Wat snap je er niet aan?quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:38 schreef Etcetera het volgende:![]()
![]()
![]()
Maar maar maar hoe komen al die cadeau's dan door de schoorsteen
quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:37 schreef Nembrionic het volgende:
Ik weet niet precies hoe ik het jullie moet vertellen dus ik gooi het er maar gewoon uit:
SINTERKLAAS...BESTAAT....NIET.
Ik denk dat jullie oud genoeg zijn om dat eens te horen en je kunt het beter van mij horen dan van je ouders.
Ik heb gesproken.
Wij hebben geen CVquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat snap je er niet aan?
Probeer het maar eens uit te leggen aan een kind met CV.
Dus jij hebt nooit in Sinterklaas geloofd?quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:45 schreef Ofyles2 het volgende:
Wie gelooft er nou in een man die in twee tot drie weken ruim 16 miljoen inwoners van cadeaus voorziet?
En dat Tijdens deze recessie!quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:45 schreef Ofyles2 het volgende:
Wie gelooft er nou in een man die in twee tot drie weken ruim 16 miljoen inwoners van cadeaus voorziet?
Mijn moeder dwong me te geloven.quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dus jij hebt nooit in Sinterklaas geloofd?
Foei, de sint houdt hoogstpersoonlijk de economie draaiendequote:
Gast, die krijgen iedere dag een kommetje kruidnoten en Spaans kraanwater. Daar kun je prima op leven. En ze hoeven maar één seizoen mee. Het volgende jaar wordt een nieuwe batch uitgebroed.quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:48 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Mijn moeder dwong me te geloven.![]()
Bovendien is het toch een schande dat die Zwarte Pieten zich kapot werken en toch bitter weinig uitbetaald krijgen? Dat is je reinste slavernij!
Kwam het als een grote verrassing voor je?quote:
Ja, dat er nog steeds dit soort triangeljostitopics geopend werden kwam als een verrassing voor me.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kwam het als een grote verrassing voor je?
Triangeljostitopics trekken triangeljostis aan. Dus....quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:01 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ja, dat er nog steeds dit soort triangeljostitopics geopend werden kwam als een verrassing voor me.
Haha, daar had je me toch mooi even tuk hé! Belhamel.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Triangeljostitopics trekken triangeljostis aan. Dus....
WTFquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:37 schreef Nembrionic het volgende:
Ik weet niet precies hoe ik het jullie moet vertellen dus ik gooi het er maar gewoon uit:
SINTERKLAAS...BESTAAT....NIET.
Ik denk dat jullie oud genoeg zijn om dat eens te horen en je kunt het beter van mij horen dan van je ouders.
Ik heb gesproken.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:07 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Haha, daar had je me toch mooi even tuk hé! Belhamel.
Helegaar niet. Vandaag is bekend geworden dat de intocht van Sinterklaas dit jaar plaats gaat vinden in Schiedam. Hartstikke actueel topic dus.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:11 schreef raaavi het volgende:
Rare timing trouwens. Dit topic
quote:
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kwam het als een grote verrassing voor je?
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:01 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ja, dat er nog steeds dit soort triangeljostitopics geopend werden kwam als een verrassing voor me.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Triangeljostitopics trekken triangeljostis aan. Dus....
kopbal wint.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:07 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Haha, daar had je me toch mooi even tuk hé! Belhamel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |