Ik had dat ook altijd als ik een foto maakte van mijn buik, was 'ie voor mijn gevoel echt MEGA, en dan met zo'n jurkje aan viel het best mee, heb er wel eens een fotoserie van gemaakt hier voor FoK, eerst met alle lagen kleding, dan met hemdje, en dan met blote buik, maar dan achter elkaar genomen. Met kleding viel het reuze mee, maar bloot had ik echt een enorme buik.quote:Op maandag 18 mei 2009 15:30 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Vergeleken met een blote buik is dit echt niks. En tja had geen zin om die groene er ook nog af te halen
mooi hoor! ook bij jou kan je al echt een zwanger buikje onderscheiden...quote:Op vrijdag 22 mei 2009 08:22 schreef Faja-Lobi het volgende:
Let niet op de spiegel, die zit vol met vlekken en ik heb moeten flitsen want het was aarde donker toen ik de foto maakte.
[ afbeelding ]
6 weken en 2 dagen buik
Ja vorige zwangerschap liepen we idd ook bijna gelijk op. Scheelde iets van een maand ofzo. Nu slechts 3 dagen. Ik sta er soms best versteld van hoe snel mijn buik kennelijk groeit. Mijn man begon van de week tegen mijn buik te praten "met hoevelen ben je?"quote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:00 schreef Tan het volgende:
Faja, ik weet nog wel van de vorige zwangerschappen, volgens mij liepen wij toen ook tegelijk, dat jij zo snel groeide ook al. Leuk hoor.
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:51 schreef Angel-Eyez het volgende:
Bedankt dames
En mijsje, ik denk eigenlijk niet dat de kleine vandaag al zin heeft
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:54 schreef huuphuup het volgende:
Mooi Duchess![]()
zo lief als mannen achter hun vrouw staan en hun buik zo vast hebben
en ik maar drie keer naar mn eigen post kijken en naar die foto's van heeeee? dat heb k toch niet zo gezegd? ben ik nou echt zo blind? dr staat toch heul geen man op?!quote:
Ik moest ook even opnieuw kijken en lezen ghehehequote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:14 schreef huuphuup het volgende:
[..]
en ik maar drie keer naar mn eigen post kijken en naar die foto's van heeeee? dat heb k toch niet zo gezegd? ben ik nou echt zo blind? dr staat toch heul geen man op?!
En bedankt heverwarring alom haha
Ik ben er nog wel hoor, alleen heb ik het een beetje druk en niet zo vaak aanwezig hierquote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:43 schreef mijsje het volgende:
mooie foto's Duch! Je ziet er niet zo moe uit op de foto's, je ziet er goed uit
(hee, ik zie Juup weerik had je even een tijdje gemist... misschien over je heen gelezen...)
Ben benieuwd hoor, of ze al is ingedaald!quote:Op zondag 24 mei 2009 20:01 schreef Vicky het volgende:
Ik zie eerlijk gezegd geen verschil tussen de foto van vandaag en die van vorige week
Hoor morgen of de kleine dame ingedaald is
Duch, ik ben idd een behoorlijke oldbie.. al weer bijna 10 jaar Fokverslaafd
quote:Op maandag 25 mei 2009 00:05 schreef Juup© het volgende:
Ik ben er nog wel hoor, alleen heb ik het een beetje druk en niet zo vaak aanwezig hier
hihi vooral die plopnavel iddquote:Op dinsdag 26 mei 2009 06:58 schreef Angel-Eyez het volgende:
Duchess mooie buik al hoor, leuk ook die foto met de honden
En Vicky jij hebt ook een prachtige buik zeg mét plopnavel![]()
hihi ik ook hoorquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:46 schreef Kersjes het volgende:
Vicky, alleen maar beter toch? Hoewel ik je zwangere buik mooi vind kijk ik liever naar een foto van je pasgeboren kleine meid
Laatste foto die ik nu heb is van 40+2, mijn moeder heeft al gezegd dat ze me nog wel op de foto zet tussen de weeen door straksquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:23 schreef Faja-Lobi het volgende:
AE, nog wel even foto doen voor dat je buik straks weg is he! Leuk tuniekje trouwens.
Haha, ja, dat zat ik ook al te lezen. Zo van: Nee...dat staat er vast niet. Toch?!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:25 schreef huuphuup het volgende:
Mooi Tessie!!Leuk shirt
en jaaaaa de box staat!
![]()
erwt is lief?![]()
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:15 schreef Ca.ra het volgende:
Het is soms zo raar om mensen op de foto te zien. Huup is bijvoorbeeld blond in mijn hoofd
Linda wat sta je mooi te stralen op de foto, en wat een ont-zet-tend lief jurkje!
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:54 schreef huuphuup het volgende:
[..]ik zie dit nu pas
![]()
hihi wat grappig![]()
kom ik zo blond over
Komt vanzelf goedquote:Op woensdag 27 mei 2009 14:52 schreef Takkembah het volgende:
Wow wat een schöne bukjes allemaal zeg!!!![]()
![]()
Ik als kleinbuikige krijg echt eenop mijn gezicht als ik droom over zo'n mooie grote zwangere buik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |