Was jij d'r ookquote:Op maandag 9 november 2009 11:16 schreef HeatWave het volgende:
kolere wat was dat een waanzinnig goed optreden!. Ik weet niet wat die Skin gebruikt, maar zo'n energieke show, zoveel energie en herrie!
met dank aansinceria
voor het kaartje
.
Echt nieuw werk, alhoewel ik die 3 nrs top vind, wat ik al zei. Gewoon een echt nieuw album.quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:12 schreef hydraulix het volgende:
Echt met nieuw werk? Want er is een soort 'best of'-album uitgebracht (Smashes and Trashes) waar onder andere Because Of You erop staat.
Ghe, twee kloons later: ik voeg nog even Squander toe aan dit lijstje.quote:Op maandag 8 juni 2009 02:13 schreef Kathryn.Janeway het volgende:
Ik vind Skin persoonlijk solo beter dan in Skunk Anansie, kwestie van smaak.
Mijn favoriete nummers:
Glorious Pop Song
I'm not afraid
Lately
Secretly
Charlie Big Potato
You'll follow me down
Dit gaat allemaal wel way back trouwens, jaren geleden dat ik deze liedjes grijs draaide (lees: uren hetzelfde liedje op repeat).
Van Skin solo:
Movin'
Just let the sun
Purple
Trashed
I'll try
Falling for you
Faithfulness
Don't let me down
En deze dan:quote:Op donderdag 10 december 2009 17:43 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ghe, twee kloons later: ik voeg nog even Squander toe aan dit lijstje.
Nee, geen favoriet. Maar misschien moet ik 'm over 3 jaar herontdekken en alsnog toevoegen. Ik bedoel, I'm not afraid heb ik pas 2 jaar geleden aan de favorietenlijst toegevoegd.quote:
Ik kick op goede clips, en Skin of de director die ze inhuurt is daar gewoon verdromde goed in, Secretly is daar ook zo'n goed voorbeeld van bij Skunk Anansie, dat heeft bij mij gewoon meerwaarde.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:16 schreef Seven. het volgende:
[..]
Nee, geen favoriet. Maar misschien moet ik 'm over 3 jaar herontdekken en alsnog toevoegen. Ik bedoel, I'm not afraid heb ik pas 2 jaar geleden aan de favorietenlijst toegevoegd.
Ik vind 't juist een heel bijzondere stem, ik luister er graag naar. =) Smaken verschillen he?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:19 schreef tong80 het volgende:
Vreselijk dat geschreeuw van die kraai.
Ik kan niet tegen die stem
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |