ik ging haar dus voorbij met 80 dus geen tijd om foto's te maken. daarnaast mag je telefoon niet gebruiken tijdens het rijden.quote:
TS haalt iemand in en blijft dan 10 km lang met 50 km/u voor iemand rijden.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:30 schreef TheClown1 het volgende:
....Ik wacht geduldig af en ga er voorbij. Uiteraard kijk ik nieuwsgierig wie er reed.
Ik had het kunnen weten, een blonde dame die naar haar TomTom staart. Je kunt niet naar links of rechts de komende 10 km maar ze blijft naar haar tomtom staren en rustig 50 km per uur rijden in 80 km zone.
Windows soms ookquote:
Gelijk van de weg bannen.quote:
Ik moest echt keihard lachen... wat is er met me aan de hand vandaagquote:
Misschien ben ik een uitzondering, maar ik kan er niet tegen als iemand niet doorrijd. Doorrijden is voor mij de maximum snelheid en op sommige stukken ietsje harder. Mensen die 50 rijden op een 80 weg... Vind ik ook best wel irritant ondanks dat ik zelf nooit een auto bestuur.quote:
ja sorry ik ook..quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:41 schreef Schokbreker het volgende:
[..]
Ik moest echt keihard lachen... wat is er met me aan de hand vandaag![]()
Jij kan binnen een lengte van ongeveer 4 meter van 50 naar 80 schieten? wat voor super auto heb jijquote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:35 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
ik ging haar dus voorbij met 80 dus geen tijd om foto's te maken.
dus je bestuurt nooit een auto, maar je houd wel van door rijden..quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Misschien ben ik een uitzondering, maar ik kan er niet tegen als iemand niet doorrijd. Doorrijden is voor mij de maximum snelheid en op sommige stukken ietsje harder. Mensen die 50 rijden op een 80 weg... Vind ik ook best wel irritant ondanks dat ik zelf nooit een auto bestuur.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:45 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Jij kan binnen een lengte van ongeveer 4 meter van 50 naar 80 schieten? wat voor super auto heb jij
Conclusie: alle vrouwen rijden Ford !quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:31 schreef Schokbreker het volgende:
Terechte klacht. Ik had er ook twee voor me.
Eerst een Ford Ka... daarna een aftandse ford stationwagen...
bmw 530i uit 2004 maar overdrijven is ook een kunst. Zal vast geen 80 zijn geweest maar ik was snel op 80 wat fijn was om gewoon netjes om 8uur op werk te zijnquote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:45 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Jij kan binnen een lengte van ongeveer 4 meter van 50 naar 80 schieten? wat voor super auto heb jij
Het is dat ik thuis zit maar het zou zomaar mij geweest kunnen zijnquote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:30 schreef TheClown1 het volgende:
Het is vrijdag dus laatste werkdag. Mijn dag begon dan ook best goed. Heerlijk geslapen, lekker onder de douche en in de auto richting werk.
Ik moet een stuk over een N-weg wat dus een 80km zone is. Vanochtend een VW Golf IV voor mij vrij rustig aan het rijden. Met een gangetje van ongeveer 50km per uur rijdt dat mens voor mij. Ik probeer in te halen maar helaas er komt dus een bus aan. Ik wacht geduldig af en ga er voorbij. Uiteraard kijk ik nieuwsgierig wie er reed.
Ik had het kunnen weten, een blonde dame die naar haar TomTom staart. Je kunt niet naar links of rechts de komende 10 km maar ze blijft naar haar tomtom staren en rustig 50 km per uur rijden in 80 km zone.
klacht: slome rijdster
subklacht: door tomtom rijdt ze sloom
subklacht 2: vrouwen achter het stuur.
De vrouw in de OP rijdt in een VW!quote:
aardig dat je alvast goed hier meedenkt maar gezien je leeftijd tot over een paar jaar als je mag rijden.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Misschien ben ik een uitzondering, maar ik kan er niet tegen als iemand niet doorrijd. Doorrijden is voor mij de maximum snelheid en op sommige stukken ietsje harder. Mensen die 50 rijden op een 80 weg... Vind ik ook best wel irritant ondanks dat ik zelf nooit een auto bestuur.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |