nee we denken dat je moeder je 19 jaar opgesloten heeft omdat ze bang was dat de buurtpedo je zou pakken omdat je er zo jong uit zietquote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:30 schreef Gupje het volgende:
[..]
Wat denk je dat ik me 19 jaar heb opgesloten
Het zou me niets verbazenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:30 schreef Gupje het volgende:
[..]
Wat denk je dat ik me 19 jaar heb opgesloten
Lang geleden?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:34 schreef Gupje het volgende:
[..]
Nee, maar het is al wel lang geleden dat mijn laatste vaste relatie was
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:36 schreef jagga het volgende:
[..]
Lang geleden?je bent 20 man wtf
Maar evengoed, je hebt smaak Gup dat moet gezegd worden![]()
Mooi hoor
Hoeveel speling heeft hij?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:37 schreef jitzzzze het volgende:
Leuk Gupje![]()
Er is hier voor mijn raam een zeeschip van 300m aan het keren
Altijdgrappig om te zienquote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:37 schreef jitzzzze het volgende:
Leuk Gupje![]()
Er is hier voor mijn raam een zeeschip van 300m aan het keren
Dat gaat hier aan de lopende bandquote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Altijdgrappig om te zien
Waar zit je ergens, ofwel, hoeveel ruimte heeft ie om te keren.
Ik woon niet op mijn werk, jandoedelquote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Daar ben ik jaloers op. Ik wil ook leuk wonen
Jawel, ik ben er nu. Ben alleen niet zo baas vandaag.quote:
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:46 schreef jagga het volgende:
Whehe komt er zojuist een monteur binnen om iets op te halen.
Ik kijk zo:![]()
hij: wat?
ik: laat me raden, je zei gisteren dat het eten van je vrouw smerig was en nu heeft ze je in je slaap te grazen genomen met een heggeschaar?
hij:nee, gisteren een ongelukje gehad met wat vuur waardoor mijn haar verschroeid was, en nu heeft zij het af moeten scheren
Wat dan?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jawel, ik ben er nu. Ben alleen niet zo baas vandaag.
Basis SC kennis. Jitz is er alleen tijdens kantooruren.quote:
Weer wat geleerd. Is er meer wat ik moet weten?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Basis SC kennis. Jitz is er alleen tijdens kantooruren.
quote:
Dat dus.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Basis SC kennis. Jitz is er alleen tijdens kantooruren.
Hoi. Ik ben timmmmm.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
[..]
Dat dus.
Dus: WIE BEN JIJ? VOORSTELLEN OF GTFO
Dat is echt jouw trademark hequote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
[..]
Dat dus.
Dus: WIE BEN JIJ? VOORSTELLEN OF GTFO
Hebben jullie nog een inburgeringscursus voor mequote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:49 schreef jagga het volgende:
Basis SC kennis_!
Straks ga je me nog vertellen dat je voordat je mag lurken in de SC een integratie-SC-test moet afleggen...
Meer?quote:
Gewoon brak, te weinig geslapen, en vriendin die zegt een snellere weg uit Amsterdam te weten en vervolgens zijn we na 45 minuten nog Amsterdam niet uitquote:
Vrouwen achter stuurquote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Gewoon brak, te weinig geslapen, en vriendin die zegt een snellere weg uit Amsterdam te weten en vervolgens zijn we na 45 minuten nog Amsterdam niet uit![]()
Had ik maar geluisterd naar speltip #9: Laat nooit een vrouw de weg wijzen.
Lurken mag altijd, op die manier steek je er wat van op, maar ga geen domme vragen stellen want dan verwijzen we je naar het boek KLB SC voor dummies.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:49 schreef jagga het volgende:
Basis SC kennis_!
Straks ga je me nog vertellen dat je voordat je mag lurken in de SC een integratie-SC-test moet afleggen...
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:52 schreef Gupje het volgende:
http://www.yooouuutuuube.com/v/?rows=20&cols=16&id=pAwR6w2TgxY&startZoom=1
Nee, ze wees alleen de weg, ze zat niet achter het stuur. Dan zou ik het ook minder erg vinden, dan was ik wel gewoon gaan slapen.quote:
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:52 schreef Gupje het volgende:
http://www.yooouuutuuube.com/v/?rows=20&cols=16&id=pAwR6w2TgxY&startZoom=1
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Is dat alles wat je te zeggen hebt over jezelf?
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja, zeg. Enough is enough. Ik ben hier wel vaker geweest hoor dames
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |