Algemeen. Dat is bij iedere club zo. De supporters die in het stadion zitten brengen niet het geld in het laatje.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:49 schreef denthemen het volgende:
[..]
Heb je 't nu over Ajax of over supporters in het algemeen?
Laat maar. Jij bent te stom voor deze discussie.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:45 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
En dat zegt hij aan de hand van zijn eigen opleiding. Maar aangezien je dat niet snapt, kunnen we beter stoppen. Jammer he? Als we nog even door hadden gegaan had je je over een half uurtje weer kunnen aftrekken en een nieuw topic kunnen openen
Nee maar als ze totaal geen rekening meer hielden met fans dan zal ook een groot deel van de TV kijkers afhaken. Maar de 50.000 man in het stadion zijn absoluut wel een groot mikpunt, niet hét grootste natuurlijkquote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:51 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Algemeen. Dat is bij iedere club zo. De supporters die in het stadion zitten brengen niet het geld in het laatje.
Mwa je houd altijd wel de vaste kliek die om 7 uur met het bord op tafel Studio Sport volgt.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:52 schreef denthemen het volgende:
[..]
Nee maar als ze totaal geen rekening meer hielden met fans dan zal ook een groot deel van de TV kijkers afhaken. Maar de 50.000 man in het stadion zijn absoluut wel een groot mikpunt, niet hét grootste natuurlijk
Ja maar daar zal ooke en deel van afhaken.. Maar je hebt gelijk dat de meest interessante groep voor de marketeers de TV kijker isquote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:53 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Mwa je houd altijd wel de vaste kliek die om 7 uur met het bord op tafel Studio Sport volgt.
Ja, Robbert Schilder krijgt een panna van een random supporter op het museumplein.quote:
Wat was dat nou met die nieuwe trainer en Dinsdag?quote:
quote:[Update] De politie heeft laten weten dat zij met de supporters heeft afgesproken de actie toe te staan. het wordt echter niet getolereerd dat er vernielingen woorden aangericht, met voorwerpen wordt gegooid of geprobeerd wordt te verhinderen dat andere bezoekers via andere ingangen naar binnengaan.
Nee, ik zag dat jij actief deel nam aan het offtopic geblaat over opleidingsniveau etc. Ik dacht, laat ik deze zinloze discussie eens een halt toeroepen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:32 schreef sjimz het volgende:
[..]
Mooi, discussie opgelost.
En DK, ben jij de nieuwe mod ofzo?
quote:
Hoef je niet te doen hoorquote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:37 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Nee, ik zag dat jij actief deel nam aan het offtopic geblaat over opleidingsniveau etc. Ik dacht, laat ik deze zinloze discussie eens een halt toeroepen.
Eigen goal, voorzet in eigen goal gewerktquote:
Ik vond het wel nobel van hem. Het heeft geholpen uiteindelijk.quote:
En daar ben jij niet de persoon voor.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:40 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Er moet toch iemand het binnen de perken houden?
Dat wist ik niet. Dan is het inderdaad goed dat het gewoon alles of niets is.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:44 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Verder is eenheid binnen de fanatieke Ajacieden al jarenlang ver te zoeken. De één gaat naar links, de ander naar rechts en derde wil weer rechtdoor. Vandaar dat het dan maar een keer zo moet. Niks mis mee lijkt me.
Ik vraag me nog steeds af waarom Ajax hem heeft gekocht, net als iedereen hier. En dan te denken dat ik in het begin van het seizoen postitief wasquote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:50 schreef behangplakker het volgende:
Heb de laatste 20 min gezien maar ik vond Sno zelfs hier niet echt goedWat een trage neger met de draaicirkel van een vrachtwagen
Schilder had ook nog een paar paniekballen naar voren in de voeten van Liverpoolspelers..
Van Basten aankoop..quote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:53 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ik vraag me nog steeds af waarom Ajax hem heeft gekocht, net als iedereen hier. En dan te denken dat ik in het begin van het seizoen postitief was. Met wat meer snelheid en balcontrole was het ook gewoon een redelijk goede middenvelder
Wil je nu zeggen dat Van Basten alleen maar kutaankopen heeft gedaanquote:
Nee, ik bedoelde eigenlijk dat van Basten het wel zag zitten in Sno, omdat hij hem bij Jong Ajax heeft meegemaakt meen ikquote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:59 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Wil je nu zeggen dat Van Basten alleen maar kutaankopen heeft gedaan?
Weet ik niet hoor, ik blijf erbij dat het in potentie een goede speler is. Hij moet alleen hard werken aan zijn snelheid en balbehandeling, en volgens mij is Evander niet het type hard werken zeg maar. Verder vind ik Enoh, Cvitanich en Sulejmani(die komt er wel, alleen dat bedragquote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:02 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde eigenlijk dat van Basten het wel zag zitten in Sno, omdat hij hem bij Jong Ajax heeft meegemaakt meen ik
jaquote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:59 schreef behangplakker het volgende:
[..]
We kunnen wel stellen denk ik dat Boukhari alleen al meer heeft gebracht voor Ajax dan alle van Baste aankopen dit seizoen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:59 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Vrij schrijnende foto met het kampioensfeest van Jong Ajax, Manu stond er ook bijquote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:08 schreef bloodysunday het volgende:
Manucharyan volgend seizoen weer bij de selectie halen als 2e man achter Suarez, of speelt hij erg bar?
Ja, maar ik denk dat echt. Ik weet vrijwel zeker dat als Ajax het volgende doet dat het lek boven is:quote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:35 schreef BansheeBoy het volgende:
=kap nou eens met dat offtopic=
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, maar ik denk dat echt. Ik weet vrijwel zeker dat als Ajax het volgende doet dat het lek boven is:
- Seedorf
- Quincy
- Random néger oppikken bij Beveren voor extra body op het middenveld²
Ja, ik heb dit al een aantal keren gezegd, maar ik heb het nu samengevat: kort maar krachtig.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:46 schreef Nashje het volgende:
BansheeBoy je valt in herhaling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |