En de laatste buik was van Chan:quote:Tan en Chan wat een mooie buiken! Gaaf om te zien. En Tan, leggings zijn niks, maar ik heb er nou ook maar eentje gekocht...
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:53 schreef DuchessX het volgende:
Zo Mefke, dat gaat hard nu zeg! Mooi!
Ik ben tevens op zoek naar Takkembah's buik maar ik denk dat ik het niet goed gelezen heb in het zwangerschapstopic ofzo![]()
liefquote:Op zondag 10 mei 2009 22:51 schreef huuphuup het volgende:
het is mij wat een mooi beginnetje![]()
Vicky!mooi hoor! en fleurige trui
Karin ook mooi!het zal vast inderdaad wel gewenning zijn enzo maar je bent niet enorm nee, zeker voor een tweede kindje valt het misschien best wel mee maar mooi is ie sowieso, bescheiden of niet
Maakt ook niet uit, het komt zoals het komt he!quote:Op zondag 10 mei 2009 23:25 schreef huuphuup het volgende:
Ah dat valt idd ook zat mee Karin!
Och en het maakt ook niets uit eigenlijk toch? Ik bedoel, klein of groot tsja, je kunt er echt bedroevend weinig aan veranderen enzohaha dus sja. en een heel leuk jurkje heb je daar aan trouwens!
Nou, dat vind ik eigenlijk best megademegaquote:Op zondag 10 mei 2009 22:56 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
lief
Ik vind het ook niet erg hoor, zo is het makkelijk mee te slepen haha
En bij Meike was ik ook niet zo mega de mega.
dit was mijn meike-buik, 3 dagen voor de bevalling
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:21 schreef lcicle het volgende:
Mooi Tessie en Chell! Goeie scherpe foto'sDaar komt vast een prachtige baby uit!
Jullie waren dus met z'n tweetjes..? Ben wel heel benieuwd hoe jullie de foto met de muisjes gemaakt hebben haha
hij is echt leukquote:Op woensdag 13 mei 2009 13:54 schreef huuphuup het volgende:
Thanks![]()
Vick, die heb k samen met Reinhilde uitgezochtbij de H&M
Haha die heeft ze vast ook welquote:Op woensdag 13 mei 2009 15:30 schreef pinquit het volgende:
Hey Huup, wat mooien wat een leuke kleren! WHAHA ik schreef kerel
![]()
Bij een ander wel, maar bij mezelf juist niet. Ik vind dat ik er bloot gewoon uitzie alsof ik teveel tompoucen heb gegeten.quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:47 schreef Ca.ra het volgende:
Hebben jullie dat nou ook, dat je een blote buik er veel zwangerderderder uit vind zien dan eentje met kleren aan? Of nouja niet zwangerder maar boller zeg maar.
Heb ik dus ook! Ik noem het 'de deuk'quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:56 schreef Ca.ra het volgende:
Ik heb nog steeds een randje waar mijn taille hoort te zitten, en dus een soort 'bovenbuik' en 'onderbuik', niet zo'n mooi bolletje. Buik met onderkin-effect
Ik vind jullie er allemaal zo mooi zwanger uit zien!
Ik heb dat ook! Ik noem het mijn riggel hahaahaquote:Op woensdag 13 mei 2009 15:56 schreef Ca.ra het volgende:
Ik heb nog steeds een randje waar mijn taille hoort te zitten, en dus een soort 'bovenbuik' en 'onderbuik', niet zo'n mooi bolletje. Buik met onderkin-effect
Ik vind jullie er allemaal zo mooi zwanger uit zien!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |