das engels voor erwtenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:18 schreef Penisbaard het volgende:
Terechte klacht, hier staat ergens een muur met "peas" erop.
Ja dat is echt respectloos, al die fucking idioten die begraafplaatsen, herdenkingsmonumenten en oude gebouwen doen. En die gasten krijgen ook niet veel respect van andere graffitischrijvers hoor.quote:
Dat terwijl TS vast niet eens aandelen heeft.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:01 schreef Jenglejack het volgende:
TS is een elitaire kankersnob dat rode wijn sipt terwijl hij naar de AEX index kijkt.
Van mij ook, dan kunnen we er des meer in elkaar schoppen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:51 schreef 1983scarface het volgende:
Ik hou van Graffiti en van mij mogen er wel meer komen in de flatwijken.
Heb jij die grappenmaker uitgenodigd die deze week z'n handtekening op de muur van de mooie, net gerenoveerde flat waar ik woon gezet heeft?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:51 schreef 1983scarface het volgende:
Ik hou van Graffiti en van mij mogen er wel meer komen in de flatwijken.
en dat te bedenken dat waarschijnlijk 50% van de graffiti die gij ziet in opdracht is gemaaktquote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:39 schreef vogeltjesdans het volgende:
Als het aan mij lag werden grafittispuiters als volgt aangepakt:
1e overtreding 500 euro boete + 10 meter grafitti schoonmaken
2e overtreding 2500 euro boete + 100 meter grafitti schoonmaken
3e overtreding 5000 euro boete + drie maanden gevangenisstraf
Ik vind grafitti een van de walgelijkste dingen die je in de stad tegenkomt. Misselijk, sluipend, achterbaks. En neergekalkt door kakkerlakken die niet veel meer dan kun eigen "tag" op andermans muren kalken om vervolgens snel weg te rennen. Lafzakken en tuig is het dat keihard aangepakt moet worden.
Dan bedoel je toch niet die gore "tags" die maar overal op gekalkt worden en waar iedereen zich groen en geel aan ergert.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:51 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
en dat te bedenken dat waarschijnlijk 50% van de graffiti die gij ziet in opdracht is gemaakt
Dat dus. Overal onleesbare rotzooi en gore uitlopende inkt. Waar slaat dat toch op?quote:
Eens, die graffiti wordt behoorlijk verpest door dat lelijke bushokje.quote:
troll alertquote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:39 schreef vogeltjesdans het volgende:
Als het aan mij lag werden grafittispuiters als volgt aangepakt:
1e overtreding 500 euro boete + 10 meter grafitti schoonmaken
2e overtreding 2500 euro boete + 100 meter grafitti schoonmaken
3e overtreding 5000 euro boete + drie maanden gevangenisstraf
Ik vind grafitti een van de walgelijkste dingen die je in de stad tegenkomt. Misselijk, sluipend, achterbaks. En neergekalkt door kakkerlakken die niet veel meer dan kun eigen "tag" op andermans muren kalken om vervolgens snel weg te rennen. Lafzakken en tuig is het dat keihard aangepakt moet worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |