Ik ben benieuwd. Mag iedereen trouwens stemmen op de genomineerden? Of mag er alleen gestemd worden door een select groepje?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:39 schreef SCH het volgende:
We wachten nog op de nominaties van venomsnake, boriz, mcyodogg en wellicht terrorobbie. De laatste heeft aangegeven er ws. geen tijd voor te hebben.
Het is inmiddels een prachtige lijst met voor sommige categorieen een paar namen die heel veel terug komen. En voor andere juist heel veel verschillende namen.
De prestigieuze Lionel Messi award kent enorm veel namen - ik stel voor om daar een open verkiezing van te maken met alle namen die genoemd zijn. Voor de rest zullen er per categorie 3 en soms 4 genomineerden zijn.
Fijn!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:43 schreef Suijk het volgende:
Iedereen mag stemmen natuurlijk. Jouw mening waarderen we ook.
Ik vind het zelf ook leuker met OP. Maar weet niet of er een vaste OP is voor dit topic. Kan hem nergens vinden iig. Zou jij hem anders kunnen posten?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:43 schreef sjimz het volgende:
De_Kromme, als je nou eens even een fatsoenlijke OP maakt.
Ik kan mij voorstellen dat andere users het leuker zouden vinden met OP.
Iedereen mag stemmen; althans als ze een korte screening bij SCH in het Hools-keldertje goed hebben doorstaanquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:41 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd. Mag iedereen trouwens stemmen op de genomineerden? Of mag er alleen gestemd worden door een select groepje?
Je zou bijvoorbeeld even in het vorige topic kunnen kijken wie de nomineerders zijn, welke awards.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:46 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik vind het zelf ook leuker met OP. Maar weet niet of er een vaste OP is voor dit topic. Kan hem nergens vinden iig. Zou jij hem anders kunnen posten?
Om de één of andere reden kan ik geen gesloten topics bekijken. Weet niet waar dat aan ligt. Kan de OP dus echt niet plaatsen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:47 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je zou bijvoorbeeld even in het vorige topic kunnen kijken wie de nomineerders zijn, welke awards.
Er is zelfs een banner voor in de OP.
Even iets verder kijken dan je neus lang is.
In het vorige topic staat nota bene een OP.
Komt goed dan. En wanneer worden de genomineerden bekend gemaakt?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:47 schreef SCH het volgende:
[..]
Iedereen mag stemmen; althans als ze een korte screening bij SCH in het Hools-keldertje goed hebben doorstaan
Wat voor melding krijg je dan?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:50 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Om de één of andere reden kan ik geen gesloten topics bekijken. Weet niet waar dat aan ligt. Kan de OP dus echt niet plaatsen.
Gewoon een deadline instellen. Anders is het gewoon jammer voor die slome rattenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:54 schreef SCH het volgende:
Ik zou heel graag de rest van de nominaties willen hebben. Terrorobbie haakt af. venomsnake is echt een slome, in ieder geval wacht ik nog op die van mcyodogg en borisz.
quote:
quote:
Echt waar?quote:
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maar straks wel commentaar over de opzet en de mensen die hebben gewonnen.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:54 schreef SCH het volgende:
venomsnake is echt een slome,
Het een heeft totaal niks met het ander te makenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:43 schreef tong80 het volgende:
Maar straks wel commentaar over de opzet en de mensen die hebben gewonnen.
Dat staat hem vrij, er zijn voldoende andere nominatie-aandragers.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:50 schreef Grulez het volgende:
Jammer van TR. Probeert er dus gewoon onderuit te komen...
Geen tijd vandaag en hij wil de boel niet ophouden.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:57 schreef sjimz het volgende:
Waarom doet hij uiteindelijk niet mee dan?
Fair enough!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Geen tijd vandaag en hij wil de boel niet ophouden.
Zodra het stemtopic geopend is.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:01 schreef M0NTANA het volgende:
Wanneer begint het stemmen eigenlijk?
Primaquote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:41 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Geen schijn van kans daarop voor jou. Die gaat naar een tukker of kaas.
Overdrachtelijk waarde popquote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:08 schreef popolon het volgende:
Ah, is het weer zo ver?
Icoontje vijf geeft wel een politiek tintje aan het hele verhaal. De man die de massamoorden van Stalin en Mao verheerlijkt, da's toch niks voor VBL?
Ok, het zal wel. Het staat natuurlijk leuk op een t-shirt zo'n heufd.quote:
Dat kan nooit lang duren, opschieten dusquote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:17 schreef SCH het volgende:
Alles is binnen. De jury gaat in beraad. Stilte graag.
De spanning stijgtquote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:17 schreef SCH het volgende:
Misschien handig daarvoor een nieuw topic te openen?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:17 schreef SCH het volgende:
Yep, dit wordt het slowchat topic, waarin alles mag. Campagne voeren, vragen stellen, zelfmoord plegen en je aftrekken op je eigen nominatie. In het stemtopic wordt alleen gestemd.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:50 schreef Grulez het volgende:
[..]
Misschien handig daarvoor een nieuw topic te openen?
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Yep, dit wordt het slowchat topic, waarin alles mag. Campagne voeren, vragen stellen, zelfmoord plegen en je aftrekken op je eigen nominatie. In het stemtopic wordt alleen gestemd.
Jazeker, hij is Maxime en ik ben Jack de Vriesquote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:59 schreef venomsnake het volgende:
Weebl is de leider van de organisatie zie ik al wel weer.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Jazeker, hij is Maxime en ik ben Jack de Vries
Ik zou het al heel wat vinden als ik genomineerd ben.quote:
PM, dan blijft het spannend.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:59 schreef WeebI het volgende:
Tenzij er nu ineens heel veel mensen voor een stemtopic zijn natuurlijk.
Waar staat dat stemtopic? Ik zoek me rot.quote:
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:13 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Waar staat dat stemtopic? Ik zoek me rot.
Mijn ideequote:
Dat is snel...quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:17 schreef SCH het volgende:
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:39 schreef SCH het volgende:
Ik zie rookpluimpies, hier verder: VBL-awards 2009 - Het Ultieme Stemtopic
Dit topic kan op slot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |