Ik ookquote:
Ze lopen in ieder geval al een paar jaar tergend langzaam, de fut is er wel uit tegenwoordig.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:50 schreef TerroRobbie het volgende:
FC Den Bosch heeft meer topics dan AZ, Twente en Heerenveen
das een kwestie van tijd, nu AZ kampioen is zal er toch een procent of 30% vanuit Ajax naar AZ komen tochquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:50 schreef TerroRobbie het volgende:
FC Den Bosch heeft meer topics dan AZ, Twente en Heerenveen
Precies. En daar zitten ook de mensen die er beter over kunnen oordelen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:00 schreef Dos37 het volgende:
club awards kun je doen in de reeksen van je eigen topic mocht daar behoefte aan zijn.
Betekent die * nog iets ?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:08 schreef WeebI het volgende:
Ik heb op dit moment van de volgende mensen ontvangen:
vitessezuid113*
Sta je er niet bij maar heb je wel je stemmen verstuurd, laat het hier dan even weten.
Oh, zo hou ik in mijn kladblok bestandje bij wie als laatst geteld isquote:
Ja, ik ga douchen! Mijn vriendin heeft net het zeepje laten vallen.quote:Op maandag 11 mei 2009 20:19 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Als je lekkere douchegel bij hebt.²
Des te triester is het dat we nog steeds niet ignehaald zijn.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Ze lopen in ieder geval al een paar jaar tergend langzaam, de fut is er wel uit tegenwoordig.
Okequote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:34 schreef WeebI het volgende:
[..]
Oh, zo hou ik in mijn kladblok bestandje bij wie als laatst geteld is
Inmiddels is ie al weer weg
Aanvoerderquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:23 schreef De_kromme het volgende:
Hoeveel stemmen zijn er al binnen ?
Tussen 45 en 50.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:27 schreef toma het volgende:
Hoeveel stemmen waren er vorig jaar binnen?
Waarom niet?quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:16 schreef Grulez het volgende:
Waarom eigenlijk zo snel al?
Denk het ook nietquote:Op woensdag 13 mei 2009 18:28 schreef WeebI het volgende:
Vandaag nog geen stem ontvangen, alleen een kleine wijziging, dus ik verwacht weinig veranderingen meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |