SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Ik heb het dan alleen over alle Ali's en Mohammeds en Nederlandse paupers
Hoor jij ook bij dat soort volk?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:35 schreef Chai het volgende:
Nou ik vind het niet zo erg, mits het het er goed uit ziet.
Hoe weet je nou of het er goed uitziet?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:35 schreef Chai het volgende:
Nou ik vind het niet zo erg, mits het het er goed uit ziet.
fuk uquote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:38 schreef swarmahoer het volgende:
als de klacht over mannen gaat: terechte klacht
En flits nog natuurlijkquote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:35 schreef SiemPie666 het volgende:
En natuurlijk met een lage kwaliteit camera/mobiel, liefst via de spiegel.Sterven moeten ze!
We have a gay uncovered.quote:
Ja het gaat over mannen. En ja, ik zie liever vrouwen, meisjes, chicks, sma's, halfnakedquote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:38 schreef swarmahoer het volgende:
als de klacht over mannen gaat: terechte klacht
heb de tt even aangepast om misverstanden te voorkomenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:41 schreef Svenmaar het volgende:
[..]
Ja het gaat over mannen. En ja, ik zie liever vrouwen, meisjes, chicks, sma's, halfnaked
jekentmenietquote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:43 schreef Svenmaar het volgende:
http://afgseyed.hyves.nl
Check profielfoto![]()
![]()
![]()
Oh and by the way, ik zie er best goed uit (fitness zelf 3 keer per week) maar dat betekent nog niet dat ik me voor schut laat zetten op 'the webs'![]()
Mijn dank is volledigquote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:43 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
heb de tt even aangepast om misverstanden te voorkomen
Zijn dan mannen dan?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:45 schreef Glasrasp het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niks mis mee
|
Forum Opties | |