TS is ondervoed..quote:Op vrijdag 8 mei 2009 02:27 schreef EIKELKAAS het volgende:
[..]
oja, ik ben best wel kankerlelijk ja...
[ afbeelding ]
[..]
sorry was op een feestje. wederom met een dik zwijn erbij. ja je kan idd nog de borrelnootjes zien, gut wat erg zeg...
Mwah, valt wel mee, heb een klein klein buikje.. Ben 1.97m en weeg 85 kilo..quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:27 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
En zelf lekker anoniem blijven om al je vetrollen te verbergen.
Dus dan vind jij iemand met een sixpack gelijk ondervoed.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:29 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Mwah, valt wel mee, heb een klein klein buikje.. Ben 1.97m en weeg 85 kilo..
Hij is wel wat aan de dunne kant though, no offense. Hoewel zeker niet ondervoed!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:32 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Dus dan vind jij iemand met een sixpack gelijk ondervoed.![]()
Dat noemen ze jaloezie.
Het doet me een beetje denken aan dit plaatje:quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:41 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Een laag vetpercentage noemen ze dat, komt veelal door voldoende beweging en gezonde voeding.
Wanneer zullen we afspreken?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:45 schreef Newyorkuni22 het volgende:
Lauriette91 fapt op de TS.
Ik heb liever een echte vent , type Vin Diesel. Niet een verwijfde metrosexuele pianostemmer ....
Mannelijke schoonheid humquote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:46 schreef Zaith het volgende:
[..]
Wanneer zullen we afspreken?
Ik ben zeker geen Vin Diesel, maar wel een mannelijke schoonheid.
Ik eet piano's als ontbijt.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:49 schreef Newyorkuni22 het volgende:
[..]
Mannelijke schoonheid humAls in " een bierbuik & een grote LCD tv , óf als "afgetraind en goed verzorgd
![]()
Edit je moet natuurlijk wel in staat zijn me te beschermen, zou mezelf niet veilig voelen als ik de pianostemmer naast me in bed zou hebben liggen
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:46 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Het doet me een beetje denken aan dit plaatje:
[ afbeelding ]
(De linker that is)
Hij is dinsdag de sjaak in FOK! Take me outquote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:27 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
En zelf lekker anoniem blijven om al je vetrollen te verbergen.
HINT HINT HINTquote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:59 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Hij is dinsdag de sjaak in FOK! Take me out
Wat gaat er dan gebeuren?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:59 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Hij is dinsdag de sjaak in FOK! Take me out
Goed bezigquote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:58 schreef Zaith het volgende:
[..]
Ik eet piano's als ontbijt.
Dus wees gerust!
Afgetraint, oef. Nou ja, geen The Rock of Vin Diesel. Maar sterk genoeg om potlood-ts te breken.
Geen bierbuik, wel een grote LCD tv. Zelf opgetilt hoor![]()
En verzorgd, ja natuurlijk. En ik verzorg jouw er ook nog bij, huppa.
Deal or no deal?
Ik noem het 'zelfbewust', maar wat jij wil.quote:
Get a roomquote:
Ik vind het wel geil , mannen die weten wat ze willen zijn zoveel meer sexyquote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:10 schreef Zaith het volgende:
[..]
Ik noem het 'zelfbewust', maar wat jij wil.
Zolang het ergens naar toe leid, sure.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:13 schreef Newyorkuni22 het volgende:
[..]
Ik vind het wel geil , mannen die weten wat ze willen zijn zoveel meer sexyUiteraard wel luisteren als ik wat zeg (in ieder geval doen alsof) anders hebben we ruzie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |