quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:26 schreef SCH het volgende:
Er wordt hier helemaal niks in elkaars reet gestopt
ik moest gniffelen. Maar van Silenus heb ik bijna liggen rollen op de grond.quote:
Geen zin meer om te pratenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:31 schreef toma het volgende:
[..]
ik moest gniffelen. Maar van Silenus heb ik bijna liggen rollen op de grond.
Heb m'n stemmen de deur uit gedaan.
Ik zal je vertellen, er was 1 nominatie die bijna unaniem wasquote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
WTF!
Deze awards zijn met zijn nominatie niet serieus te noemen
Zeg.....quote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:32 schreef tong80 het volgende:
Kan ik mijn stemmen voor Venomsnake nog intrekken ?
Inkoppertjequote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:09 schreef Prosac het volgende:
Als Jorien de Sibon award wint, schuiven we die gewoon door naar de nummer 2. We willen immers wel dat icon tegen kunnen komen op het forum.
Ga je hem weigeren dan?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:14 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Inkoppertje
Waarom kun je op hem stemmen als hij hem toch niet krijgt?
Omdat hij genomineerd is, maar vandaag die langdurige ban kreeg he.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:14 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Inkoppertje
Waarom kun je op hem stemmen als hij hem toch niet krijgt?
Het is maar net hoe je die award bekijkt..quote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:48 schreef koningdavid het volgende:
Als Jorien i.p.v. Sjimz de Sibon-award gaat winnen heb ik het helemaal gehad met democratie.
Zoals we zeggen, het is maar net hoe je het ziet. Ik heb Rots bv genomineerd vanwege die geniale grap met dat Ajax topic.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:53 schreef toma het volgende:
hmmm ik dacht dat die award altijd bedoeld was voor de grootste grappenmaker en niet voor degene die het meeste onzin uitkraamt.
Dat maakt hem zo goed.quote:
Mijn roem is tanendequote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:48 schreef koningdavid het volgende:
Net ff wat stemmingsformulieren gelezen.
Als Jorien of Tong i.p.v. Sjimz de Sibon-award gaat winnen heb ik het helemaal gehad met democratie.
Ik had hem genomineerd.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:25 schreef toma het volgende:
Ik wil toch even Silenus een veer in z'n reet stoppen want hij had minimaal genomineerd moeten worden voor de Gerald-Sibon award. Heb soms hard op moeten lachen om sommige posts van hem.
Vooral op de manier hoe hij het soms zo mooi kon verwoorden.
Welke roem?quote:
Juist !quote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:51 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Het is maar net hoe je die award bekijkt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |