quote:
er staat iets anders in TTquote:
Uhm nee, sommige moeten echt geen korte broek dragen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:08 schreef ikbenveelleukerdanjij het volgende:
[..]
Korte broeken
Mits bij een vrouw kort genoeg en bij een man niet te kort
korte rokjesquote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:08 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
er staat iets anders in TT
Maar korte broek is natuurlijk te vervangen door een rok
Edit voor bij vrouwen natuurlijk![]()
oke je moet natuurlijk geen cellulitus hebben...quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Uhm nee, sommige moeten echt geen korte broek dragen.
Je moet natuurlijk niet van die spillebenen hebben , maar echte stevige , harige mannenbenen zoals ik.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Uhm nee, sommige moeten echt geen korte broek dragen.
Ik heb geen korte broek benenquote:
Rokjesquote:
Zo en nu neem ik pauzequote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:15 schreef dawg het volgende:
[..]
Niks mis mee, bij vrouwen.
En een plaatje natuurlijk.
[ afbeelding ]
Halflange rokkenquote:
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:18 schreef Nouk84 het volgende:
Halflange rokken kunnen ook nog, maar wel boven de knie. Als ik ietsvind, zijn het enkelrokken
ik heb klotsknieen vind de legging dan ook een geweldige uitvindingquote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:16 schreef ikbenveelleukerdanjij het volgende:
[..]
Halflange rokken
Kortje rokjes zijn ongemakkelijk en saai en ik vind het maar zelden mooi bij iemand staan
over een paar jaar is dat ook opeens weer es hip vrees ikquote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:18 schreef Nouk84 het volgende:
Halflange rokken kunnen ook nog, maar wel boven de knie. Als ik ietsvind, zijn het enkelrokken
Ik doe niet mee aan een hype die ik niet leuk vindquote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:20 schreef Duimelot het volgende:
over een paar jaar is dat ook opeens weer es hip vrees ik
Leuke schoenen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:15 schreef dawg het volgende:
[..]
Niks mis mee, bij vrouwen.
En een plaatje natuurlijk.
[ afbeelding ]
nee maar we moeten er wel naar kijken danquote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:23 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik doe niet mee aan een hype die ik niet leuk vind
Dat vond ik het minste van de foto. Maar ik kon zo snel geen mooie pic vinden met korte rokjes en pumps.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Leuke schoenen.Op het voorste gedeelte na, ik hou er niet van als je tenen eruit komen.
wel erg mooie benen heb je uitgezocht hoor!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:25 schreef dawg het volgende:
[..]
Dat vond ik het minste van de foto. Maar ik kon zo snel geen mooie pic vinden met korte rokjes en pumps.
Dat kloptquote:
Ok, half dan.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:25 schreef dawg het volgende:
[..]
Dat vond ik het minste van de foto. Maar ik kon zo snel geen mooie pic vinden met korte rokjes en pumps.
Natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:25 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wel erg mooie benen heb je uitgezocht hoor!
Ik vind mijn benen ook tofquote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:25 schreef Duimelot het volgende:
wel erg mooie benen heb je uitgezocht hoor!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:29 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik vind mijn benen ook tof
Jij bent sowieso tofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
Die schoenen!quote:
quote:
quote:
Ik ben al bezig.......net 1 uur opquote:
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:34 schreef Duimelot het volgende:
ik heb gewoon geen foto's waar mijn benen op staan geloof ik
Wel een met je tieten dan?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:34 schreef Duimelot het volgende:
ik heb gewoon geen foto's waar mijn benen op staan geloof ik
Dan neem je je camera en zet de zelfontspanner aan. Ga je mooi liggen wezen op je bed en klik.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:39 schreef Duimelot het volgende:
[..]
genoegalleen niet echt heel recent worden niet zoveel fotos meer van me gemaakt
Ik offer me wel op om nieuwe te makenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:39 schreef Duimelot het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan neem je je camera en zet de zelfontspanner aan. Ga je mooi liggen wezen op je bed en klik.
Oudere pics zijn ook goed hoor.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:39 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je weet toch al wel hoe mn boobs eruit zien, je hebt daar meer naar gekeken dan naar mijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:47 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je weet toch al wel hoe mn boobs eruit zien, je hebt daar meer naar gekeken dan naar mijStuur maar wat nieuwe foto's dan. Zonder kleren, voor de verzameling.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:47 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je weet toch al wel hoe mn boobs eruit zien, je hebt daar meer naar gekeken dan naar mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
die bestaan nietquote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:50 schreef dawg het volgende:
[..]
Stuur maar wat nieuwe foto's dan. Zonder kleren, voor de verzameling.
Doe je ook aan ruilen?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:50 schreef dawg het volgende:
Stuur maar wat nieuwe foto's dan. Zonder kleren, voor de verzameling.
Bengeltjelief!quote:
tijgertjequote:
In Staphorst zijn enkelrokken de shizzle.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:18 schreef Nouk84 het volgende:
superrrrrrrrquote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:54 schreef Belsezar het volgende:
[..]
tijgertje
Goed, bijna weekendEn met jou?
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:56 schreef RealZeus het volgende:
[..]
In Staphorst zijn enkelrokken de shizzle.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.People who have no weaknesses are terrible; there is no way of taking advantage of them.
Nee, is niet nodig. Wat ik wilde zien van bepaalde mensen heb ik al gezienquote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Rebel.![]()
Ga jij ook zo zeuren om foto's?
Ja wrijf het er ff in wil jequote:
You've had your chance.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:55 schreef Duimelot het volgende:
[..]
stuur jij mij maar wat recente naakt fotos van jou dan
Oja, dit is wat ik wilde horen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:57 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee, is niet nodig. Wat ik wilde zien van bepaalde mensen heb ik al gezien![]()
![]()
Ik loop voor
sorryyyyyyyyyyyquote:
Nou ja zeg. Dat viel best mee wat ik zei.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Oja, dit is wat ik wilde horen.
Ik ga wel naar seksslowchat.
Mensen krijgen bij mij niet snel een tweede kans. En ja, ik ben serieus.quote:
dan niet he, ik ben gewoon niet zo'n vluggerd soms als daarmee dan de kans verkeken isquote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:03 schreef dawg het volgende:
[..]
Mensen krijgen bij mij niet snel een tweede kans. En ja, ik ben serieus.
En nu ben ik weg. Een fijn en productief overleg.
Adios.
In principe wel maar ik hoorde vanochtend een reden waardoor ik misschien niet kom. Maar dat is niet zeker.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:00 schreef Duimelot het volgende:
[..]
sorryyyyyyyyyyywas in en opwelling van eigen vreugde
kom jij morgen wel nog of ga je ook terugkrabbelen!?
goeie reden dan wel hoop ikquote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:04 schreef Belsezar het volgende:
[..]
In principe wel maar ik hoorde vanochtend een reden waardoor ik misschien niet kom. Maar dat is niet zeker.
Erg goedquote:
Dat heb je goed.quote:
Dat kan je vinden. Ik ben gewoon teruggekomen op het beleid van alles vertellen hier. Dat doe ik niet meer. Werkt niet en voordelen komen er ook niet uit. Sommige dingen blijven sinds alweer een poosje gewoon prive.quote:
Ja, eigenlijk wel. Ben eens naar een andere kroeg gegaan en daar zaten wat verwante zielen geloof ik. Heb discussies gehad over de meest uiteenlopende onderwerpen. En een kroegbaas heeft me het een en ander over speciaalbier vertelt, een nachtportier over het wilde leven bij het hotel waar die werkt en een natuurkundige over een nieuwe uitvinding.quote:
Met verwante zielen bedoel je eenzame vrijgezellen?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:12 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel. Ben eens naar een andere kroeg gegaan en daar zaten wat verwante zielen geloof ik. Heb discussies gehad over de meest uiteenlopende onderwerpen. En een kroegbaas heeft me het een en ander over speciaalbier vertelt, een nachtportier over het wilde leven bij het hotel waar die werkt en een natuurkundige over een nieuwe uitvinding.
Had nog met wat dames gepraat maar die gingen prompt weg. Dat viel een beetje tegen.
Haha, ze waren niet allemaal single, maar het gros geloof ik wel. Heb wat adresjes meegekregen voor de volgende keer.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:14 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Met verwante zielen bedoel je eenzame vrijgezellen?![]()
Avondje nieuwe mensen ontmoeten dus?
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:14 schreef rival het volgende:
Man, ik heb me toch een spierpijn van het strippen gisteren!
Ik ben iets te fanatiek bezig geweest denk ik
haha jij welquote:
strippen!?!?!?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:14 schreef rival het volgende:
Man, ik heb me toch een spierpijn van het strippen gisteren!
Ik ben iets te fanatiek bezig geweest denk ik
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:24 schreef Duimelot het volgende:
[..]
strippen!?!?!?
waar hoe wat FOTOOOOOOOOOOOOOOO's
quote:
1 fotootje danquote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:24 schreef Duimelot het volgende:
strippen!?!?!?
waar hoe wat FOTOOOOOOOOOOOOOOO's
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:27 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
1 fotootje danDas ook niet geilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
Dan zit ik niet vol hoor, ik eet meer tijdens de lunch!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:28 schreef KudFokker het volgende:
Pff ik zit vóllll, maar wat wil je na 3 tosti's
mmm lekker! ik heb ook honger ga zo ook maar eens wat etenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:28 schreef KudFokker het volgende:
Pff ik zit vóllll, maar wat wil je na 3 tosti's
Tosti's met zoete chilisaus trouwens, echt een aanrader!
Die auto is compleet gestript, daar heb ik spierpijn vanquote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:28 schreef Duimelot het volgende:
nou joepie een boel schrot en nog net niks
volgens mij ben jij t geeneens ook niet
* Teleurgesteld *
oh een auto gestriptquote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:29 schreef rival het volgende:
[..]
Die auto is compleet gestript, daar heb ik spierpijn van
en klopt, dat is me maatje, wist niet dat die er op stond![]()
Ja natuurlijkquote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:32 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh een auto gestript
weg fantasie van me
Ik had om half 12 nog 2 bruine gegeten met hamquote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:29 schreef rival het volgende:
[..]
Dan zit ik niet vol hoor, ik eet meer tijdens de lunch!![]()
En geen grammetje teveeleerder te weinig
Ik ookquote:
Zo, dat duurde lang...quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ben gewoon teruggekomen op het beleid van alles vertellen hier.
Dan had je het af moeten wimpelen en niet zeggen ja als vrienden.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:37 schreef KudFokker het volgende:
Hmm een vriendin van me blijkt boos te zijn, omdat ik haar 'publiekelijk heb vernederd' volgens haar
Het is een ex van een van mijn beste vrienden, ze hadden iets van 1.5 jaar wat met elkaar...
Met carnaval was ik superlam en pakte ze me op mijn bek en zoende ik terug
Die vriend helemaal niet boos gelukkig
Maar ze loopt de laatste tijd de héle tijd te mauwen of ik een keer een filmpje wil kijken...
Kwam ze met q-day naar me toe terwijl ik met 2 vrienden en 4 vriendinnen stond, en vroeg ze: "Hey Lars, gaan we nou nog een keer filmpje kijken ? "
Dus ik antwoord: "Ja hoor, we kunnen best een keer als vrienden filmpje kijken"
Zonder wat te zeggen liep ze weg en heeft ze me de hele tijd genegeerd...
Maar kom op, je gaat toch niet met de ex van een goede vriend film kijken?!
Het heeft een poosje geduurdquote:
Nja het is een meisje met een heel groot ego, ook echt een lekker ding trouwensquote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:42 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dan had je het af moeten wimpelen en niet zeggen ja als vrienden.
"Ja moeten maar even kijken" Was een ideaal antwoord geweest.
Maar om nou te zeggen dat jij haar hebt vernederd, nee.
Waar maak je je dan druk om?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:45 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nja het is een meisje met een heel groot ego, ook echt een lekker ding trouwenstis alleen echt een bitch gewoon...
Maar ik heb het al vaak genoeg afgewimpeld en uitgesteld en ze blijft door mauwen...
Dus vandaar dat ik zo reageerde
Geen zin in ruzie met haar...quote:
Dan zou ik me er niet zo druk om maken. Laat haar lekker in d'r sop gaarkoken.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:45 schreef KudFokker het volgende:
Nja het is een meisje met een heel groot ego, ook echt een lekker ding trouwenstis alleen echt een bitch gewoon...
Maar ik heb het al vaak genoeg afgewimpeld en uitgesteld en ze blijft door mauwen...
Dus vandaar dat ik zo reageerde
Misschien is dat ook wel zoquote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:48 schreef KudFokker het volgende:
Het is trouwens echt zo'n blond typje die denkt dat ze iedereen kan krijgendaarom is het zo leuk
Het is een bitch en ze heeft een groot ego.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:47 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Geen zin in ruzie met haar...
Vind dat geflirt met haar wel leuk, maar wil niet dat ze te ver gaat...
Precies.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:50 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het is een bitch en ze heeft een groot ego.
Je geflirt met haar voed haar ego. En dan vind je het raar dat als het afkapt ze boos word, het is toch een bitch?
Hmm gewoon flirten dusquote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:51 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Precies.
Dus of niet flirten, of je niet zo aanstellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |