Zit ik net een lekkere jonko te draaien in m'n kamer. Doe ik er lekker veel wierie in, want ik heb er weer zin in. Loop ik even naar de WC toe.. Pak die jonko er even bij om hem even te bekijken. Ik denk nog bij mezelf; wat zou het wat zijn als die jonko nu in de WC zou vallen.
EN JA HOOR !! LAAT IK GVD DIE JONKO VALLEN. WAT NU?!
ik staarde er de hele tijd naar, want ik kon het werkelijk niet geloven. Toen haalde ik hem eruit

, en ging in hem afspoelen onder de kraan. Ik deed er wat wc-papier omheen omdat anders alle nattigheid eraf zou vallen. Daarna ging ik er met een fohn overheen in de hoop dat het nog wat droog zou worden. Maar het bleef maar nat. Toen probeerde ik uit alle wanhoop nog van die half natte shag/wiet eentje te rollen. Maar dat ging natuurlijk niet, en toen ging er een vloeitje stuk. Toen probeerde ik het nog wat droger te krijgen door het langer onder de fohn te houden. En toen lukte het wel. Maar het leek eigenlijk nergens naar. Ik probeerde hem aan te steken, maar hij bleef niet aan. De shag was dus veel te nat. Ik was boos omdat ik er veel wiet in gedaan had. Maar ik dacht fuck it, dit heeft geen zin. Dus ik gooide hem uit woede weg. Toen wou ik nog steeds een draaien, omdat ik anders nog steeds niks had. Ging ik met alle wiet die ik nog had een dikke jonko draaien. En nu is alles op..
Klacht 1: Jonko valt in de WC, en er valt niks meer van te maken.
Klacht 2: Al m'n wiet is nu op.
[ Bericht 2% gewijzigd door Glennz op 09-05-2009 21:04:04 ]