whehe.. ik moest toch nog wat croissants halen voor morgenochtendquote:Op zaterdag 9 mei 2009 14:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ook en bedankt daar voor kon ik weer naar de AH
owjaquote:Op zaterdag 9 mei 2009 14:28 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
whehe.. ik moest toch nog wat croissants halen voor morgenochtend
inderdaad.. hoewel ik het niet echt vergeten was op zichquote:Op zaterdag 9 mei 2009 14:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
owjaDas waar ook. Nouja t was voor jou een goeie reminder dan
Daar ging ik ook niet van uit. Hoe kan je zo iets belangrijks nou vergeten.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 14:51 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
inderdaad.. hoewel ik het niet echt vergeten was op zich
ook dat.. en het feit dat ze me er ook aan herinnerde dat ze wel ontbijt op bed verwachttequote:Op zaterdag 9 mei 2009 14:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Daar ging ik ook niet van uit. Hoe kan je zo iets belangrijks nou vergeten.
hahahahaha dat zegt ze gewoonquote:Op zaterdag 9 mei 2009 15:03 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ook dat.. en het feit dat ze me er ook aan herinnerde dat ze wel ontbijt op bed verwachtte
ik hou dr wel vanquote:Op zaterdag 9 mei 2009 15:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
hahahahaha dat zegt ze gewoonBrutaaltje hoor
logies! Beter dat ze duidelijk is dan overal altijd maar omheen draaitquote:
whahaha..quote:Op zaterdag 9 mei 2009 15:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
logies! Beter dat ze duidelijk is dan overal altijd maar omheen draaitAl zijn er bepaalde dingen waar ze wel omheen mag draaien van je natuurlijk
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
leuk voor 2 die normaal zoveel spammen
heulemaal nietsquote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat ik nog geen vriendin heb.......
Snap jij het?
Ik snap het wel. Je snapt niets van vrouwen.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat ik nog geen vriendin heb.......
Snap jij het?
vrouwen zijn niet te snappenquote:Op zondag 10 mei 2009 17:39 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik snap het wel. Je snapt niets van vrouwen.
nou.. de meeste die ik tegen kom zijn lastig zat. Hoewel het soms ook wel door voorgaande mannen gekomen kan zijnquote:
Das nogal een breed begripquote:Op zondag 10 mei 2009 17:45 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
bij Outpost
Ergens in de randstad weet ik alleen
Daarom heb ik me op 1 dame geconcentreerd. Dat helpt...quote:Op zondag 10 mei 2009 17:45 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nou.. de meeste die ik tegen kom zijn lastig zat. Hoewel het soms ook wel door voorgaande mannen gekomen kan zijn
quote:
Dat komt al dichterbijquote:Op zondag 10 mei 2009 17:49 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
In de buurt van Rotterdam ergens...
ja, ik ook inmiddels, maar die hebben soms ook eerder mannen gehad hequote:Op zondag 10 mei 2009 17:48 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Daarom heb ik me op 1 dame geconcentreerd. Dat helpt...
Pijnacker.quote:
Dat is gelukkig geen breed begripquote:Op zondag 10 mei 2009 17:49 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
In de buurt van Rotterdam ergens...
Klopt de rampstadrail stopt zowat voor mn deur. Halte Pijnacker zuid moet je dan hebbenquote:Op zondag 10 mei 2009 17:54 schreef Psychonikeo het volgende:
Dat komt al dichterbij
Oh.. er komt een randstadrail geloof ik
[..]
ja, ik ook inmiddels, maar die hebben soms ook eerder mannen gehad he
Soms wel. Die van mij niet.quote:Op zondag 10 mei 2009 17:54 schreef Psychonikeo het volgende:
ja, ik ook inmiddels, maar die hebben soms ook eerder mannen gehad he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |