Stap eens je locale electrogigant binnen, die hebben dat soort dingen met regelmaat in de aanbiedingquote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:15 schreef djpdjpnl het volgende:
Zag op TaoBao dit toetsenbord voor een euro of 70, Tweakers laat 'm goedkoper zien. Zoiets lijkt me wel handig maar de reviews zijn niet super. Zit er niet op te wachten dat ie elke keer uitvalt. Zag ook iets van een BTC op T.net maar dan vind ik die muisbal weer niets. Voordeel is wel dat die niet op Bluetooth werkt maar met radiogolfdingen waardoor ie niet snel uitvalt.Iemand nog ideeën?
god, Ik las je bericht, helemaal geen probleem dacht ik alleen ik heb je bericht nu al 10 keer ofzo gelezen en ik snap er nog geen fuck van, misschien dat ik snap bij keer nummer 20quote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:37 schreef Klonk het volgende:
god, ik heb een order gecanceld en zij hebben dat nu als store credit terug gegeven, helemaal geen probleem dacht ik alleen ik heb emailtje nu al 10 keer ofzo gelezen en ik snap er nog geen fuck van, mischien dat ik snap bij keer nummer 20
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Einde bericht
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:44 schreef Negentien het volgende:
[..]
god, Ik las je bericht, helemaal geen probleem dacht ik alleen ik heb je bericht nu al 10 keer ofzo gelezen en ik snap er nog geen fuck van, misschien dat ik snap bij keer nummer 20Ik denk dat dit een verkapte post-dat-bericht-wat-je-van-DX-hebt-gekregen-eens was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
Ah, kijk aan. Zo werk ik zelf ook, ben namelijk ambtenaarquote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:34 schreef Kikkerdrilpudding het volgende:
Normaal gesproken is het bij DX zo dat ze zeggen dat ze binnen bijvoorbeeld 1 a 3 dagen shippen maar als je bestelt hebben ze eerst standaard een feestweek ipv een feestdag. Na die week gaan ze eens kijken wanneer ze zin hebben om te shippen.
Waarom werk je dan überhaupt? Da's tegen de regels als ambtenaar.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:06 schreef Kahlen het volgende:
[..]
Ah, kijk aan. Zo werk ik zelf ook, ben namelijk ambtenaar![]()
Hoezo snap je het niet dan?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:37 schreef Klonk het volgende:
god, ik heb een order gecanceld en zij hebben dat nu als store credit terug gegeven, helemaal geen probleem dacht ik alleen ik heb emailtje nu al 10 keer ofzo gelezen en ik snap er nog geen fuck van, mischien dat ik snap bij keer nummer 20
Gaan ze zo hard?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:45 schreef Xaia het volgende:
Eindelijk mijn spypen thingy is nu veranderd van status naar Packaging
Want die is al een lange tijd ETA en Backordering
En ik verwacht ook dat de volgende week maandag Jack mijn g-star broek verzend, heb de zelfde besteld als die van JJBakker een paar topics terug.
Mijn deal extreme wristwatch is ook deze week shipped, dus loopt allemaal wel lekker.
Alleen mijn order van 3 dagen geleden is nog niet van status veranderd
Wheheh inderdaadquote:
De andere helft bevat een linkje naar taobao.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:24 schreef Asgard het volgende:
Vinden jullie het gek dat de topics zo snel gaan? De helft van de posts bestaat uit klachten dat de topics te snel gaan.![]()
en mensen die reageren op mensen die klagenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:24 schreef Asgard het volgende:
Vinden jullie het gek dat de topics zo snel gaan? De helft van de posts bestaat uit klachten dat de topics te snel gaan.![]()
Die eerste lijkt me wel leuk.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:49 schreef mvc het volgende:
[..]
Je zou ook eens kunnen kijken voor zoiets:
2.5-inch Multimedia USB 2.0 Hard Disk PMP Player
Voorheen keek ik ook altijd films via m'n laptop op tv, maar nu toch overgegaan op zo'n kastje.
Deze kastjes zijn wel kaal, er moet dus nog een hardeschijf bij. Vervolgens kun je er je films opzetten en het kastje direct aansluiten op tv.
Inmiddels heb ik deze, echt een aanrader als je veel films kijkt.
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:45 schreef Xaia het volgende:
Eindelijk mijn spypen thingy is nu veranderd van status naar Packaging
Want die is al een lange tijd ETA en Backordering
En ik verwacht ook dat de volgende week maandag Jack mijn g-star broek verzend, heb de zelfde besteld als die van JJBakker een paar topics terug.
Mijn deal extreme wristwatch is ook deze week shipped, dus loopt allemaal wel lekker.
Alleen mijn order van 3 dagen geleden is nog niet van status veranderd
Die wil ik ook bestellen!quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:03 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Heb deze zelf... vind ze redelijk licht.
http://dealperfect.com/detail.dp/sku.21645
Mijn ogen zijn er door te zien...
Laat even weten hoe ze bevallen!quote:
Je kunt natuurlijk ook deze doen: Universal Multimedia Card Player with Remotequote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:49 schreef mvc het volgende:
[..]
Je zou ook eens kunnen kijken voor zoiets:
2.5-inch Multimedia USB 2.0 Hard Disk PMP Player
Voorheen keek ik ook altijd films via m'n laptop op tv, maar nu toch overgegaan op zo'n kastje.
Deze kastjes zijn wel kaal, er moet dus nog een hardeschijf bij. Vervolgens kun je er je films opzetten en het kastje direct aansluiten op tv.
Inmiddels heb ik deze, echt een aanrader als je veel films kijkt.
De SpaceRail set is wel leuk maar erg duur imo. Bedankt voor 't toetsenbord, precies zoals bedoeld!quote:Op zondag 10 mei 2009 14:11 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook deze doen: Universal Multimedia Card Player with Remote
Verder ook nog wel vet: een SpaceRail-set.
En was er nou nog iemand op zoek naar een toetsenbord met touchpad?
Originele SpaceWarp sets zijn nog eens 2 à 3 keer zo duur hoorquote:Op zondag 10 mei 2009 14:21 schreef djpdjpnl het volgende:
[..]
De SpaceRail set is wel leuk maar erg duur imo. Bedankt voor 't toetsenbord, precies zoals bedoeld!
Wel even erbij vertellen dat dit valt onder verboden wapenbezit he.quote:Op zondag 10 mei 2009 15:06 schreef MacorgaZ het volgende:
Bestel maar gewoon, die dingen komen net als andere dingen makkelijk door de douane.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |