Eeehm nee... het is een zeep. Roze. Ik dacht dat dat de christmaskisses waren.. stond wel opt kaartjequote:Op dinsdag 12 mei 2009 07:57 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit gehad met christmas kisses... Zo'n rooie driehoek die naar kaneel ruikt?
Christmas Kisses is een BBS (Bubble Bar Slice), geen zeep.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:18 schreef Smeej het volgende:
[..]
Eeehm nee... het is een zeep. Roze. Ik dacht dat dat de christmaskisses waren.. stond wel opt kaartje
Maar je bent wel lekker eerder klaarquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:57 schreef Smeej het volgende:
Haaai MaJo!!
Was inderdaad super gezellig!!!
Ik zit nu alweer op mn werk
Springen en dansen???quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar je bent wel lekker eerder klaar
ik ga zo springen en dansenruik nog helemaal naar de HIWTK parfum
Tuulk! Ik zit in blijde afwachting, vandaag zou hij best wel eens kunnen arriveren.quote:Op woensdag 13 mei 2009 08:59 schreef oh-oh het volgende:
Cat, geef jij een gil als je je scrubbal binnen hebt???
Meestal komen mijn pakketjes rond 13.00 uur. Wordt spannend dan!quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:29 schreef oh-oh het volgende:
Psies, ik dacht er ook al aan.
Hopenlijk voor 12.30 dan
Ja, dat was niet de meest briljante actie van je.quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:46 schreef oh-oh het volgende:Kben zo blij dat die melts zo niet mijn ding zijn
![]()
Ik zit op mijn handen om niet steeds aan jouw Strokes te ruiken.
Waaaaaaaaaaarommmmmm heb ik die niet ook besteld![]()
Stupid me!
Uhuh.quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:48 schreef oh-oh het volgende:
Nou ik had wel een reden. Ik heb nog een pot Marilyn en een pot WenShuaPingPong die eerst op moeten.
Dus het was gewoon een hele verstandige beslissing.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |