterdamse hogeschool ziet het er vast anders uit, hebben we hier een Rotterdamse Hogeschool student die dat even kan uitleggen, of iemand weet hoe het er uit ziet?
Welke pics?quote:
Eh, nee, ik weet alleen de naam, voornaam en student nummer, ik ken de persoon niet.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:08 schreef Edwinuss het volgende:
Als je weet wie het is dan loop je toch naar die persoon toe
Bedankt! Ik heb de mail al verstuurd.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:10 schreef kirsten. het volgende:
van m'n vriend te horen gekregen:
studentnummer@student.hro.nl
Management, Economie en Rechtquote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:10 schreef Triggershot het volgende:
Welke opleiding?
HRO heeft 3 locaties.
Museumpark
Academyplein
Kralingesezoom
Topperquote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:25 schreef Lombat het volgende:
[..]
Welke pics?
[..]
Eh, nee, ik weet alleen de naam, voornaam en student nummer, ik ken de persoon niet.
De informatie heb ik van de USB stick afgehaald.
[..]
Bedankt! Ik heb de mail al verstuurd.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:53 schreef Poit- het volgende:
Anders geef je hem daar af, hoef jij geen moeite meer te doen..
Ik heb er 1 gevonden van maar 128 MB.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:13 schreef delano.888 het volgende:
Waarom zou je m terug geven? Ik hou ze altijd (naja, 2x gehad dan)
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:27 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik heb er 1 gevonden van maar 128 MB.Als je iets verliest doe dan iets fatsoenlijks.
Er staat belangrijke informatie op voor zijn studie, als die alleen op zijn usb stick zou staan zou hij echt de lul kunnen zijn, dat kan ik niet hem niet aandoen om de stick dan te houden.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:13 schreef delano.888 het volgende:
Waarom zou je m terug geven? Ik hou ze altijd (naja, 2x gehad dan)
Tof gedrag.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:59 schreef Lombat het volgende:
[..]
Er staat belangrijke informatie op voor zijn studie, als die alleen op zijn usb stick zou staan zou hij echt de lul kunnen zijn, dat kan ik niet hem niet aandoen om de stick dan te houden.
Ik vond de stick trouwens op straat, dus niet op school ofzo.
Ik had ook een keer zoiets, klasgenoot van me heeft hele middag naast me in mediatheek aan werkstuk gewerkt, vertelde dat hij het altijd alleen op de USB stick opslaat, en op de computers op school blijft niks opgeslagen, dus dat wist ik zeker. Even later liep ie weg, stick zat nog in pc.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:59 schreef Lombat het volgende:
[..]
Er staat belangrijke informatie op voor zijn studie, als die alleen op zijn usb stick zou staan zou hij echt de lul kunnen zijn, dat kan ik niet hem niet aandoen om de stick dan te houden.
Ik vond de stick trouwens op straat, dus niet op school ofzo.
zeker een grapje tochquote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:04 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik had ook een keer zoiets, klasgenoot van me heeft hele middag naast me in mediatheek aan werkstuk gewerkt, vertelde dat hij het altijd alleen op de USB stick opslaat, en op de computers op school blijft niks opgeslagen, dus dat wist ik zeker. Even later liep ie weg, stick zat nog in pc.
Uur later komttie terug, of ik gezien had of iemand m had gepakt.
Ik nee gezegt.
Ik mijn naam onder zijn werkstuk gezet
Ik 8,5 gehaald.
Nee, ik ben een klootzak.quote:
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:04 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik had ook een keer zoiets, klasgenoot van me heeft hele middag naast me in mediatheek aan werkstuk gewerkt, vertelde dat hij het altijd alleen op de USB stick opslaat, en op de computers op school blijft niks opgeslagen, dus dat wist ik zeker. Even later liep ie weg, stick zat nog in pc.
Ik nee gezegt.
Ik 8,5 gehaald.
ahah wtfquote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:04 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik nee gezegt.
Ik 8,5 gehaald.
Het zou wel briljant aflopen als dit zo blijkt te zijn.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:53 schreef button4ever het volgende:
Hier is iemand zijn USB-stick verloren met zijn scriptie die voor 70% af is. Verhaal kan weleens met elkaar te maken hebben.
Een link naar de thread:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1349115/last
Als je dat bij mij zou flikken, zou ik je in elkaar trimmen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:04 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik nee gezegt.
Ik 8,5 gehaald.
Hoe wou je daar achter komen dan?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:59 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Als je dat bij mij zou flikken, zou ik je in elkaar trimmen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |