Inderdaad.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:47 schreef navigator het volgende:
[..]
UrbyEnig zelfkritiek is die gozert vreemd, ongelooflijk. Draai je zo´n seizoen maar meneer is tevreden hoe het nu gaat
![]()
Weg ermee. En Vermaelen ook plus al dat brandhout wat weinig tot geen minuten maakt.
Mogelijkheid of zal hij terugkeren naar Engeland?quote:Ongelukkige Gudjohnsen wil vertrekken bij Barcelona
Eidur Gudjohnsen voelt zich zeer ongelukkig bij FC Barcelona. De aanvaller komt nauwelijks in actie voor de Catalaanse topclub, en wil wanneer de situatie niet snel veranderd volgend jaar voor een andere club spelen.
Ik acht de kans groter dat hij bij PSV terugkeert dan dat hij naar Ajax komt.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:55 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
Mogelijkheid of zal hij terugkeren naar Engeland?
Zou echt geweldig zijn als hij komt. Zeker nog goed genoeg voor Ajax.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:55 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
Of naar Ajaxquote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:55 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
Ja zonder dat salaris was die "gold-digger" nooit naar NL gekomen...quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:56 schreef Nashje het volgende:
Ik snap echt niet dat je een speler als Luque zo'n hoog salaris kan geven. Je weet dat ie niet veel speelminuten heeft gemaakt, maar hoopt toch dat hij een versterking zal zijn. Dat weet je nog niet, maar je geeft 'm wel het hoogste salaris van de hele spelersgroep.
Onbegrijpelijk.
ALS Rijkaard komt hoop ik dat hij het gedaan krijgt om Bojan een jaar te hurenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:01 schreef TheClown1 het volgende:
als rijkaard tekent zie ik de kans nog best groot dat hij komt. hij spreekt nederlands en kent oluguer en gabri. zou een prachtige aanwinst zijn met zijn ervaring.
Paniekaankoop.. Sneijder weg, niets achter de hand, speler van naam halen die alleen haalbaar is omdat hij recent er niets meer van bakt.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:56 schreef Nashje het volgende:
Ik snap echt niet dat je een speler als Luque zo'n hoog salaris kan geven. Je weet dat ie niet veel speelminuten heeft gemaakt, maar hoopt toch dat hij een versterking zal zijn. Dat weet je nog niet, maar je geeft 'm wel het hoogste salaris van de hele spelersgroep.
Onbegrijpelijk.
En wat is de link tussen jouw vader en Rijkaard?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:27 schreef NatteBever het volgende:
Mijn vader heeft net met Rijkaard gesproken, en de eerste gesprekken met Ajax zijn gevoerd vanmorgen
Dus Coen en Sander hebben gelogen. Smerige eikelsquote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:27 schreef NatteBever het volgende:
Mijn vader heeft net met Rijkaard gesproken, en de eerste gesprekken met Ajax zijn gevoerd vanmorgen
Die kennen elkaar al jarenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:27 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
En wat is de link tussen jouw vader en Rijkaard?
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:29 schreef Blight het volgende:
Mijn visueel gehandicapte stiefzuster heeft net met de doofstomme halfbroer van Rijkaard weten te communiceren, en kan dit bevestigen.
Nee hoor, of allemaal wel of allemaal niet.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:29 schreef Kopbal het volgende:
Beetje triest dat het gebarricadeerd wordt, gaat nog een hoop gezeik van komen.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:29 schreef Blight het volgende:
Mijn visueel gehandicapte stiefzuster heeft net met de doofstomme halfbroer van Rijkaard weten te communiceren, en kan dit bevestigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |