abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68819725
Ik denk dat 40% van de mensen op Zuid het zeker begrijpen en ondersteunen en niet heel erg moeilijk gaan doen.

Ik zou het enigzins netjes vinden als er iets van compensatie zou zijn tov vaders met kinderen bijv, maar ik denk dat iedereen met enigzins verstand ook wel begrijpt dat je nu toch echt iets moet laten zien.
pi_68819743
Hoe zit het nou met die presentatie dinsdag? Gelul van Houniet?
pi_68819760
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 19:24 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Klopt. Was ook mijn plan voor zondag, maar zijn belangrijkere dingen.
Bier drinken bij de Bar Riccade?
  vrijdag 8 mei 2009 @ 19:26:16 #79
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_68819769
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 19:25 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Verder, waar bemoeien jullie je mee? Dat bedoelde ik dus met lekker belangrijk wat kneuzen van andere clubs er van vinden.
Het is nog altijd een openbaar forum hoor, schreeuwlelijkerd.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 19:26:31 #80
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_68819778
Jongens, ik wil niemand beledigen, maar zowiezo iemand die zijn hele leven laat sturen én inrichten door het voetbal lijkt me niet bijster intelligent. 1000den km reizen voor wedstrijden, hoe doen ze dat met hun baan, persoonlijke leven en opleidingen

Ik heb een duidelijke en sterke mening, ja. So wot?

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_68819789
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 19:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik denk dat 40% van de mensen op Zuid het zeker begrijpen en ondersteunen en niet heel erg moeilijk gaan doen.

Ik zou het enigzins netjes vinden als er iets van compensatie zou zijn tov vaders met kinderen bijv, maar ik denk dat iedereen met enigzins verstand ook wel begrijpt dat je nu toch echt iets moet laten zien.
Ik denk dat dat percentage weleens veel hoger zou kunnen liggen. Er is gewoon NU een statement nodig, maar goed dat zeg je zelf ook.

Verder zal er voor schrijnende gevallen echt wel een oplossing zijn denk ik. Al denk ik niet dat er 20 kinderfeestjes zullen zijn die naar Ajax-Twente gaan.
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_68819799
Leuk zo'n actie, maar ik denk niet dat het tot die botte koppen van die k*tkleuters door dringt.
pi_68819824
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 19:26 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Het is nog altijd een openbaar forum hoor, schreeuwlelijkerd.
Jullie mogen van mij vinden en posten wat jullie willen, maar ik word er niet warm of koud van hoor. Verder heb ik alleen nog maar positieve reactie's gelezen van jongens die ook daadwerkelijk op de Zuidzijde zitten.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 19:27:49 #84
13462 BansheeBoy
pi_68819830
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 19:26 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Bier drinken bij de Bar Riccade?
Lol, toevalligerwijs krijg je het woord barricade als je ze koppelt.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 19:28:49 #85
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_68819867
Ik snap het ook niet helemaal. Waarschijnlijk doet 60 of 70 procent vrijwillig mee.
Je komt de tweede helft met z'n allen het stadion binnen stormen, enorm veel media-exposure natuurlijk.

Op zo'n manier kom je toch veel positiever over in het nieuws/ bij het clubbestuur dan dat de actie zondag wordt ontsierd door relletjes aan de ingang van het vak en de ME die alles schoon moet vegen?
pi_68819871
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 19:27 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

²
Ik moest lachen .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_68819889
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 19:19 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Dus iemand met een andere mening dan jou is "stom"?

Verder interesseert het me geen ene moer wat supporters van andere clubs er van vinden, wij doen lekker toch waar we zelf zin in hebben.
Nee, dat zeg ik niet.

Ik vind het alleen een belachelijke actie. En dan roepen sommige mensen hier: Goede actie. Dan ben je toch niet goed bij je hoofd? Hoe kun je het nou een mooie actie vinden? Mensen gewoon naar de wedstrijd willen krijgen worden benadeeld.

En buiten dat, wat willen deze debielen ermee bereiken? Een statement maken? Gaat Ajax daar beter van voetballen ofso? Je bent echt verschikkelijk dom als je denkt dat zo'n kutactie helpt.

Hoop dat de ME al die mongolen de tyfus in slaat.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 19:29:28 #88
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_68819895
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 19:27 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Jullie mogen van mij vinden en posten wat jullie willen, maar ik word er niet warm of koud van hoor. Verder heb ik alleen nog maar positieve reactie's gelezen van jongens die ook daadwerkelijk op de Zuidzijde zitten.
Als je goed zou lezen ben ik ook vrij positief over de actie. In hoeverre ik dat dan kan beoordelen over een andere club natuurlijk.
pi_68819950
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 19:29 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Als je goed zou lezen ben ik ook vrij positief over de actie. In hoeverre ik dat dan kan beoordelen over een andere club natuurlijk.
Je weet ook best dat ik niet op jou doelde met die opmerking

@ BSB: Meen je niet
pi_68819951
Trouwens, klein tv-tipje: Jong Ajax - Jong Liverpool op sop 74174 voor mensen die geen EL/AT5 etc hebben
  vrijdag 8 mei 2009 @ 19:32:32 #91
13462 BansheeBoy
pi_68820007
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 19:29 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Nee, ik ben pas net weer online, ik doe wél eens wat dingen buiten in het Ajax topic posten...
Oh, dan snappen we waarom de grap wat magertjes is.

Jongens, om de sfeer er in te houden, voor de echte AFCA populen, ten slotte is karaoke vrijdag volgens Genee:

http://www.esnips.com/doc(...)7ffa54a5f/Ajax-is-ok

²
pi_68820013
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 19:27 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Die jongens hebben dan ook een denkniveau van een kleuter. Even wat verder nadenken over de gevolgen van de actie is er niet bij voor ze. Het zijn allemaal volgelingen daar, vooral de jongens van 410. Als ze niet doen wat de leider hun opdracht krijgen ze straf.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 19:33:13 #93
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_68820042
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 19:27 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

²
niet waar
je krijgt barriccade
The strong do what they can and the weak suffer what they must.
- Thucydides
pi_68820079
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 19:33 schreef finsdefis het volgende:

[..]

niet waar
je krijgt barriccade
Fuck
pi_68820089
Zal ik het dan ook maar eens lekker hard bewoorden? Het gaat om Ajax. Die jongens die er elke week staan, dát is Ajax. Zij gaan volkomen terecht actie voeren. En weet je wat het grappige is? Bij actie zijn er altijd mensen de dupe. Anders is het geen actie. Of het nou de spelers zijn, het bestuur is, de politie is of een medesupporter die het allemaal wel best vind. Nou, het liefst allemaal. Als ik een kaart had gehad voor deze wedstrijd was ik lekker ook pas de tweede helft naar binnen gegaan. Wat, ik denk dat ik lekker in het home had gezeten. Vijf jaar lang ellende, en dan één lousy helft moeten missen. Degenen die daar een probleem van maken, horen niet thuis in de Arena. En degenen die op internet oh noes roepen al helemaal niet.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_68820120
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 19:32 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Die jongens hebben dan ook een denkniveau van een kleuter. Even wat verder nadenken over de gevolgen van de actie is er niet bij voor ze. Het zijn allemaal volgelingen daar, vooral de jongens van 410. Als ze niet doen wat de leider hun opdracht krijgen ze straf.
Het houdt je wel bezig he

Verder lul je uiteraard alleen maar onzin, maar dat is al wat langer bekend.
pi_68820183
Ik vind het een goede actie, met een goede gedachte, maar het zou anders uitgevoerd kunnen en moeten worden. ipv barricaderen kun je flyeren en aanspreken bij de ingangen, de meeste van Zuid zullen dan toch wel er voor kiezen om mee te doen.

Ook zou het op vrijblijvende basis moeten zijn, ik denk dat 80% van alle mensen daar er wel aan mee doet hoor, en het is een geweldig goed signaal
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_68820193
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 19:32 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Deed men dat juist maar wat meer..

En dude, stop nou met dat braken van zinloze teksten. Je maakt jezelf er alleen maar mee belachelijk.
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_68820251
En al dat gelul met je vrijwillig... Dan krijg je weer zo'n slap aftreksel van een actie, het is 100% of niets.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  vrijdag 8 mei 2009 @ 19:40:19 #100
165643 Triptamine
Je Moeâh
pi_68820281
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 19:39 schreef Da_Sandman het volgende:
En al dat gelul met je vrijwillig... Dan krijg je weer zo'n slap aftreksel van een actie, het is 100% of niets.
Als dat bij de harde kern al niet op vrijwillige basis kan is er daar weinig clubgevoel denk ik. Zo iets zou niet gedwongen hoeven zijn.
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')