Het lijkt mij dat in het geval van een recidive als de mevrouw weer vrij komt er een hogere straf opgelegd zal worden, net zo lang tot de maximumstraf bereikt is.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:14 schreef zoalshetis het volgende:
wel een toffe uitspraak. had wel wat langer kunnen zijn, maar goed. wijze les voor die enge heks.
Ik mag hopen van wel.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:16 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Het lijkt mij dat in het geval van een recidive als de mevrouw weer vrij komt er een hogere straf opgelegd zal worden, net zo lang tot de maximumstraf bereikt is.
De straf is volgens mij zwaar uitgevallen, omdat ze iemand onterecht van pedofilie beschuldigde. Iets wat in de huidige maatschappij gelijk staat aan 'sociale doodstraf' voor de beschuldigde.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:17 schreef Jarno het volgende:
Dit opent wel wat deuren voor een paar GeenStijl procesjes zeg... die zijn er over het algemeen ook niet vies van om iemand aan de schandpaal te nagelen.
Maar goed, goede zaak uiteraard. Die van Hertum is ENG.
quote:Op het Martijn-forum werd door deelnemer DNH een interessante post neergezet onder de titel "Hyperactieve kinderen en tekort aan seks". DNH betoogt inzake het tegenwoordig epidemisch vaak gestelde label 'ADHD' onder meer dat: "kinderen die zogenaamd lijden aan deze door de zorgmaffia verzonnen ziekte het slachtoffer zijn van een inferieure opvoeding en pedagogie, met name de verwaarlozing van seksuele driften. [...]
Je hé, de veroordeling van Yvonne van Hertum praat het bestaan van de stichting Martijn nog niet goed hequote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:25 schreef Py het volgende:
Ken die Yvonne niet maar dat zal best een eng mens zijn gezien de reacties hier.
Ondertussen is de site van martijn nog volop in de lucht om het sexueel misbruik van kleine kinderen goed te praten.
[..]
Hoe het precies zit weet ik nog niet maar de zeer negatieve reacties tegen dat mens moeten een politieke lading hebben. Anders kan ik de felheid van de reacties niet verklaren. Door extreem-rechtse splinterpartijtjes in dit land wordt de pedoproblematiek vaak gebruikt als thema bij hun demonstraties. Misschien dat die van Hertum daar op één-of-andere manier aan gelinkt wordt??quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:25 schreef Py het volgende:
Ken die Yvonne niet maar dat zal best een eng mens zijn gezien de reacties hier.
Kweet 't. Iemand een halt toeroepen die doorslaat is niets mis mee.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:33 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Je hé, de veroordeling van Yvonne van Hertum praat het bestaan van de stichting Martijn nog niet goed he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |