Bier drinken bij de Bar Riccade?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:24 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Klopt. Was ook mijn plan voor zondag, maar zijn belangrijkere dingen.
Het is nog altijd een openbaar forum hoor, schreeuwlelijkerd.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:25 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Verder, waar bemoeien jullie je mee? Dat bedoelde ik dus met lekker belangrijk wat kneuzen van andere clubs er van vinden.
Ik denk dat dat percentage weleens veel hoger zou kunnen liggen. Er is gewoon NU een statement nodig, maar goed dat zeg je zelf ook.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik denk dat 40% van de mensen op Zuid het zeker begrijpen en ondersteunen en niet heel erg moeilijk gaan doen.
Ik zou het enigzins netjes vinden als er iets van compensatie zou zijn tov vaders met kinderen bijv, maar ik denk dat iedereen met enigzins verstand ook wel begrijpt dat je nu toch echt iets moet laten zien.
Jullie mogen van mij vinden en posten wat jullie willen, maar ik word er niet warm of koud van hoor. Verder heb ik alleen nog maar positieve reactie's gelezen van jongens die ook daadwerkelijk op de Zuidzijde zitten.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:26 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Het is nog altijd een openbaar forum hoor, schreeuwlelijkerd.
Lol, toevalligerwijs krijg je het woord barricade als je ze koppelt.quote:
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:27 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Lol, toevalligerwijs krijg je het woord barricade als je ze koppelt.²
Nee, dat zeg ik niet.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:19 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dus iemand met een andere mening dan jou is "stom"?
Verder interesseert het me geen ene moer wat supporters van andere clubs er van vinden, wij doen lekker toch waar we zelf zin in hebben.
Als je goed zou lezen ben ik ook vrij positief over de actie. In hoeverre ik dat dan kan beoordelen over een andere club natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:27 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Jullie mogen van mij vinden en posten wat jullie willen, maar ik word er niet warm of koud van hoor. Verder heb ik alleen nog maar positieve reactie's gelezen van jongens die ook daadwerkelijk op de Zuidzijde zitten.
Je weet ook best dat ik niet op jou doelde met die opmerkingquote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:29 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Als je goed zou lezen ben ik ook vrij positief over de actie. In hoeverre ik dat dan kan beoordelen over een andere club natuurlijk.
Oh, dan snappen we waarom de grap wat magertjes is.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:29 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee, ik ben pas net weer online, ik doe wél eens wat dingen buiten in het Ajax topic posten...
Die jongens hebben dan ook een denkniveau van een kleuter. Even wat verder nadenken over de gevolgen van de actie is er niet bij voor ze. Het zijn allemaal volgelingen daar, vooral de jongens van 410. Als ze niet doen wat de leider hun opdracht krijgen ze straf.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:27 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Jullie mogen van mij vinden en posten wat jullie willen, maar ik word er niet warm of koud van hoor. Verder heb ik alleen nog maar positieve reactie's gelezen van jongens die ook daadwerkelijk op de Zuidzijde zitten.
niet waarquote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:27 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Lol, toevalligerwijs krijg je het woord barricade als je ze koppelt.²
Het houdt je wel bezig hequote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:32 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Die jongens hebben dan ook een denkniveau van een kleuter. Even wat verder nadenken over de gevolgen van de actie is er niet bij voor ze. Het zijn allemaal volgelingen daar, vooral de jongens van 410. Als ze niet doen wat de leider hun opdracht krijgen ze straf.
Deed men dat juist maar wat meer..quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:32 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Die jongens hebben dan ook een denkniveau van een kleuter. Even wat verder nadenken over de gevolgen van de actie is er niet bij voor ze. Het zijn allemaal volgelingen daar, vooral de jongens van 410. Als ze niet doen wat de leider hun opdracht krijgen ze straf.
Als dat bij de harde kern al niet op vrijwillige basis kan is er daar weinig clubgevoel denk ik. Zo iets zou niet gedwongen hoeven zijn.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:39 schreef Da_Sandman het volgende:
En al dat gelul met je vrijwillig... Dan krijg je weer zo'n slap aftreksel van een actie, het is 100% of niets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |