abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74874526
Ik denk dat het zou kunnen werken, zowel MVV als MMV. Ik moest er voorheen niets van weten, maar als je het langzaam opbouwt, dan kan het best aardig zijn. Wel inderdaad goede afspraken van tevoren maken over wat wel en wat niet.
  vrijdag 20 november 2009 @ 02:08:58 #52
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_74874543
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 01:03 schreef pictionary het volgende:
Ik had zojuist een gesprek met mijn vriendin over seks. Ineens kwam ze aanzetten met `dat ze er wel eens over nagedacht heeft hoe het zou zijn om een trio met een andere meid er bij te doen`, maar dan toch tot de conclusie kwam dat ze het niet zou kunnen aanzien om mij met een ander bezig te zien.

Ik haakte hier natuurlijk gretig doch subtiel op in. Het lijkt mij zeker leuk, maar ik begrijp het jaloerse aspect maar al te goed. Ik ga verder ook niks pushen of aankaarten, alles moet van haar kant uit komen. Ik heb wel aangegeven er voor open te staan.

Enfin, toen ging ik even op pyschologisch onderzoek en vroeg haar of ze ook interesse had in een MMV trio (met een man erbij dus), maar dat lijkt haar absoluut 100% niks. Ze vindt sexuele handelingen zoals pijpen enzo bv. denigrerend voor de vrouw (en vies), behalve als er liefde bij zit. Ze zegt dus dat ze echt van 2 mannen zou moeten houden om daar voor open te staan. (daar was ik blij mee want ik moet er niet aan denken )

Maar toen vroeg ik dus even door over het MVV trio, maar ik kon er nou niet precies achterkomen waarom ze er nou wel eens over nadacht. Ze zegt dat de grapjes die we er ooit over hebben gemaakt haar hebben laten nadenken over `iets nieuws`, dus de interesse is er wel.
Maar toen ik begon over of ze het leuk lijkt om `iets` met een andere meid te doen, of bisexuele (mini) lusten heeft was het antwoord toch nee... Maar vies of zo ook niet.

Mijn vraag is nu dus aan de dames die ervaring of interesse hebben in MVV trio's, wat nou voor jullie de motivatie erachter is? Sex met een andere vrouw? Samen met een ander je vriend extra verwennen? Iets anders?

Veel vrouwen hebben dat.
Heb het nooit kunnen begrijpen! nooit 1probleem gevonden haha mja als man zijnde moet je er tog niet aan denken MMV
pi_74874564
Vrouwen zijn gewoon ontzettend sexy Ik zou ook nooit mijn vriend kunnen delen, maar een trio met een gast die me toch niet/weinig boeit, absoluut. Hoewel ik dan meer aandacht zou geven aan de vrouw, want tieten.
I'm not a sinner.
pi_74878260
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 11:35 schreef weert-gilders het volgende:

[..]

Dit is inderdaad een veel gehoorde uitspraak... Mannen vinden het prima om sex te hebben met twee of drie vrouwen (inc eigen partner) Maar als de vrouw dan zegt ja hoh eens even maar ik wil ook een extra pik dan is er opeens een probleem.

Vraag me toch af wat dat is... Het idee dat er een andere piemel in je vriendin/vrouw verdwijnt? Denk er maar eens goed over na.. Waarschijnlijk zijn er voor jou al vele andere piemels in je vriendin/vrouw verdwenen

Maar dat de man zijn penis in diverse vagina's steekt tijdens bijvoorbeeld een trio dat moet dan weer wel kunnen... Dat is dan toch een raar verhaal... Voor hetzelfde geld is er in de derde vrouw vlak voor jou zonder dat jij het weet bezoek geweest van andere piemels.. Misschien zitten er dan zelfs nog wel resten zaad van een andere man aan de wanden van de vagina gekleefd (sperma is best hardnekkig spul) Dus zonder daar over na te denken zeggen de meeste mannen ja tegen een trio MVV maar trio VMM dat kan niet dat is dan vies of een bedreiging...
inderdaad vreemd, zal wel iets met t mannelijk ego te maken hebben. Maaruh ik hoef zowieso geen trio. Mijn vriend zegt er altijd over 'de gedachte is heel spannend, maar ik denk dat als het er eenmaal van zou komen dat ik dan niet meer durf' hmm ja zo denk ik er ook wel over, fantasie is altijd anders dan realiteit en ik zou bijv. bang zijn dat er jaloerse gevoelens (van beide kanten misschien) zouden komen, en dan bedoel ik als de geilheid weggezakt zou zijn en je ziet een partner ineens bezig met iemand van t andere geslacht zeg maar. Mn vriend zou, ALS wij wel trio's zouden doen, er geen problemen mee hebben als er een man bij zou komen. Maar ik wil in een relatie zowieso geen trio's
Ik zou het wel doen buiten een relatie om, en dan VVV eigelijk t liefste... op de een of andere manier lijkt me dat spannend en lief, zonder dat mannelijke orgasme dat uiteindelijk het einde van een vrijpartij inluid, kan je met 2 of drie vrouwen gewoon doorgaan omdat je na t klaarkomen niet plotseling on-geil bent.
pi_74878336
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 19:15 schreef Matr het volgende:
Als man zijnde is dat gewoon niet mogelijk. Het is gewoon iets dierlijks en waarschijnlijk zou een vrouw het niet begrijpen
Nja mn beste vriend is gewoon hetero en heeft wel eens trio's ook met een andere man erbij. Hij zegt juist dat t ontzettend geil is om met zn tweeen een vrouw zo te verwennen en samen naar een hoogtepunt te brengen (en je kan die chick natuurlijk sandwichen, vrouwen hebben toch 3 gaatjes)
pi_74879004
Meeste vrouwen zijn wel ergens een beetje bi.
Live out of your imagination, not your history.
pi_74879559
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 10:49 schreef Sj0rs het volgende:
Meeste vrouwen zijn wel ergens een beetje bi.
Niet waar. Meeste vrouwen doen alsof ze bi zijn. Wel zoenen, maar als je sex wilt ineens terugkrabbelen
pi_74879610
Ligt dan aan jou.
Live out of your imagination, not your history.
  vrijdag 20 november 2009 @ 11:12:40 #59
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_74879642
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 11:09 schreef Some-Lady het volgende:

[..]

Niet waar. Meeste vrouwen doen alsof ze bi zijn. Wel zoenen, maar als je sex wilt ineens terugkrabbelen
Zouden ze daarom niet bi zijn? Ik denk dat het voor de meesten wel opgaat dat ze lang niet met iedereen naar bed gaan/zijn geweest waar ze mee zoenen. Of dat nu om vv of vm gaat.
Don't mistake my kindness, for weakness.
Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_
pi_74879661
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 11:11 schreef Sj0rs het volgende:
Ligt dan aan jou.
nee dat ligt aan katy perry. Echt, ik heb er echt een schijthekel aan die trend van die meisjes die dan met andere meisjes zoenen om aandacht van jongens te trekken. Dat maakt t lastig voor de 'echt' bisexuele vrouwen

edit; het is voor mij een beetje hetzelfde als wat ik van cock teasers vind; van die meiden die zich heel sletterig gedragen (tegen jongens aanrijden met de billen enzo) en dan vervolgens de eeuwige maagd uithangen. Als je je zo wilt gedragen (dus een bepaald imago neerzet) moet je ook gewoon neuken. Anders vind ik t net alsof ik mn kat een blikje voedsel laat zien en t vervolgens weer in de kast zet, zeg maar.
pi_74879698
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 11:12 schreef griekjeee het volgende:

[..]

Zouden ze daarom niet bi zijn? Ik denk dat het voor de meesten wel opgaat dat ze lang niet met iedereen naar bed gaan/zijn geweest waar ze mee zoenen. Of dat nu om vv of vm gaat.
kijk dat is logisch, ik heb t ook niet over mezelf maar over bijv. Vriendinnen van mij die op meiden vallen. (heb zelf al heel lang een relatie)
het gaat me echt om t type vrouw dat dat bewust doet. Verder denk ik dat ongeveer 80% van de mensen wel eens over t zelfde geslacht heeft gefantaseerd, maar of dat nou onder bi valt? Geen idee eigelijk
  vrijdag 20 november 2009 @ 11:22:34 #62
264931 Schrijfkloon
Fuck you very much
pi_74879896
Ik vind beide vormen (VVM/MMV) lekker en ik heb niet veel moeite met het delen van mijn vriendje. Ik weet immers dat ie toch voor mij kiest, dus ik maak me geen zorgen. Onze relatie is goed en een seksuele uitspatting hier of daar zal er niet veel aan veranderen...
VVV lijkt me ook wel eens wat

En ik vind, om even ontopic te antwoorden, VVM lekker om twee redenen: 1. Ik vind het zelf lekker om met een meisje te seksen en 2. Ik vind het ook heerlijk om het hoofd van mijn mannetje op hol te brengen En dat lukt prima alleen, maar met nog een meisje erbij slaan de metertjes op tilt!
pi_74885623
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 01:50 schreef Lkw het volgende:
Mijn mening is dat als iemand hierover begint in een relatie, het einde in zicht is.
Wat een onzin
Ripped her heart out right before her eyes! Eyes over easy, eat it! Eat it! Eat it!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')