waarschijnlijk alleen een botnet erinquote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:41 schreef elfzesendertig het volgende:
Ondertussen is build 7127 al uitgelekt en verkrijgbaar via torrents. Ik heb alleen geen idee wat er veranderd is
Ik zou zeggen, volg dit: http://www.sevenforums.co(...)6-builds-leaked.htmlquote:
heb je al een schijfcontrole uitgevoerd ? evt. wat bad blocks ?quote:Op zondag 17 mei 2009 14:57 schreef kikoooooo het volgende:
Ik heb 2x een 320gb schijf in mijn pc, één SATA2 en één IDE schijf. De IDE gebruik ik als opslag voor dvds en muziek, echter gaat er sinds W7 iets fout oid.
Het kan zijn dat de schijf kapot aan het gaan is, maar het gebeurt pas sinds ik W7 heb. Soms 'hoor' ik de IDE schijf gewoon uitgaan, wanneer ik dan via de verkenner deze schijf probeer te benaderen, moet windows ff het zandlopertje laten zien en tegelijkertijd hoor ik ook de schijf weer opspinnen. Is dat een optie ofzo, dat de schijf op standby gaat, of is ie stervende?
Dit heb ik ook.quote:Op zondag 17 mei 2009 14:57 schreef kikoooooo het volgende:
Ik heb 2x een 320gb schijf in mijn pc, één SATA2 en één IDE schijf. De IDE gebruik ik als opslag voor dvds en muziek, echter gaat er sinds W7 iets fout oid.
Het kan zijn dat de schijf kapot aan het gaan is, maar het gebeurt pas sinds ik W7 heb. Soms 'hoor' ik de IDE schijf gewoon uitgaan, wanneer ik dan via de verkenner deze schijf probeer te benaderen, moet windows ff het zandlopertje laten zien en tegelijkertijd hoor ik ook de schijf weer opspinnen. Is dat een optie ofzo, dat de schijf op standby gaat, of is ie stervende?
Daar zat ik ook aan te denken, alleen heb ik energiebeheer uitstaan. Heb alles op de hoogste performance. Maar jij hebt dus exact hetzelfde met een hdd die op dat moment niet actief is?quote:Op zondag 17 mei 2009 19:51 schreef marcel-o het volgende:
[..]
Dit heb ik ook.
Als er een HD niet gebruikt wordt, zet ie m op een gegeven moment uit. Denk eerder een feature dan een bug
Is gewoon een instelling die je bij energiebeheer, of power options op zijn Engels o.i.d., kunt uitschakelen, net als in Vista.quote:Op zondag 17 mei 2009 19:51 schreef marcel-o het volgende:
[..]
Dit heb ik ook.
Als er een HD niet gebruikt wordt, zet ie m op een gegeven moment uit. Denk eerder een feature dan een bug
Hoi Loveless85quote:Op zondag 17 mei 2009 22:30 schreef Loveless85 het volgende:
Precies, je moet ff in advanced power options rommelen, daar kan je alles instellen voor je schermen, harde schijven, slaapstand/hibernation e.d.![]()
Veel beter dan die stomme standaard schema's
Ben jij compatible met Windows 7 dan?quote:Op zondag 17 mei 2009 22:34 schreef Leanne het volgende:
[..]
Hoi Loveless85
wil je met mij sexen![]()
(sorry dat ik jullie stoor)
ik heb het over sex niet over windowsquote:Op zondag 17 mei 2009 22:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ben jij compatible met Windows 7 dan?![]()
En zolang jij niet na 5 minuten op de slaapstand gaat vind ik het wel![]()
7127.quote:Op zondag 17 mei 2009 23:18 schreef bhm het volgende:
Wat is nou de nieuwste build die verkrijgbaar is van windows 7??
7127 via torrents e.d.quote:Op zondag 17 mei 2009 23:18 schreef bhm het volgende:
Wat is nou de nieuwste build die verkrijgbaar is van windows 7??
Dankje.. ik krijg mijn geluid maar niet voor elkaar op mijn laptop..quote:Op maandag 18 mei 2009 08:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
7127 via torrents e.d.
7100 via Microsoft
Gewoon ff op de site van de hardware leverancier van je geluidskaart (of als het onboard is meestal ff driver pakketje bij je laptop-fabrikant) kijken, en de Vista drivers kijkenquote:Op maandag 18 mei 2009 12:59 schreef bhm het volgende:
[..]
Dankje.. ik krijg mijn geluid maar niet voor elkaar op mijn laptop..
Dus ga even de wat nieuwere build gebruiken..
Idd, en het verschil tussen die builds zal echt miniem zijn. Plus krijg je vaak de echt belangrijke updates/fixes/drivers ook via Windows Update gewoon binnen.quote:Op maandag 18 mei 2009 13:02 schreef Catch22- het volgende:
Ik zou een beetje oppassen met torrent versies. Zijn een aantal in omloop met geintegreerde botnets
geluid probleemd had ik ook op latop van m'n vriendin, even de geluidsdriver helemaal weggegooid en ook de audio driver installatie via uninstall a program in control panel en toen na een herstart werkte het primaquote:Op maandag 18 mei 2009 12:59 schreef bhm het volgende:
[..]
Dankje.. ik krijg mijn geluid maar niet voor elkaar op mijn laptop..
Dus ga even de wat nieuwere build gebruiken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |