Linux!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:03 schreef Frollo het volgende:
Hieronder gaat iemand 'Mac!' of 'Linux!' posten.
Je bent Nederlander of je bent het niet.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:05 schreef RacerDKB het volgende:
Dus je betaalt er niet voor en klaagt er dan toch over?
Dat begrijp ik ook niet.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:05 schreef RacerDKB het volgende:
Dit is Nederlandquote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:05 schreef RacerDKB het volgende:
quote:
Dat schermpje komt ook op legale Windows, dan vraagt ie om die troep te installeren. Al denk ik niet dat dat hier het geval isquote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:05 schreef RacerDKB het volgende:
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:12 schreef BluesRebel het volgende:
En Linux omdat het niet op mijn laptop wil werken
Helemaal geen pauperlaptop.. 2,2 Ghz, 1 GB RAM, 256 MB Videogeheugenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wat heb jij dan voor pauperlaptop?
Dus wel een pauper laptop of anders een pauperlinux distro, Hier FTW een mac en een linux distro die het doet vanaf een usb stick op elke pc//laptop die ik tot nu toe in mijn handen heb gehad en voor de rest Win 7quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:21 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Helemaal geen pauperlaptop.. 2,2 Ghz, 1 GB RAM, 256 MB Videogeheugen
Hij zou moeten werken maar bij de installatie krijg ik even de progressbar te zien en dan wordt het scherm zwart
Tuurlijk joh.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:15 schreef MPG het volgende:
Waarom installeer je die zooi dan zelf?
Je kunt toch echt ervoor kiezen om het windows genuine programmaatje NIET te installeren.
Heb vandaag nog geprobeerd via Wubi. Ubuntu 9.04. Als ze willen dat meer mensen het gaan gebruiken moeten ze het maar makkelijker maken net als Windowsquote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:05 schreef SpookY22 het volgende:
[..]
Dus wel een pauper laptop of anders een pauperlinux distro, Hier FTW een mac en een linux distro die het doet vanaf een usb stick op elke pc//laptop die ik tot nu toe in mijn handen heb gehad en voor de rest Win 7
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |