quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:47 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Wel terugkomen hoor, anders zit ik hier voor jan lul al die berichten te editen jah!
maak me gekquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
En dat ga ik morgen aandoen
heb trouwens nog een rokje voor nic
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
maak me gek![]()
o zal ze leuk vinden
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:54 schreef Crazy-M het volgende:
Droxz raakt muurvast in gat van Sgele
Droxz moest door de brandweer bevrijd worden uit een wel heel penibele positie. Hij had Sgele van achter genomen met zijn lul en zat daar muurvast. Lovelylady merkte het op en belde Whitelight. Whitelight had een uur nodig om zich klaar te swaffelen op Droxz. Droxz stribbelde flink tegen, maar kon uiteindelijk bevrijd worden. Bellerophone, lid van de brandweer, heeft zich ontfermd over Droxz. "We hadden een speciale plastic kap gemaakt om zijn lul te beschermen tegen onze snijapparatuur," aldus Beller. "Toen hij vrij was, werd hij meteen schoongezogen door Lynda. De huid rond zijn lul was een beetje schraal, maar voor de rest verkeert hij in goede gezondheid."
ben echt benieuwd hoe je het staatquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
een zwaar geil pakje
mn billen komen eronderuit
I said i will be backquote:
Ik heb begrepen dat het er goed uitzietquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ben echt benieuwd hoe je het staat
Whahahahahaquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:54 schreef Crazy-M het volgende:
Droxz moest door de brandweer bevrijd worden uit een wel heel penibele positie. Hij had Sgele van achter genomen met zijn lul en zat daar muurvast. Lovelylady merkte het op en belde Whitelight. Whitelight had een uur nodig om zich klaar te swaffelen op Droxz. Droxz stribbelde flink tegen, maar kon uiteindelijk bevrijd worden. Bellerophone, lid van de brandweer, heeft zich ontfermd over Droxz. "We hadden een speciale plastic kap gemaakt om zijn lul te beschermen tegen onze snijapparatuur," aldus Beller. "Toen hij vrij was, werd hij meteen schoongezogen door Lynda. De huid rond zijn lul was een beetje schraal, maar voor de rest verkeert hij in goede gezondheid."
en hoequote:
foto'squote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat het er goed uitziet
met de juiste tekst, komt de fantasie vanzelfquote:
als ze erin past he.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
miss dat ze ook nog wat truitjes wilt.. heb echt te veel
Ik zal een zak meenemen, wat ze niet wilt flikkert ze maar in de container
whehe zal GF wel vragen om zaterdag een pic te makenquote:
Daar selecteer ik het al op..quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als ze erin past he.
laten we eerst andere uitzoeken voor we het wegpleuren
moet tie het ook wel met ons delenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
whehe zal GF wel vragen om zaterdag een pic te maken
[..]
Daar selecteer ik het al op..
maar het merendeel gooi ik weg omdat het me te groot is
er mogen geen foto's gemaakt worden in de zaakquote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
whehe zal GF wel vragen om zaterdag een pic te maken
[..]
Daar selecteer ik het al op..
maar het merendeel gooi ik weg omdat het me te groot is
ik zal hem aan haar zelf meegevenquote:
hoe kom ik dan aan die serveersterspic?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
er mogen geen foto's gemaakt worden in de zaak
buiten de deurquote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
er mogen geen foto's gemaakt worden in de zaak
Wij ookquote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hoe kom ik dan aan die serveersterspic?
en die 2 blondies dan?
ik wil ook nog foto van mij met de strippaal
Zie mijn edit post ^^quote:
was buiten openingsurenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hoe kom ik dan aan die serveersterspic?
en die 2 blondies dan?
ik wil ook nog foto van mij met de strippaal
whehehehequote:
Ik zeg ook niet dat ik het tussen 20.30 en 4.00 laat fotograferenquote:
hahahahaha, ik sta veel in het nieuws de laatste tijdquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:54 schreef Crazy-M het volgende:
smakelijkquote:
quote:
* Droxz.nl kruipt bij lyn in bedquote:
* Droxz.nl legt de verbanddoos alvast klaarquote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Zie mijn edit post ^^
denk dat ik morgen niet meer durf te komen, zo hard ga jij me slaan haha
En dan opruimen en poetsenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
hey LL nog 20 minuten en dan is het weekend voor je
kan van te voren klopt je bent toch eerder hierquote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ik het tussen 20.30 en 4.00 laat fotograferen
Yepquote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
kan van te voren klopt je bent toch eerder hier
zo blij met poetsen en opruimenquote:
ik was sarcstischquote:
your welcomequote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Yep
ow en nog bedankt voor het fixen van ons profiel
dacht ik wel anders mag je hier ook komen poetsenquote:
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:23 schreef Droxz.nl het volgende:
'Juventus wil Dembélé en Romero'
Daar beginnen de eerste spelers...
whehehehequote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
your welcome![]()
nu moeten jullie zelf nog uitzoeken hoe die site werkt.
heb je vandaag nog een twee winks gestuurd voor je verjaardag
kwam er toen pas achter dat er aparte zijn voor vrouwen en voor mannen
goed van mij he stuur al 2 maanden daar de verkeerde winks dusquote:
en jij maar afvragen waarom ze niet terug reageertquote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
goed van mij he stuur al 2 maanden daar de verkeerde winks dus
Of ze willen? Die Dembele wel volgens mijquote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:23 schreef tripack het volgende:
[..]nja de vraag is ook of ze willen gaan
ik heb echt geen zin meer btw
preciesquote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:27 schreef tripack het volgende:
[..]
en jij maar afvragen waarom ze niet terug reageert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |