Vlak gevolgd door zn zus, maar je hebt gelijk!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:51 schreef Svenmaar het volgende:
Dat poppetje rechts, was die niet wereldkampioen döner-eten van 1940 tot 1945 in bunkers?
Correct me if i'm wrong
NEE DAT DEED JE NIET WAAHAHAHAHAAAHAAAAAAAquote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:49 schreef Kopbal het volgende:
Ik ging laatst naar de Turk, vroeg ik om een Durum Dikker.
HAHA, snap je hem? Dikker!![]()
![]()
![]()
quote:
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:55 schreef wikwakka2 het volgende:
TS moet dit topic even lezen:
Hoe spreek je "Döner" uit?
Die hitler in de OP spreekt het uit alls deuner en niet als deunher?quote:en niet op zijn duits döner wat je uitspreekt als deunher
Luister gewoon naar een Turk die het uitspreekt:quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:15 schreef koffiegast het volgende:
iemand met IPA kennis? gaat stukke gemakkelijker dan dat eeuwige 'deunner/dunner/dúnner' etc geflikflooi terwijl we allemaal hetzelfde bedoelen.
Stomme fucktard, een ö spreek je uit als eu.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:48 schreef poqpoq het volgende:
je zegt toch godverdomme gewoon doonur, of dun-her, of VREETN![]()
en niet op zijn duits döner wat je uitspreekt als deunher
[ afbeelding ]
klacht: mensen die goed voer (in combinatie met grote hoeveelheden alcohol) op zijn duits uitspreken
je spreekt het ook niet uit als doonur hoorquote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:48 schreef poqpoq het volgende:
je zegt toch godverdomme gewoon doonur, of dun-her, of VREETN![]()
en niet op zijn duits döner wat je uitspreekt als deunher
[ afbeelding ]
klacht: mensen die goed voer (in combinatie met grote hoeveelheden alcohol) op zijn duits uitspreken
ik zou het beschrijven als (X-sampa, cuz im lazy): [dY_on.nEr\]quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:19 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Luister gewoon naar een Turk die het uitspreekt:
http://tinypic.com/player.php?v=2mn0sx5&s=5.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:55 schreef Penisbaard het volgende:
Die gast rechts heeft een snor, mannen met snorren hebben vaker gelijk. Je spreekt het dus uit op zijn Duits.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |