Dear godquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:32 schreef sunmoonstar het volgende:
TT-idee: 3.0 komt naar je toe deze zomer!
iPhoneclub is actueler, overzichtelijker, beter bezocht en beter geschreven. En nee, ik werk niet voor die site.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:28 schreef RHCPeter het volgende:
TVP en ik wijs jullie stiekem allemaal door naar www.aaifoonnieuws.nl
Willen jullie je ook registreren op het forum please?
Einde spam
Nee het ligt nergens aan het is geen fout. Het is gewoon puur dat POP3 en SMTP alle mail apart ophalen. Dat is niet met elkaar te synchroniseren.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 08:56 schreef Nashje het volgende:
[..]
Weet jij dan misschien ook mijn probleem?
Collega's hier op het werk lezen mail in Outlook, en als zij vervolgens naar Outlook gaan op de PC, is die mail nog steeds ongelezen.
Hmm. Zit te denken. Ligt dat misschien aan de Exchange server?
True dat zijn ze iddquote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:42 schreef TNA het volgende:
[..]
iPhoneclub is actueler, overzichtelijker, beter bezocht en beter geschreven. En nee, ik werk niet voor die site.
Ja joh, echt een heerlijk speeltje.quote:
Ziet er nogal breekbaar uit..quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:20 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ja joh, echt een heerlijk speeltje.
Ik ben van plan die houten hoes nu aan te schaffen.![]()
Ja dan ga ik op m'n nieuwe PC eens outlook installeren en alles binnenhalen. De rest haal ik dan wel via m'n iPhone binnen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:36 schreef nelisb het volgende:
Zover ik weet niet. Bij mij haalt ie het allemaal binnen.
Kan je in je mailbox niet een nieuwe map aanmaken en daar je oude mailtjes tm maart 2009 in doen ofzo?
Je Iphone haalt alleen je inbox binnen.
Mooiquote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:20 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ja joh, echt een heerlijk speeltje.
Ik ben van plan die houten hoes nu aan te schaffen.![]()
Ik heb nog niet veel apps etc erop gezet, maar dat komt nog wel.
Enige wat ik erop heb gezet tot nu toe is: Teletekst, Bloomberg, CatchaMaouse, Nimbuzz en Topple.
Iemand nog leuke tips qua adds etc?
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:49 schreef Stpan het volgende:
[..]
Ja dan ga ik op m'n nieuwe PC eens outlook installeren en alles binnenhalen. De rest haal ik dan wel via m'n iPhone binnen.
Ik zie overigens geen instellingen dat m'n iPhone de mailtjes van de mailserver delete (en dus daarna niet meer in Outlook of webmail kan binnenhalen) of laat staan. Wat is default? En kan ik dat aanpassen?
Ik zal ze eens checken.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:08 schreef Nashje het volgende:
[..]
Catchamouse is meesterlijk. Tapdefense, Rolando en Golden Miner zijn wel aanraders.
Daarom, het heeft gewoon stijl dat hout.quote:
Daar horen iig www.iphoneclub.nl en www.aaiphone.com op.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 10:05 schreef ZAKH00I het volgende:
Sinds een tijdje ben ik met een nieuwe portal voor de iphone bezig: http://i.mauce.mobi
Ik wilde vragen of jullie tips of link suggesties hebben (intussen staan er meer dan 200 iphone links op).
Ik heb het gevoel dat er veel minder iphone geoptimaliseerde sites zijn dan reguliere sites voor mobile devices.
Bvd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |