Jullie hebben het langer dan twee weken met elkaar uitgehouden?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:59 schreef Prosac het volgende:
Zo.. wie wil er allemaal champagne? We hebben als mods wat te vieren.

quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:59 schreef Prosac het volgende:
Zo.. wie wil er allemaal champagne? We hebben als mods wat te vieren.

Jij weet toch wel waar het om gaat. Wederom een succes in de strijd tot het verbeteren van VBL.quote:

quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:51 schreef NJ het volgende:
[..]
En ook jorienvdherik gaat hem achterna. Leert het ook nooit.

tot de kerst!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:51 schreef NJ het volgende:
[..]
En ook jorienvdherik gaat hem achterna. Leert het ook nooit.

ja maar jorien is toch een soort van cultheldquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:14 schreef Prosac het volgende:
[..]
Is ook helemaal niet interessante materie.

klopt, maar ik denk dat jorien zich wel zal vermaken zonder fok! maar met 42 inch plasma, sport 1 en privévliegtuig om al die wedstrijden ook nog eens te bezoeken.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:16 schreef gers het volgende:
[..]
ja maar jorien is toch een soort van cultheld

Jorien Amstellovich gok ik zoquote:

Dat denk ik zo. Aangezien hij soms in een weekend bij een wedstrijd in Belgie was, vervolgens zei ergens in Frankrijk te zijn geweest en ook nog weer even snel naar het Kasteel gefietst om naar de Ajax bussen te kijken.quote:

Check, ik dénk dat ik blauw benquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:20 schreef gers het volgende:
ik post echt te weinig in VBL maar breach was toch blauw

quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:21 schreef Prosac het volgende:
[..]
Dat denk ik zo. Aangezien hij soms in een weekend bij een wedstrijd in Belgie was, vervolgens zei ergens in Frankrijk te zijn geweest en ook nog weer even snel naar het Kasteel gefietst om naar de Ajax bussen te kijken.

Ja, hij was even bij het Kasteel gaan kijken en zei dat de bussen er nog stonden. Even later wist trouwens Jasza te melden dat vrijwel alle bussen al een tijdje onderweg terug waren en dat Jorien weer eens uit zijn toetsenbord aan het lullen was.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:23 schreef Breach het volgende:
Heeft jorien dat trouwens serieus gezegd joh, dat ie naar die bussen ging kijken

quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:26 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ja, hij was even bij het Kasteel gaan kijken en zei dat de bussen er nog stonden. Even later wist trouwens Jasza te melden dat vrijwel alle bussen al een tijdje onderweg terug waren en dat Jorien weer eens uit zijn toetsenbord aan het lullen was.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |