Algemeen. Dat is bij iedere club zo. De supporters die in het stadion zitten brengen niet het geld in het laatje.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:49 schreef denthemen het volgende:
[..]
Heb je 't nu over Ajax of over supporters in het algemeen?
Laat maar. Jij bent te stom voor deze discussie.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:45 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
En dat zegt hij aan de hand van zijn eigen opleiding. Maar aangezien je dat niet snapt, kunnen we beter stoppen. Jammer he? Als we nog even door hadden gegaan had je je over een half uurtje weer kunnen aftrekken en een nieuw topic kunnen openen
Nee maar als ze totaal geen rekening meer hielden met fans dan zal ook een groot deel van de TV kijkers afhaken. Maar de 50.000 man in het stadion zijn absoluut wel een groot mikpunt, niet hét grootste natuurlijkquote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:51 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Algemeen. Dat is bij iedere club zo. De supporters die in het stadion zitten brengen niet het geld in het laatje.
Mwa je houd altijd wel de vaste kliek die om 7 uur met het bord op tafel Studio Sport volgt.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:52 schreef denthemen het volgende:
[..]
Nee maar als ze totaal geen rekening meer hielden met fans dan zal ook een groot deel van de TV kijkers afhaken. Maar de 50.000 man in het stadion zijn absoluut wel een groot mikpunt, niet hét grootste natuurlijk
Ja maar daar zal ooke en deel van afhaken.. Maar je hebt gelijk dat de meest interessante groep voor de marketeers de TV kijker isquote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:53 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Mwa je houd altijd wel de vaste kliek die om 7 uur met het bord op tafel Studio Sport volgt.
Ja, Robbert Schilder krijgt een panna van een random supporter op het museumplein.quote:
Wat was dat nou met die nieuwe trainer en Dinsdag?quote:
quote:[Update] De politie heeft laten weten dat zij met de supporters heeft afgesproken de actie toe te staan. het wordt echter niet getolereerd dat er vernielingen woorden aangericht, met voorwerpen wordt gegooid of geprobeerd wordt te verhinderen dat andere bezoekers via andere ingangen naar binnengaan.
Nee, ik zag dat jij actief deel nam aan het offtopic geblaat over opleidingsniveau etc. Ik dacht, laat ik deze zinloze discussie eens een halt toeroepen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:32 schreef sjimz het volgende:
[..]
Mooi, discussie opgelost.
En DK, ben jij de nieuwe mod ofzo?
quote:
Hoef je niet te doen hoorquote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:37 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Nee, ik zag dat jij actief deel nam aan het offtopic geblaat over opleidingsniveau etc. Ik dacht, laat ik deze zinloze discussie eens een halt toeroepen.
Eigen goal, voorzet in eigen goal gewerktquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |