Maar stel je voor dat ik die gedachtes anders thuis krijg , dan is mijn hond mooi de sjaak!quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:27 schreef SuperwormJim het volgende:
Je moet ook niet naar buiten gaan!111!![]()
![]()
Wie noemt z'n hond nou sjaakquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:29 schreef brilkikker het volgende:
[..]
Maar stel je voor dat ik die gedachtes anders thuis krijg , dan is mijn hond mooi de sjaak!
herkenbaarquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:26 schreef brilkikker het volgende:
Ik heb een groot probleem ... of anderen hebben een groot probleem misschien.
Soms heb ik dwangmatige neigingen . Als ik bijvoorbeeld op straat loop mijn stappen tellen of de lantaarnpalen die ik voorbij loop.
Dat is niet zo erg zou je denken, elke gek zijn gebrek.
herkenbaarquote:ALs ik in de bus naar mijn werk zit wordt het echter wel eng... dan komt alles op mij af, zeker als het druk is in de bus en ik wordt verdrukt door een enorme fatass die meent ook mijn stoel nodig te hebben .
herkenbaar, maar gebeurt mij niet vaakquote:Dan hoor ik stemmetjes (of ik voel gedachtes opkomen?) die zeggen : Wat als je hem nou eens keihard op zijn bek slaat , of hem helemaal verrot scheld en soms wel ergere gedachtes.
ik ben niet heel abnormaal, denk het welquote:Vervolgens schiet ik in de lach als ik zo een persoon dan weer aankijk na die gedachtes
Is dit normaal heeft iedereen dat soort dingen weleens , ik krijg ze alleen op drukke plekken
Nee, je bent schizofreen en hebt psychoses.quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:26 schreef brilkikker het volgende:
Is dit normaal heeft iedereen dat soort dingen weleens , ik krijg ze alleen op drukke plekken
Haar gedachte...quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:31 schreef L-IS het volgende:
haha TS zijn gedachte gaat illegaal met de bus
Erg geruststellend, als een gestoorde zoiets tegen je zegt.quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:32 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
herkenbaar
[..]
herkenbaar
[..]
herkenbaar, maar gebeurt mij niet vaak
[..]
ik ben niet heel abnormaal, denk het wel
maak dan ook een fotoboek aanquote:
quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:32 schreef reetveter het volgende:
Ik wil ook stemmetjes, dan kan ik eindelijk met iemand een gesprek hebben
*moest heel hard lachen!quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:29 schreef Kolovrat het volgende:
Ik denk altijd dat mensen mijn gedachten kunnen lezen daarom zet ik altijd snel mijn aluminium hoed op voor ik in de bus stap
hoe het die film ook alweer met jack nicholson. die film met dat appartement met die homoburen en een klein wit hondje? en die vrouw die hij ontmoet in dat koffiehuis?quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:36 schreef brilkikker het volgende:
[..]
Zullen we ruilen ?
Dus ik kan aannemen dat ik lichtelijk niet spoor? Ik moet zeggen dat ik met de gedachtes prima kan leven zolang ik ze niet uitvoer.. stel je voor dat ze terug slaan. Alleen het in de lach schieten is zo vreselijk !
Dan zit zo een uit de kluiten gewassen koekhapper je aan te staren alsof je hem uitlachtwat in zekere zin klopt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |